.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 00:48:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [BAU A6] Jaki olej po kupnie auta??
PostNapisane: 08.kwi.2008 06:56:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
nie wiem jaki olej wlac do silnika. Niestety wczesniej bylo jezdzone na LL Castrola. Na starcie chce zmienic nie nie LL tylko nie wiem jakies firmy wlac i jaki symbol i lepkosc. Przebieg auto to 190 000.
Czy to prawda ze lekki nadmiar oleju jest niezdrowowy dla turbo??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 09:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Lekki nadmiar (w sumie to musiało by być przelane ponad stan na bagnecie) oleju jest niezdrowy dla katalizatora. Dla turbo - pierwsze słyszę...

Olej MOTUL 8100 X-CESS 5W40 w intercars albo
tu (ja tu kupuję i 100% ori) http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3860521

Albo Castrol Magnatec 5W40 z pewnego żródła

Jak się nie zdecydujesz na te co podałem to:

LEJ KONIECZNIE SYNTETYK Z NORMĄ 505.00

Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 10:36:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Stamlej napisał(a):
Lekki nadmiar (w sumie to musiało by być przelane ponad stan na bagnecie) oleju jest niezdrowy dla katalizatora. Dla turbo - pierwsze słyszę...

Olej MOTUL 8100 X-CESS 5W40 w intercars albo
tu (ja tu kupuję i 100% ori) http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3860521

Albo Castrol Magnatec 5W40 z pewnego żródła

Jak się nie zdecydujesz na te co podałem to:

LEJ KONIECZNIE SYNTETYK Z NORMĄ 505.00

Pozdr

Ile takiego oleju wejdzie do tego silnika i co ile najrosadniej wymieniac olej w tych silnikach ??
ten MOTUL co podałes jest do benzyny jaki i diesla ??
Dlaczego akurat motul wszesniej jezdzilem na shellu ??

Sorki za tyle pytan ale lubie wiedziec :D
Do paliwa lejesz jakies specyfiki ??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 11:11:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Oleju wejdzie Ci około 5.3 litra jeżeli odessasz resztki z obudowy filtra i jeżeli wszystko ładnie scieknie z miski.

Olej zmieniaj co 13kkm

Motul dla tego, że jest to jeden z niewielu w PEŁNI syntetycznych oleji jakie są dostępne. Ja Ci go polecam - silnik bardzo ładnie pracuje na nim. Jak zdejmowałem dekle po wlaniu tego oleju (jakieś 4000-5000km od zalania) silnik wyglądał tak:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Więc jest naprawdę czysto :peace:

Carlnova i Meszrum też go leją - Tylko ważne - ten co Ci podałem 8100 X-Cess. Jest on odpowiedni do diesla.
Poitruś poleca z kolei Castrola.
Oczywiście zrobisz to, co uznasz za słuszne.

Shell nie cieszy się jakąś świetną opinią.

Cytuj:
Sorki za tyle pytan ale lubie wiedziec :D

To akurat rozumię idealnie :peace: :diabel:

Cytuj:
Do paliwa lejesz jakies specyfiki ??

Popatrz na obrazek w mojej sygnaturce i pomyśl ;) - polecam 250-300ml na bak

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 15:27:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Stamlej napisał(a):
Oleju wejdzie Ci około 5.3 litra jeżeli odessasz resztki z obudowy filtra i jeżeli wszystko ładnie scieknie z miski.

Olej zmieniaj co 13kkm

Motul dla tego, że jest to jeden z niewielu w PEŁNI syntetycznych oleji jakie są dostępne. Ja Ci go polecam - silnik bardzo ładnie pracuje na nim. Jak zdejmowałem dekle po wlaniu tego oleju (jakieś 4000-5000km od zalania) silnik wyglądał tak:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Więc jest naprawdę czysto :peace:

Carlnova i Meszrum też go leją - Tylko ważne - ten co Ci podałem 8100 X-Cess. Jest on odpowiedni do diesla.
Poitruś poleca z kolei Castrola.
Oczywiście zrobisz to, co uznasz za słuszne.

Shell nie cieszy się jakąś świetną opinią.

Cytuj:
Sorki za tyle pytan ale lubie wiedziec :D

To akurat rozumię idealnie :peace: :diabel:

Cytuj:
Do paliwa lejesz jakies specyfiki ??

Popatrz na obrazek w mojej sygnaturce i pomyśl ;) - polecam 250-300ml na bak

Co do mixola to jaki dokladnie ma byc??
Wlac denaturat tez do baku zeby wode wyprzec z ukladu???
Chyba sie zdecyduje na MOTULA. Musze jak najszybciej zmienic olej bo narazie jest zalany LL Castrola.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 15:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Mixol S z orlenu może być. Generalnie jaki znajdziesz taki lej.
Ma to być najzwyklejszy mixol. Za dwoma pierwszymi razami wlej po 500ml. Później lej 250-300 ml.

Olej zmień szybko

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 20:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Stamlej napisał(a):
Mixol S z orlenu może być. Generalnie jaki znajdziesz taki lej.
Ma to być najzwyklejszy mixol. Za dwoma pierwszymi razami wlej po 500ml. Później lej 250-300 ml.

Olej zmień szybko

to olejem i mixolem juz wiem co i jak
Powiedz mi jeszcze co zrobic na starcie oprocz wymiany oleju w tym aucie ?? dodam ze przbieg 190 000 nie wedlug ksiazki tylko wedlug systemu komputerowego

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 21:23:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Jeżeli świerze auto po zakupie to ja proponuję:
- wymiana przynajmniej popychaczy hydraulicznych (najlepiej z dźwigienkami i podkładkami pod zawory - jeżeli będą zużyte to na 100% zmiana)
- przy okazji obejrzysz wałki i zobaczysz czy są do regeneracji
- sprawdź odmę - ale raczej będzie ok
- sprawdź czy wtryskiwacz sterujący jest dobry - lubi paść przy tym przebiegu na złym paliwie
- wymień olej i filtr w tiptronicu
- wymień olej we wspomaganiu
- sprawdź zawieszenie czy nie jest wytłuczone - jak tak to napisz - dam Ci namiary na w miarę tanie części ori

Muszę lecieć - jak coś wymyślę to dam znać

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 21:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Stamlej napisał(a):
Jeżeli świerze auto po zakupie to ja proponuję:
- wymiana przynajmniej popychaczy hydraulicznych (najlepiej z dźwigienkami i podkładkami pod zawory - jeżeli będą zużyte to na 100% zmiana)
- przy okazji obejrzysz wałki i zobaczysz czy są do regeneracji
- sprawdź odmę - ale raczej będzie ok
- sprawdź czy wtryskiwacz sterujący jest dobry - lubi paść przy tym przebiegu na złym paliwie
- wymień olej i filtr w tiptronicu
- wymień olej we wspomaganiu
- sprawdź zawieszenie czy nie jest wytłuczone - jak tak to napisz - dam Ci namiary na w miarę tanie części ori

Muszę lecieć - jak coś wymyślę to dam znać

Zawieszenie jak narazie dla mnie miodzio nic nie wutluczone.
Co do popychaczy hydraulicznych czy juz musze sie dobierac do tego silnika rozrzad bede robil za jakies 40 tys i moze wtedy od razu to zrobic.
Ile kosztuja popychacze z dzwigienkami i podlkadkami ??
Jak sprawdzic wtryskiwacz sterujący, dodam na vagu nie bylo zadnych bledow w aucie.

Fakt jest taki ze jestem z zielonej góry i tutaj raczej nie ma specy od tych motorkow, a niechcialbym dawac druciarzom auta.
Dzieki za pomoc z gory

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 22:02:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Jak nie było błędów to wtryskiwacz jest ok.
Dźwiegienki, podkładki i popychacze 1500zł u świątka w bydgoszczy.
Wiesz to jest loteria trochę z hydrauliką... Może być świetna, ale też może być zła.
Proponuję zrobić kompletny rozrząd z hydrauliką za 20kkm
Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 22:18:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Krysti napisał(a):
Co do popychaczy hydraulicznych czy juz musze sie dobierac do tego silnika rozrzad bede robil za jakies 40 tys


To jest BAU, a zatem czeka Cię tylko wymiana hydropopychaczy. Nie sądzę, żeby wystąpił jakikolwiek problem z ułożyskowanymi dźwigniami zaworowymi, chociaż oczywiście należy się im przyjrzeć.
Zresztą - hydropopychadła pewno też są OK ale w każdym silniku, bez względu na rodzaj zasilania, producenta, etc. - 200 tyś.km. to już wystarczający przebieg żeby pomyśleć o bezwarunkowej wymianie tych części.

I czegokolwiek dobrego by nie powiedzieć o Firmie Świątek - nie szukaj oszczędności na tych częściach. Za komplet oryginalnych popychaczy w ASO zapłacisz 650 - 700 zł. i to wszystko. Pamiętaj o nowych uszczelniaczach wałków rozrządu ( 2 x 40 zł. ) i nowych uszczelkach pod dekle zaworowe. Wystarczy jeśli to zrobisz "razem z rozrządem".

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 23:55:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Jak zwykle Piotr wpadł i "posprzątał" po mnie ;) :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 09:02:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Piotruś napisał(a):
Krysti napisał(a):
Co do popychaczy hydraulicznych czy juz musze sie dobierac do tego silnika rozrzad bede robil za jakies 40 tys


To jest BAU, a zatem czeka Cię tylko wymiana hydropopychaczy. Nie sądzę, żeby wystąpił jakikolwiek problem z ułożyskowanymi dźwigniami zaworowymi, chociaż oczywiście należy się im przyjrzeć.
Zresztą - hydropopychadła pewno też są OK ale w każdym silniku, bez względu na rodzaj zasilania, producenta, etc. - 200 tyś.km. to już wystarczający przebieg żeby pomyśleć o bezwarunkowej wymianie tych części.

I czegokolwiek dobrego by nie powiedzieć o Firmie Świątek - nie szukaj oszczędności na tych częściach. Za komplet oryginalnych popychaczy w ASO zapłacisz 650 - 700 zł. i to wszystko. Pamiętaj o nowych uszczelniaczach wałków rozrządu ( 2 x 40 zł. ) i nowych uszczelkach pod dekle zaworowe. Wystarczy jeśli to zrobisz "razem z rozrządem".


Wiec przy wymianie rozrzadu zrobie hydropopychacze i uszczelnienia rozrzadu. Jak narazie jesli chodzi o silnik zmienie olej oraz filtr oleju i sprawdze odme czy jest oki.

Filtr paliw wymieniac na start ??

Z gory dziekuje za pomoc w temacie.
Jest to moj pierwszy diesel i jak narazie mam bardzo duze brak ale mam nadzieje ze szybko nadrobie straty : )

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 09:36:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Filtr wymień, chyba że masz udokumentowaną wymianę nie więcej niż 30kkm temu.
Audi AG zaleca wymianę filtra paliwa co 60kkm, ale w polskich realiach i mając na uwadze dobro vp44 wymieniaj go co 30kkm.
Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 20:19:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2008 10:02:29
Posty: 42
Lokalizacja: Chodziez
Podlacze sie pod watek. Tez stalem sie wlascicielem silnika BAU z przebiegiem okolo 200tysi. Mam pytanko czy MIXOL to olej dolewany do silników dwusuwowych? Kupilem dzisiaj taki firmy LOTOS z opisem ze do dwusuwów. Zbarnialem :)
Motul już zamówiony wiec wymiana niebawem.
Swoja droga mialem wymianiany rozrzad 20tys temu w serwisie VW. Nie wszyskie czesci jednak z listy "obowiazkowych" wg forum zostaly wymienione. Zastanawiam sie czy zabrac sie za te brakujace juz teraz czy poczekac jakies 30tys i wtedy kompletny rozrzad zrobic. Pozatym widze hydropopychacze przydaloby sie zmienic.

Pozdrawiam

_________________
rencontres


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 20:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Tak mixol do dwusówów - tylko lej DO BAKU :diabel:
A co było robione? I to był pierwszy raz robiony rozrząd??

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 20:35:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2008 10:02:29
Posty: 42
Lokalizacja: Chodziez
Mixol offcors do baku ;)

Rozrzad nie pierwszy. Nie mam akurat faktury przy sobie ale z tego co pamietam to bedzie:
059 198 119 A [zestaw naprawczy: 2 paski i 3 rolki]
059 109 487 C [ramię napinacza]
059 109 479 B [napinacz paska wielorowkowego]
059 121 004 EX [pompa wody z uszczelką]

termostat nie wymianienay (za to sprawny testowany VAGiem)
pozatym cos jeszcze z alternatora ale nie pamietam. dokladnie. Jutro sprawdze.
Oprocz tego 2 jednostki oleju ASB - nie wiem czy tylko dolany czy wymiana.

Najgorzej to z mechaniorami. Strach jechac do nieznanych a w okolicy dobrych jak na lekarstwo.

_________________
rencontres


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 11:06:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Piotruś napisał(a):
Krysti napisał(a):
Co do popychaczy hydraulicznych czy juz musze sie dobierac do tego silnika rozrzad bede robil za jakies 40 tys


To jest BAU, a zatem czeka Cię tylko wymiana hydropopychaczy. Nie sądzę, żeby wystąpił jakikolwiek problem z ułożyskowanymi dźwigniami zaworowymi, chociaż oczywiście należy się im przyjrzeć.
Zresztą - hydropopychadła pewno też są OK ale w każdym silniku, bez względu na rodzaj zasilania, producenta, etc. - 200 tyś.km. to już wystarczający przebieg żeby pomyśleć o bezwarunkowej wymianie tych części.

I czegokolwiek dobrego by nie powiedzieć o Firmie Świątek - nie szukaj oszczędności na tych częściach. Za komplet oryginalnych popychaczy w ASO zapłacisz 650 - 700 zł. i to wszystko. Pamiętaj o nowych uszczelniaczach wałków rozrządu ( 2 x 40 zł. ) i nowych uszczelkach pod dekle zaworowe. Wystarczy jeśli to zrobisz "razem z rozrządem".


kupielem dzisiaj olej motul i dostalem gratis srodek do czyszczenia silnika ktory sie wlewa przed wymiana oleju. Czy wlac to do silnika czy sobie odpuscic
dokladnie to ten srodek: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=338122332

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 11:49:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Masz 190kkm. Nagaru pewnie się już trochę odłożyło.
Ja do siebie zalałem i nie zaobserwowałem żadnych wycieków i problemów. Nic się nie rozstukało.
Tutak masz ciekawy art n/t olejów i płukanek (o płukankach jest na końcu):
http://sleev.neostrada.pl/akp/Oleje.pdf

Jak będziesz lał to do ciepłego silnika na 10-15 minut zostawiasz auto na luzie i nie jeżdzisz już! No chyba że kilkanaście metrów na kanał/podnośnik...
Zlewasz dobrze, jak najwięcej oleju - jak masz okazję to odeśśij olej z obudowy filtra.

pozdr.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 13:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Stamlej napisał(a):
Masz 190kkm. Nagaru pewnie się już trochę odłożyło.
Ja do siebie zalałem i nie zaobserwowałem żadnych wycieków i problemów. Nic się nie rozstukało.
Tutak masz ciekawy art n/t olejów i płukanek (o płukankach jest na końcu):
http://sleev.neostrada.pl/akp/Oleje.pdf

Jak będziesz lał to do ciepłego silnika na 10-15 minut zostawiasz auto na luzie i nie jeżdzisz już! No chyba że kilkanaście metrów na kanał/podnośnik...
Zlewasz dobrze, jak najwięcej oleju - jak masz okazję to odeśśij olej z obudowy filtra.

pozdr.


Dzieki Stamlej zrobie tak jak napisales.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: