.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 05:15:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8 nie odpala]
PostNapisane: 17.lut.2008 01:46:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Koledzy pilne dziś zgasiłem swoją niunię i już nie mogę jej odpalić dobrze że to było pod domem to wepchałem ją do garażu.
Ja myślę że padła pompa paliwa bo po przekręceniu zapłonu nie słychać jej pracy po zatem od paru miesiecy jak miałem w zbiorniku z 20-30% paliwa to po nocy auto mi ciężko zapalało musiałem mieć w zbiorniku tak połowe żeby paliła bez problemu pomimo tego że auto jest zagazowane i na benzynie tylko odpala.Jak sprawdzić czy działa pompa paliwa bezpieczniki sprawdziłem ale nie wiem jak sie dostać do pompy slyszalem że w A8 są dwie pompy proszę o rade a może jest jakaś inna przyczyna??

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 03:53:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
A to calkiem mozliwe ze uszkodzila sie pompa. Przedwszytskim trzeba sprawdzic bezpiecznik ktory znajduje sie na slupku A prawej strony.

Pozniej mozna wlaczyc amperomierz zeby sprawdzic czy pompa daje jakies obciazenie.

A na samym kocu dobrac sie do zbiornika zeby ja wyjac. Odrazdzam jednak wykonywanie tej czynnosci samemu poniewaz wymontowanie pompy z A8 to nielada wyczyn , a zamonowanie jeszcze wiekszy. Przynajmniej jesli nie chcemy zniszczyc polowy czesci ktore wokol pompy sie znajduja i jesli niechcemy zeby auto zaczynalo jezdzic dopiero od 20 litrow w zbiorniku. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 11:14:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Bezpieczniki wczoraj sprawdziłem i są ok. Czyli dostęp do pompy paliwa jest masakryczny.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 12:06:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Masakryczny moze nie , ale wymaga pewnej techiki demontazu. Trzbea zaczac od wskaznika paliwa , wykecic bardzo dluga srube az w koncu obrotami "korkociagu" wykrecic cala jednostke ze zbiornika. Wymiana samej pompy w wyjetej obudowie nie jest skomplikowana jakkoliwek trzeba sie skoncentrowac na dokladnm zmontowaniu elementow uszczelniajacych.

Njgorsze jednak zaczyna sie kiedy trzeba cala jednostke zamontowac w zbioeniku poniewaz trzeba to zrobic w taki sposob zeby polaczyc pompe z instalacja zbiornika w przeciwnym razie w komorze spjetrzajacej bedzie brakowac paliwa jesli zbiornik bedzie zawieral ponizej 20 litrow benzyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 12:15:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Dziś sprawdziłem po nocy co się bedzie działa przekręcam zapłon i cisza nie odzywa sie pompa:( W takim razie będę musiał poszukać jakiegoś mechanika który już coś takiego robił bo sam się nie będe zabierał bo nie mam nawet kanału. Kolego a jaką pompę kupić czy te zamienniki z allegro się do czegoś nadają czy czeka mnie nielada wydatek. Przyznam że jak na auto z górnej półki to A8 jest najbardziej awaryjne ze wszystkich audi jakie miałem.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 13:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
W mysl moich zasad stosuje wylacznie produkty pewne a najlepiej oryginalne nie koniecznie z sieci ASO. Tak wiec pompa do tego auta wylacznie SIEMENS
VDO jest to czesc ktora jest montowana w fabryce Audi a roznica miedzy zakupem w stacji obslugi polega na tym ze w ASO musimy kupic pompe z obudowa za okolo 2000 zl a poza ASO kupujemy sam wklad tego samego producenta.

Jesli bedziesz mial klopot z zakupem takiej czesci mozesz zamowic ja u mnie i w ciagu 24 h dostaniesz paczke z oryginalna czescia przy ktorej predzej aluminiowa karoserja zardzwieje niz ona sama ulegnie uszkodzeniu. Oczywiscie pod warukiem nie zabije jej bledny montaz lub instalacja gazowa :)

Najpierw jednak proponuje sprawdzic dokladnie przyczyny awarji zeby nie rozpedzic sie z zakupem. Kto spowienien sprawdzic czy do pompy dochodzi napiecie zanim podejmie decyzje wymiany.

I jeszcze jedno koszt takiej pompy to 600 zl wraz z kosztami przesylki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 13:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Jest jakaś możliwosc sprawdzenia czy do pompy dochodzi napiecie bez zdejmowania zbiornika?
Mam jeszcze pytanie orjętujesz się czy taka pompa jak jest w A8 idzie jeszcze do jakiegoś auta z koncernu VW i Audi jakiś passat B6 lub nowe A6-A4 bo mam możliwość załatwienia części z fabryki ale tylko od aut z bieżącej produkcji.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 13:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nietety nie znajdziesz nigdzie takiej czesci w nowych modelach :(

Napiecie mozesz sprawdzic odkrecajac blaszana oslone w bagazniku ( trzy sruby ) Okragla kostka cztero pinowa z czego dwa przewody zaislaja pompe paliwa. Miernik +/- stacyjka , rozruch i wszytskow wiesz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 14:29:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Ok Dzięki za pomoc

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2008 18:51:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Sprawdziłem napięcie przy pompie po przekręceniu zapłonu nie ma nic ale podczas kręcenia rozrusznikiem jest ok 11V bo słaby akumulatro. Czyli pompa paliwa do wymiany w czwartek kumpel będzie mi to robił bo już wcześniej wymieniał dwa razy taką pompę.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2008 20:06:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Jeszcze pytanie czy pompa do 3.7 i 4.2 jest taka sama?

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2008 21:45:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2007 08:49:06
Posty: 26
Lokalizacja: Lubin
a czy pompa nie powinna nabić najpierw ciśnienia w układzie, przecierz po przekręceniu kluczyka paliwo płynie jak w rurociągu zanim nabije odpowiednie ciśnienie
czyli po przekręceniu kluczyka powinna dać napięcie i piwinno być aż do uzyskania ciśnienia najpierw bym sprawdził przekaźniki a potem robił rozpierduche w aucie pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2008 23:14:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Też mi się tak wydaje ale pytałem paru mechaników i twierdzą że może być i tak i tak że napiecie jest dopiero przy kreceniu rozrusznikiem bo pompa ma juz nabite cisnienie, pozatym przekaźnik słychać jak cyka po przekręceniu stacyjki.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2008 19:15:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2007 08:49:06
Posty: 26
Lokalizacja: Lubin
troszkę krótko mam A8 więc nie znam całkiem budowy bo jeszcze nie kręciłem za wiele ale ja bym odpioł przewód paliwowy i sprawdził czy daje paliwo po przekręceniu stacyjki to chyba najprostrze jeśli paliwo podaje to albo brak iskry albo wtryski stoją pamiętaj jak chcesz sprawdzić iskre to wszystkie świece muszą być zmasowane z silnikiem ale to ostateczność ja bym zaprowadził auto na kompa do jakiegoś siłacza pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2008 21:53:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Lotus napisał(a):
Oczywiscie pod warukiem nie zabije jej bledny montaz lub instalacja gazowa :)


Jak może ją zabić instalacja gazowa gdy mamy np. 1/4 zbiornika i dodatkowo odciącie pompy w trakcie pracy na lpg :?:

:diabel:

Co do tematu proponuje podpiąć wpierw kompa bo może sie okazać że to czujnik położenia wału i dupa zbita iskry ani paliwska niebędzie ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2008 10:22:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Czesc

1. Pompy nie zabija gaz, a głupi użytkownik auta.
2. Nie musisz mieć 1/4 baku. Pompa jest chłodzona przepływającą cieczą, więc wystarczy tyle aby sie nie zapowietrzała.
3. Odcięcie pompy to śmierć dla wtrysków i jest to jedna z większych głupot robiona na szkodę sobie samemu.

Pozdrawiam i nie traktuj tego osobiście, ale to prawda którą potwierdzisz u porządnego mechanika a nie u 'mechanika'.

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 20:56:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Taaak taaak taaak ... Glupi uzytkownik auta ... Jaaaasne z ta roznica ze gaz jest do zapalniczek i kuchenki turystycznej.

Chce zwrocic uwage ze mamy 21 wiek i samochody za klikanascie lat beda nas wozily same bo prace nad tym trwaja od dluzszego czasu..

Tym czasem odzywa sie filozof ktory opowiada ze glupi jest uzytkownik auta bo zapomnial zatankowac benzyne..

Super ze nie wpadles na to ze sa systemy ktore wspolpracuja ze wskaznikami paliwa i odlaczja pompe . Ale jak mogles na to wpasc majac innych za glupcow..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 21:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2007 23:38:39
Posty: 32
Lokalizacja: płock
to bankowo padła pompa , ja miałem podobną sytuacje podobne objawy przed totalną awarią
na wszelki wypodek podaj napięcie na kość znajdującą się pod zaślepką w bagażniku.
pompa z allegro będzie chodziła (u mnie chodzi bez zarzutu) cena zdecydowanie niższa
do wymiany zaangażuj kogoś kto to już robił w przeciwnym razie będzie tak jak opisał kolega wcześniej
można łątwo uszkodzić obudowę pompy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 11:02:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Taaak taaak taaak ... Glupi uzytkownik auta ... Jaaaasne z ta roznica ze gaz jest do zapalniczek i kuchenki turystycznej.


Nie skomentuje tego, bo o gustach sie nie dyskutuje. Jak widać ciebie to bawi.

Cytuj:
Chce zwrocic uwage ze mamy 21 wiek i samochody za klikanascie lat beda nas wozily same bo prace nad tym trwaja od dluzszego czasu..


Co ma piernik do wiatraka? Bo ty chyba nie wiesz ze to nie ma znaczenia w tym wątku.

Cytuj:
Tym czasem odzywa sie filozof ktory opowiada ze glupi jest uzytkownik auta bo zapomnial zatankowac benzyne..


No jak sie jezdzi na kropelce to chyba nie wina auta tylko glupoty uzytkownika. Nie rozumiem czemu naskakujesz na mnie skoro twoje poglady sa pogladami 10 latka?


Cytuj:
Super ze nie wpadles na to ze sa systemy ktore wspolpracuja ze wskaznikami paliwa i odlaczja pompe . Ale jak mogles na to wpasc majac innych za glupcow..


Czy ty zjadles wszystkie rozumy ? Chocby patrzac na wątek o TDI. Poprostu ręce opadają. Opwiedz na forum o tych systemach, chętnie się doedukuje.

Pozatym nie rozumiem jakie dla pompy ma znaczenie czy auto jedzie na benzynie czy na gazie. Żaden szanujący się gazownik nie zakłada śmiesznych odcięć pompy, żeby nie doszło do zapieczenia się wtryskiwaczy paliwa.

Skoryguj troche swoją wiedzę w oparciu o jakies doświadczenie. Bo w filozofie i trolling jestem w stanie uwierzyć ale po twojej stronie.

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 12:29:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Widze ze musze powstrzymac sie z wypowiedziami w stosunku do niektorych uczestnikow , poniewaz moje wpowiedzi zauwazy;lem sa czesto zbyt zaawasnowane i tak jak w tym przypadku wgole niezrozumiane.

Wogole zastanawiam sie nad obecnoscia na takim forum bo i po co. Dzielenie sie wiedza i doswiadczeniami mija sie z celem a przy tym jest sie narazonym na komentarze bezpodsatwnie przemadrzalych napalencow.. Zreszta o tym wspominal juz Piotr.

A co do odcięć to nic takiego nie pisalem poniewaz mialem na mysli zaawansowane insalacje gazowe ktore z ekonomicznego wzgledu nie sa sprzedawane w Polsce. Taki kraj przemadrzalych napalencow ktorzy chca jezdzic luksusowymi autami za 5 groszy ,a przy tym poszukiwacze okazji z przebieggami 500 000 km...

Dysusje uwazam za zamknieta i informuje nie tylko Ciebie ale i wszytskich ze nie bede wdawal sie wiecej w dyskusje z amatroami taniosci i patentu..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: