.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2024 10:17:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.0 TDi] Co i jak ?
PostNapisane: 13.gru.2007 15:13:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Witam, nie bylo mnie tu juz dluzszy czas, bo przesiadlem sie do VW, ale rozmyslam nad powrotem do macierzy,a konkretnie do a3 z silnikiem 2.0tdi, moc 103kW jak pewnie wszyscy wiedza. Na temat samego auta raczej nic zlego nie slyszlalem, ale rowniez jak ktos ma jakies informacje to prosze mi ich udzielic, jednak na temat samego silnika 2.0 juz co nie co slyszalem i chcialem to skonfrontowac z posiadaczami takiech jednostek. Napiszcie prosze jak i ile jezdzicie samochodami z takim motorem, co sie z nimi dzieje albo co wiedzie ze moze sie wydazyc. Ja osobiscie jescze bardzo duzo, w ciagu ostatnich 2m-cy przejechalem ok 25000km i moj passat 1.9tdi zostal zgruzowany przez Vito, dla tego tez mam okazje do zmany auta.

Dzieki za kazde info,

pozdrawiam
dandi

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 09:35:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Dobry silnik na pompowtryskach. Nie ma tam problemow jak w wersji 1,9 , ze pojawiaja sie jakies pekniecia z powodu tego dodatkowego walka napedzajacego pompowtryski w glowicy. W wersji z Eur 4 masz filtr czastek stalych i wtedy musisz uzywac dobrego paliwa zwlaszcza jak jezdzisz duzo po miesice na , krotkich dystansach. Nie dawaj tego silnika do chipowania!!!!!! . Wersja o tej samej pojemnosci i mocy 170 ps ma wiele zmian od panewek i czopow po glowice tloki , turbosprezarke , pompowtryski i na sterowniku ECU sie konczy. Chyba jedyna waga z tegoco slysze od uzytkownikow to twarda praca silnika na wolnych obrotach ale ma bardzo duzo zalet od zuzycia paliwa bo dostateczna moc zwlaszcza w takim lekkim autko jak A3. Bardzo udany motor i nawet japonce maja licencje od vw na montowanie tej motorowni w terenowych seryjnych autach , wiec to wszystko wyjasnia. Szczerze to nie slyszalem o problemach machanicznych z tym silnikiem.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2007 13:40:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
dzieki za pare slow otuchy, bo juz prawie popadlem w volvo :) dzisiaj obejzalem sobie dokladnie a4 z 2004 roku i doszlem do wniosku ze przy passacie to jest jakies takie mocno male w srodku, a3 pewno jeszcze mniejsze, ale chociaz nie udaje duzeg auta :) interesuje mnie jeszcze tylko samo a3...czyli jak ono sie sprawuje, kumpel ma z poczatku 2003 roku, czyli poczatek serii no i jest ciezko z nim , bo cos sie caly czas dzieje, albo servo albo ac albo inne lampki blyskaja na desce co kilka dni...auto kupil w salonie wiec odpala opcja ze to gniot, tylko poprostu jeden z pierwszych egzemplarzy tego modelu....ludze sie nadzieja ze w 2k4 juz zrobili im dobrze, czyli ze poprawili to i owo, ktore zauwazyli ze dzieje w samochodzie, m.in. mojego kolegi... a tak naprawde to czas pokaze jak juz je kupie...opcja C do passat b5 fl z 2.0 tdi, one tam maja 136KM, orietujesz sie moze czy to jest ten sam silnik, z minimalnie mniejsza moca, czy moze jakas inna wydumka?

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 20:57:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Po dluzszym namysle kupilem,a3 z pakietem S, ma zawias, wydech i komputer podkombinowany. silniczek daje naprawde mocno rade, zaluje ze nie jest to quattro bo przod tylko mieli i mieli... spalanie bajka, wnetrze bajka , poprostu sliczne autko...doszedlem do wniosku po 2 vw, ze roznica pomiedzy OOOO a vw jest taka jak miedzy vw a fordem :)

dzieki w kazdym razie za dobre slowo :)

pyt nr2.
ma ktos moze plytki do navi rns-e, bo polski nie mam :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: