.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 07:22:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 C5 2.5tdi V6] znowu problem z płynem chłodzącym
PostNapisane: 07.lut.2008 17:50:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
witam drodzy koledzy!!! ja już normalnie nie wiem co sie dzieje!!! płynu mi ubywa i to spore ilości!! dzisiaj miałem wymieniany rozrząd 2paski gatesa, rolki skf i pompa wody tez skf!!! nie kopci mi na biało wiec na 90% to nie uszczelka pod głowicą, temperatura w normie 3-ma 90stopni równiutko wiec raczej pęknięcie bloku czy głowicy tez wykluczam, a poza tym po rozgrzaniu węże nie puchna sa miękkie wiec wiec tez jest ok wiec co to moze być??? P.S zalany miałem koncentrat g12 do łączenia zbiorniczka czyli max i po szybszej jezdzie poprostu patrze a płynu jest prawie na dnie oraz zapliła mi sie kontrolka która własnie o tym informuje!!! a moze takie są objawy na początku gdy wymienia się pompe wody a po dolaniu płynu spowrotem do maxa bedzie już dobrze wiec niepotrzebnie panikuje??? sam już nie wiem!! boje sie jezdzić bo jak sie okaze ze to znowu gdzieś z rozrzadu to smar z rolek pójdzie sie je.... i moge zatrzeć rolki albo doprowadze do pęknięcia paska!!! pomocy

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 18:14:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jeżeli przed wymianą rozrządu NIE ubywało płynu, to najprawdopodobniej układ poprostu się odpowietrzył samoczynnie (chociarz powinien to zrobić mechanik, z kilku bardzo istototnych powodów) i być może teraz - po dolaniu - będzie już gitara.
Pożyjemy, zobaczymy ... .

Inna sprawa jest taka, że skoro zastosowałeś paskie Gates"a, to rozrząd w niedługim czasie i tak będziesz znowu wymianiał, bo oprócz częsci oryginalnych (z ASO),, lub w ostateczności pasków Conti (przede wszystkim paska zębatego napędu rozrządu) i w ostatecznej ostateczności Dayco (dla napędu VP44) - wszystko inne szlag trafia w krótkim czasie.
Jeszcze gorzej jest z paskami wielorowkowymi, ponieważ Conti wycofało się z jego produkcji i zostaje tylko ori ASO. Wszystkie pozostałe pękają w jednym miejscu ... poprzecznie.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 18:53:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 14:05:59
Posty: 169
Lokalizacja: koszalin
no to jestem w kropce!!! znowu koszty??? jakie forum bym nie przeglądał kazdy doradzał gatesa albo conti... oczywiście odradzali gatesa wielorowkowego bo podobno piszczy!!! i teraz mam znowu kupić pasek + wymiana to jest koszt znowu około 400zł :/ a do tej pory wiecej to auto mi stoi niż jest jezdzone!!! wiec co ma być to bedzie!!! niech teraz audi pokaze swoje drugie oblicze i doceni to ze dbam o nią i włożyłem w nią tyle kasy!!! a dlaczego paski gatesa mi odradzasz kolego??? czyżby jego szerokośc miała coś z tym wspólnego??? i dlaczego w niedługim czasie bede musiał go wymieniać????

_________________
śmierć zawsze wsiada z nami do auta i cierpliwie czeka na nasz błąd!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: