.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 16:56:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 11:53:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2008 11:26:07
Posty: 74
Lokalizacja: Kraków
niezle walki :) ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 11:03:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Piotruś napisał(a):
Ta siateczka - o ile ją masz - jest przykręcona bodajże dwoma "blachowkrętami" do obudowy.


Tej siateczki przeważnie nie ma - kupić ją można w ASO za 25 zł i wsadza się na zatrzaski - nie ma tam żadnych śrub ;)

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 11:22:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
lukaszr napisał(a):
Tej siateczki przeważnie nie ma - kupić ją można w ASO za 25 zł i wsadza się na zatrzaski - nie ma tam żadnych śrub ;)


Cześć Łukasz ;) .
Zacznę z grubej rury :): i powiem, żebyś nie oceniał "starych" AFBków przez pryzmat "nowych" AWXów, AVFów oraz AKE :D .
Siateczka na którą Ty wskazujesz - rzeczywiście siedzi w przewodzie dolotowym "na filtrze" i utrzymuje się na "zatrzaskach" (które z czasem i tak się "wykrzywiają").

Zaś to o czym ja napisałem w odpowiedzi dla Levuss'a - to jakby "zupełnie inna" siateczka - "domontowywana" w ramach akcji serwisowej lecz już po stronie wkładu filtrującego (a nie styku rury dolotowej z obudową filtra) - w starszej generacji A4 (a w modelach A6 do końca produkcji C5tek).
Ta "moja" siateczka jest przykręcana właśnie na jednym lub dwóch "blachowkrętach" i bywa jeszcze rzadziej czyszczona przez druciarskie serwisy - niż ta "nowszej generacji" - zabudowana jak u Ciebie :) .

Należy dodać, że od kiedy przeprowadzono akcję serwisową "dokładania siateczek" (tych "moich") - od tego momentu - wszystkie nowo wyprodukowane obudowy filtra powietrza - "z definicji" też ową siateczkę posiadają ... .

Jeśli nie zapomnę - wykonam foty "mojej siateczki".

Ta "Twoja" siateczka - wkładana do obudowy filtra "nowszego typu" jest widoczna na fotkach, które zamiesciłem gdzieś na początku tego topika :d .
Po odszukaniu ... :

Obrazek

Sądzę, że właśnie o tej siateczce myślałeś, prawda ? Ale to nieco inny element niż ten, który byłby przydatny Levussowi ... ;) /do którego kierowałem tamtą wypowiedź/.

Dodam, że "obecność siateczki" - moim zdaniem - jest bardzo wskazana ale bezwzględnie należy pamiętać o regularnej higienie ... .

:peace:

EDIT: Chyba warto jeszcze dodać, że wkład filtrujący (czyli to co my popularnie nazywamy filtrm powietrza) dla "nowszej" obudowy (tej "Twojej") też jest inny (nieco większy i grubszy) od wkładu do obudowy "starszego typu".

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 11:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Piotruś napisał(a):
Sądzę, że właśnie o tej siateczce myślałeś, prawda ?


Dokładnie o tej.

Cytuj:
Ale to nieco inny element niż ten, który byłby przydatny Levussowi ... ;) /do którego kierowałem tamtą wypowiedź/.


A wygląda identycznie jak ta, co ja kupiłem stąd też mój post.
Sądziłem, że są one podobnie montowane wszędzie - uważam też, że montaż na śruby to przesada - jest ona tak mała i lekka, że nie ma jak wypaść.

Cytuj:
Dodam, że "obecność siateczki" - moim zdaniem - jest bardzo wskazana ale bezwzględnie należy pamiętać o regularnej higienie ... .


Właśnie po to ją kupiłem i jestem zadowolony, bo wychwytuje sporo śmieci - co prawda trzeba do niej zaglądać częściej niż tylko przy wymianie filtra powietrza, ale coś za coś :)

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 12:04:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Po filmikach wnioskuję równą pracę, ale dzwięk z kom, lub cyfrówek jest "przez palce" slychać nową nie ułożoną hudraulikę "klekot jak z bicz strzelił" ;)

To i ja zrobie odsłóch swojej AKE nagram nokią n93 b.dobra kamera.
Tylko mam prośbę nie smiejcie sie :P :diabel:

230tkm no juz ponad przelatane od nowosci na MTM wymieniane poychacze 40kkm temu.

Aha te filmy byly na rozgrzanych motorach, czy zimne? Wydaje mi sie, że tak...
ZDEjme oslone bo sie robi Z powyzszych filmikach sysze plastikowy rezonans.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 08:45:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 10:33:10
Posty: 7
Lokalizacja: kluczbork
film nagrywany N95 oczywiscie na rozgrzanym ;)

ja mam jakies 210kkm nalatane :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 14:29:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
lukaszr napisał(a):

Siateczka na którą Ty wskazujesz - rzeczywiście siedzi w przewodzie dolotowym "na filtrze" i utrzymuje się na "zatrzaskach" (które z czasem i tak się "wykrzywiają").

Zaś to o czym ja napisałem w odpowiedzi dla Levuss'a - to jakby "zupełnie inna" siateczka - "domontowywana" w ramach akcji serwisowej lecz już po stronie wkładu filtrującego (a nie styku rury dolotowej z obudową filtra) - w starszej generacji A4 (a w modelach A6 do końca produkcji C5tek).
Ta "moja" siateczka jest przykręcana właśnie na jednym lub dwóch "blachowkrętach" i bywa jeszcze rzadziej czyszczona przez druciarskie serwisy - niż ta "nowszej generacji" - zabudowana jak u Ciebie :) .

Należy dodać, że od kiedy przeprowadzono akcję serwisową "dokładania siateczek" (tych "moich") - od tego momentu - wszystkie nowo wyprodukowane obudowy filtra powietrza - "z definicji" też ową siateczkę posiadają ...

Witam
Mam małe pytanko :peace:
Jaki cel miała ta akcja serwisowa :?: czy nie dotyczyła ona również przeróbki zasilania przepływomierzy i wymiany obudowy filtra powietrza ?

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 11:51:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Nie mam pojęcia, lecz wiem że te fotki Piotruś wrzucił zeby się podzielić "wizualną informacją" z resztą użytkowników AKP w celu informacyjnym.

A "znając" Piotra jak to zobaczył na pewno poleciało parę epitetów :) generalnie czyścił wszystko... (filtr swoje, siateczka swoje ;))

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 18:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Ależ się ten temat rozszerzył :D

W następnym tygodniu auto jedzie na przegląd :peace: od naprawy minęło 15kkm i wszystko jest ok.

Panowie , czy 90kkm na rozrządzie to już najwyższy czas na wymianę czy można zaczekać do następnego przeglądu? Pierwsza wymiana rozrządu miała miejsce przy 120kkm

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 18:57:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Myślę że decyzję powinien podjąć Majster prowadzący ;) :):

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 19:10:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Stamlej napisał(a):
Myślę że decyzję powinien podjąć Majster prowadzący ;) :):


Opinie Majstra już znam Sławku :peace:

aczkolwiek chciałem zapytać czy może komuś nie zdarzył się klops przy takim przebiegu na rozrządzie ;) tzn . czy rozrząd nie powiedział papa ;)

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 19:44:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Stamlej napisał(a):
Myślę że decyzję powinien podjąć Majster prowadzący ;) :):


Przykro mi Sławku lecz "majster prowadzący" traci grunt pod nogami i z przerażeniem dowiaduje się jak wielkim jest druciarzem wobec wiedzy innych internautów ... .

Nawet dzisiaj wyczytalem (na AKP), że zamiast naprawy mechanicznie popsutej (a najprawdopodobniej tylko rozregulowanej) turbawki - tuner powinien obniżać wcale nie bardzo agresywne doładowanie ... :/ .

Wczoraj przeczytałem, że pompa wtryskowa VP44 wymiaga kontroli naciągu paska zębatego - a dotychczas byłem przekonany o tym, że regulacja kąta wtrysku odbywa się tylko i wyłącznie poprzez układ hydrauliczny ... .

Również wczoraj wyczytałem, że takie coś:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a85 ... 0b0cb.html
rzekomo ma dowodzić źle naprawionej pompy wtryskowej, chociaż w kilkunastu innych BDG/BDH usuwałem ten sam problem ... zupełnie poza pompą wtryskową.
Malo tego - jeszcze do wczoraj byłem przekonany, że kiedy zawór elektromagnetyczny przestawiacza kąta wtrysku odcina ciśnienie paliwa na "late" (przy wypełnieniu impulsu na 100,2%), to mechanizm hydauliczny przybiera położenie spoczynkowe (wyjściowe), w którym metal opiera się o metal, więc chwilowe skoki na -6ATDC nie są możliwe w rzeczywistości (czyli pompa jest sprawna, a przekłamanie wynika z zuuupełnie innych zaburzeń).

Na to wszystko jeden z internautów wczoraj wtrącił uwagę, że szarpanie silnika może wynikać z winy niesprawnego wtryskiwacza sterującego, lecz inny internauta natychmiast nerwowo temu zaprzeczył. No ale ja od tego zamętu to już całkiem zgłupiałem, bo ten sam internauta kiedyś (i wcale nie tak dawno) napisał, że:
Cytuj:
przyczyn może być bardzo wiele [sprzęgło, wtryskiwacz sterujący [choćby nie generował błędu], zapowietrzenie układu, poduszki silnika etc],

(całość: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... du#1106888 )

No i z tego wszystkiego sam już nie wiem co o tym wszystkim myśleć ... .
Przykładów takich "autozaprzeczeń" znalazłbym jeszcze dużo ale po co to robić - już teraz nie radzę sobie z mentlikiem w głowie ... .

No sam powiedz Sławku - czy w życiu zawsze wszystko jest na odwrót i skoro teoria nie pasuje do faktów, to tym gorzej dla faktów ???
Zwariować można i sam już nie wiem, czy aby na pewno powinienem dalej zajmować się samochodami :/ , skoro w internecie piszą inaczej ... .
No bo jak się okazuje - wiem, ze nic nie wiem, a tych kilkanaście uzdrowionych BDG/BDH to chyba tylko mi się przyśniło ... :/ .


Szarpany tak wieloma sprzecznościami Kolegom: Trzeniowi, Tomeksowi32 oraz Bartkowi radzę, żeby jednak poszukali sobie innego mechanika - niekoniecznie z doświadczeniem praktycznym ale koniecznie oblatanego w wiedzy internetowej ... .

Stamlej - Ciebie również przepraszam za wszystkie druciarskie rozmowy/spotkania - zapomnij o nich żebym aż tak bardzo nie musiał się wstydzić ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 20:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Piotruś , proponuję żebyś nie zużywał tyle energii na forum :D

Jest/będzie potrzebna gdzie indziej :peace:

Ty się nie przejmuj kleptomanami :peace: jesteś jednym z nielicznych przypadków gdzie Ty wybierasz sobie Klientów a nie czekasz na nich :diabel:

A Tomeks`owi fura jeździ szybciej tylko dlatego że w dolot idzie nadmorski JOD :peace:

Tomeks , za to że mi tak dogadujesz że Twoja jest najlepsza to możemy się zmierzyć na zlocie w Bukowinie :D zresztą inne B6 oraz B7 na A i na B również zapraszam po tych waszych chipach na szybką refleksje że Wasze auta jeżdzą :peace:

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 21:54:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):

Nawet dzisiaj wyczytalem (na AKP), że zamiast naprawy mechanicznie popsutej (a najprawdopodobniej tylko rozregulowanej) turbawki - tuner powinien obniżać wcale nie bardzo agresywne doładowanie ... :/ .

Wczoraj przeczytałem, że pompa wtryskowa VP44 wymiaga kontroli naciągu paska zębatego - a dotychczas byłem przekonany o tym, że regulacja kąta wtrysku odbywa się tylko i wyłącznie poprzez układ hydrauliczny ... .




widać, że nie udało się obronić ss, które spieprzyło robotę po całości [3 rzeczy w jednym samochodzie], to można szerzyć bzdury tutaj.

co do T,
przecież była naprawiana przez ss. zatem była sprawna skoro ss zdecydował się zaimplementować mocny program.
gdyby nie było gotowca, nie byłoby notlaufów.


co do VP44,
pisałem o tym, jako podstawowej czynności w takim przypadku:
Obrazek
nie sprawdza się napięcia paska?


co do reszty bzdur,
jak można cytować opis zupełnie innych objawów w zupełnie innych przypadkach?
może zamieścisz pełne linki, huh?



doprawdy współczuję.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 22:22:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
ehhh , MAM JUŻ DOSYĆ TEJ WOJNY ...

w ramach wykazania się kto ma większą wiedzę/doświadczenie proponuję pochwalić się liczbą klientów... nie tych wirtualnych tylko rzeczywistych

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 22:48:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
A ja troszeczkę z innej beczki, więc sorry za OT
ale zainteresował mnie temat tych siateczek za i przed filtrem...

No właśnie i tu się pogubiłem...
Czy możecie mnie oświecić i powiedzieć ile w końcu jest tych siateczek i gdzie dokładnie?

"Akte" pokazuje coś takiego:

Obrazek

lukaszr możesz powiedzieć która to siateczka kosztowała Cię 25zł?

Jak widać na powyższym zdjęciu serwisówka proponuje kilka dodatkowych elementów:
nr 23 - taśma uszczelniająca (koszt 11zł)
nr 24 - tzw. wkład filtra (koszt 75zł) i chyba...podkreślam...chyba, nie ma to nic wspólnego z samym filtrem, ale mogę się mylić
bez nr (ostatnia pozycja) - zestaw doposażenia filtra powietrza (który składa się z: króciec, sito, wkręt) (koszt 103zł)

I wszystko pięknie, tylko co jest czym?
Bo powiem szczerze jestem teraz zakręcony jak baranie rogi :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 23:10:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Ja też... Trzeniu już zabrałem się do pisania - nawet z 30 minut na posta zapodałem - ale w przypływie dziwnych uczuć wcisnąłem ctrl+a i delete...

Powiem tyle:
Przedemną leży faktura opiewająca na pewną kwotę, do faktury dołączona jest karta gwarancyjna - 24 miesięczna. Oprócz faktury w paczce otrzymałem pewną przesyłkę która już prawie spoczywa na swoim miejscu... Natchniony jakością oraz profesjonalizmem i ekspresowym terminem realizacji postanowiłem że cacko o nazwie schnitzer s3 też poleciało na kurację w to samo miejsce...
O owym miejscu dowiedziałem się od pewnej osoby która z druciarstwem ma bardzo wiele wspólnego. Nawet przyznała się niedawno do tego. Ja jednak uważam że jej styczność z tym procederem ogranicza się tylko do walki z nim i częstych poprawek po ludziach który wręcz się miłują w takim podejściu do sprawy, więc - komentarza nie potrzeba.
DZIĘKI ZA WSZYSTKO! - zwłaszcza za zaszczepienie we mnie takiego podejścia do motoryzacji :):

Co do kąta - Meszrum nie obraź się ale kąt wrysku nie bedzie pływał tak rytmicznie pod wpływem źle naciągniętego paska.
Nie zgłębiłem tematu narywających BDH i poprostu nie wiem co powoduje taki stan rzeczy (jakieś podejrzenia mam ale naprawdę lepiej żebym się nie dzielił tym bo naraże się na pośmiewisko) ale stawiam rękę że pasek tu nie gra znaczącej roli.

W kwestii turbo - przydało by się żeby strona której dotyczy problem wypowiedziała się gdzie była przeprowadzana naprawa T, i w jaki sposób została zlecona. A w przypadku gdy T nie jest sprawne, a regenerację wykonał porządny zakłąd - na pewno jest gwarancja. Pozatym nie zapominajmy o przypadkach losowych i czynniku ludzkim - każdy moze popełnić błąd - ważne jest jednak jak się zachowa kiedy zoriantuje się że faktycznie jest coś do poprawy.

Cytuj:
Stamlej - Ciebie również przepraszam za wszystkie druciarskie rozmowy/spotkania - zapomnij o nich żebym aż tak bardzo nie musiał się wstydzić ...

Chyba nie będzie Ci to dane - kto uratuje moje blade cztery litery po raz eNty z kolei ;)

Było by miło gdyby pewne spory zostały zakończone a "rzeczywiste rzeczywistości" uznane, ale wątpię że istnieje taka możliwość :/ Na temat przyczyn wypowiadał się nie będę bo każdy ma swoje oczy i jako istota rozumna wnioski wyciągnie sam.

Cytuj:
No sam powiedz Sławku - czy w życiu zawsze wszystko jest na odwrót i skoro teoria nie pasuje do faktów, to tym gorzej dla faktów ???

Często tak bywa niestety. Za komuny tak było, w średniowieczu pewnie też, jeszcze wcześniej zapewne także... więc i teraz na to lekarstwa nie zjandziesz :/

*Wszystko co napisałem proszę traktować jako myśli wylane na klawiaturę przez osobę która z mechaniką ma styczność w charakterze pasji/zamiłowana - natomiast nie stara się absolutnie wypowiadać na tematy o których nie ma pojęcia...

Na sam koniec - wiedza teoretyczna zdobyta w jakikolwiek sposób bardzo często ma się nijak do praktyki... Zdarza się także że im więcej wiemy tym bardziej odkrywamy swoją ciemnotę w pewnych kwestiach.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 23:25:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Stamlej napisał(a):
Co do kąta - Meszrum nie obraź się ale kąt wrysku nie bedzie pływał tak rytmicznie pod wpływem źle naciągniętego paska.
Nie zgłębiłem tematu narywających BDH i poprostu nie wiem co powoduje taki stan rzeczy (jakieś podejrzenia mam ale naprawdę lepiej żebym się nie dzielił tym bo naraże się na pośmiewisko) ale stawiam rękę że pasek tu nie gra znaczącej roli.



nie obraziłem się.
czy przeczytałeś moje posty? czy może ślepo wierzysz w to, co pisze mój ulubieniec?

czy jesteś pewien, że napięcie paska jest prawidłowe w tym samochodzie?
czy ja napisałem, że winę ponosi pasek?
- otóż nie, napisałem coś takiego:
meszrum napisał(a):
pompa VP44 do sprawdzenia [nastawnik wariuje]. na 90% odpada przyczyna złego napięcia paska.

widać to na 004sN oraz na 004dN przy obrotach 2700-2800rpm - skok nastawnika z 3* na prawie 7*.
teoretycznie przyczyną może być też niechlujna modyfikacja.

czy po dokonaniu modyfikacji problem pojawił się od razu?
kto robił program?
dlaczego zezwolił na tak karygodny OB?


[+]
nie otwiera się 001sN. popraw link.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 75#1259775

po czym w następnym poście, dowiedziawszy się, że najlepszy warsztat na świecie [ba, lepszy niż całe ingolstadt, którego właściciel jest nie dość, że najlepszym mechanikiem, to w dodatku cudownym humanistą i lekarzem dusz i który stwierdził, że w programie Rogala brakuje map...] wymienił niemalże cały osprzęt silnika dodałem, że:
meszrum napisał(a):
(...)
jeżeli wcześniej było OK, to spitolona robota:
- program jest zły, gdyż pozwala na nieakceptowalny OB - być może teraz nie ma 00575, lecz jesteś na dobrej drodze ku temu. wystarczy sobie wyobrazić notlauf T podczas wyprzedzania...;
- należy sprawdzić napięcie paska napędzającego pompę VP44 [jeżeli będzie OK, to powrót do serii i szukamy przyczyn anomalii w 004].
(...)

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 22#1259822

dlaczego? gdyż to podstawa, o której nawet ja wiem. i co więcej, mam nawet klucz i potrafię go użyć do tej niesłychanie skomplikowanej czynności [razem z ustawieniem kąta], która nader często jest pomijana przez ASOs, nASOs i inne szopy po wymianie pompy, rozrządu, czy nawet po regulacji kąta [gdzie nepięcie ustawiamy od razu].

czy zrobiłbyś coś inaczej? nie rozpocząłbyś od podstaw [pasek + powrót do serii]?



i co teraz?
[poszły już PW nawołujące do akcji? :): możecie się naradzać do jutra - ja się świetnie bawię]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 23:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
w kwestiach mechanicznych się nie wypowiadam bo się nie znam ..

meszrum napisał(a):

i co teraz?
[poszły już PW nawołujące do akcji? :): ]


Miałem Cię za poważnego człowieka...a jesteś żenująco śmieszny...

Skacze gul że tyle osób docenia Piotra i staje po jego stronie? Uświadom sobie że idą pw ale od innych "Twoich kolegów" aby nie wdawać się z Tobą w dyskusję bo szkoda klawiatury

Jak już ma być na poziomie który pokazałeś to pytam - jak tam klemy? laweta już w drodze? :peace: :peace:

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Ostatnio edytowano 23.sty.2009 00:28:56 przez Trzeniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 00:27:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2008 22:44:18
Posty: 30
15.Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w odzieniu owczym, wewnątrz zaś są wilkami drapieżnymi.
16. Po ich owocach poznacie ich. Czyż zbierają winogrona z cierni albo z ostu figi?
17. Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, ale złe drzewo wydaje złe owoce.
18. Nie może dobre drzewo rodzić złych owoców, ani złe drzewo rodzić dobrych owoców.
19. Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, wycina się i rzuca w ogień.
20. Tak więc po owocach poznacie ich
.

meszrum jak tam? naprawiłeś jakieś narywające 2,5TDI :D (z tego co wiem,paru twoich kolegów ma taki problem i nie mogą sobie z tym poradzić),jak wyglądają owoce twojej pracy,skoro tak zażarcie krytykujesz Piotra?


PS,wczoraj wracając ze spota ścigałem się z B7 3,0TDI 204PS kolegi z forum A4-klub,do 220km/h szliśmy "łeb w łeb" :D ,tak chodzi 2,5TDI po kuracji u dr.Piotrusia :peace:

_________________
A4 B7 2,5 TDI BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: