.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 23:48:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5 tdi BFC] Gdzie wymieniają elektronikę wtrysku ste
PostNapisane: 29.lut.2008 12:00:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
Gdzie wymieniają elektronikę wtrysku sterującego? a moze ktoś ma taki wtrysk do sprzedania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 tdi BFC] Gdzie wymieniają elektronikę wtrysku
PostNapisane: 29.lut.2008 13:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Zientek napisał(a):
Gdzie wymieniają elektronikę wtrysku sterującego? a moze ktoś ma taki wtrysk do sprzedania?


wymienia się cały wtryskiwacz.
można kupić go w ASO bądź w Bosch'u.


zawsze możesz poszukać tutaj: http://czesciskody.pl/ , lecz nie wiem na ile to wiarygodne miejsce, gdyż osobiście nie korzystałem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 14:18:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
Wiem w boschu kosztuje 1100 zł
ja ma wtryskiwacz dobry tylko obciety jest przewód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 14:49:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Zientek napisał(a):
Wiem w boschu kosztuje 1100 zł
ja ma wtryskiwacz dobry tylko obciety jest przewód


Więc kup/znajdź sobie dowolny wtryskiwacz sterujący od V6 (nawet z Allegro) ze sprawną częścią elektryczną, a końcówkę wtrysku załóż własną. Zaoszczędzisz (przy dobrych wiatrach) nawet 1000 zł. - więc jest o co walczyć ... .
Tym bardziej, że różnice w oznaczeniach wtrysków zależą od typu końcówki wtrysku, a część elektryczna jest dla wszystkich taka sama ... .

Szansa, że przełożona końcówka wtrysku odnajdzie swoje miejsce w nowej obudowie wynosi 99% .
Jak widac - nie ma potrzeby zakupu całego wtryskiwacza jeśli ktoś bardzo nie chce tego robić, ponieważ ryzyko nieudanej operacji nie jest wielkie.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 14:52:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Zientek napisał(a):
Wiem w boschu kosztuje 1100 zł
ja ma wtryskiwacz dobry tylko obciety jest przewód


a co stoi na przeszkodzie zrobienia wstyczki i przewodu we własnym zakresie?
[jeżeli oczywiście G80 jest sprawny]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 19:43:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
Problem w tym że kabel się obcioł przy sanmym wtrysku i nie ma możliwosci połączenia kabla, chyba że rozprasuje się tą część elektroniczną, ale nie wiem czy to jest takie proste. A może ktoś wie jaka jest oporność wtryskiwacza?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 20:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Zientek napisał(a):
Problem w tym że kabel się obcioł przy sanmym wtrysku i nie ma możliwosci połączenia kabla, chyba że rozprasuje się tą część elektroniczną, ale nie wiem czy to jest takie proste. A może ktoś wie jaka jest oporność wtryskiwacza?


Carl wszystko ładnie opisał: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 27#1142527 .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 20:19:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
może ktos wyjmował z niego elektronike? na allegro używany kosztuje 600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 17:16:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
Mam mozliwość kupienia lejącego wtrysku z podobno dobrą elektroniką, jak ją sprwadzić? czy przełoże końcówkę w własnym zakresie i czy trzeba puźniej cos ustawiać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 14:24:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
Czy zna ktoś algorytm rozebrania przodu żeby dostać się do rozrządu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 14:43:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Ale po co chcesz zdejmować przód do wymiany wtryskiwacza? Nie trzeba :)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 20:44:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
Wtrysk już naprawiłem, potrzebuje jeszcze do niego seger i oring uszczelniający. przód musze rozebrać żeby wymienić dźwigienki zaworowe, trzeba ściągnąć wałki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 20:49:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
To mam dla Ciebie miłą niespodziankę :) Nie musisz! Da się na 100% w A6 c5 wymienić hydraulikę bez zwalania przodu :peace: Duużo czasu i roboty zaoszczędzisz. Zastanów się czy nie wymienić jeszcze popychaczy i podkładek na zaworach. Jak dzwigienki siadły to przez popychacze. Wymień też koniecznie podkładkę miedzianą pod wtryskiem. W jaki sposób naprawiłeś ws?

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 22:07:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Stamlej napisał(a):
To mam dla Ciebie miłą niespodziankę :) Nie musisz! Da się na 100% w A6 c5 wymienić hydraulikę bez zwalania przodu :peace:


No nie bardzo ... . Faktycznie popuszczając "nie do końca" "kopyta" wałków - powstaje luz umożliwiający wyjęcie i założenie hydrauliki, jednak jest to zajęcie bardzo ryzykowne. I już pal licho, że dużo łatwiej pogubić pastylki zaworowe w czeluściach magistrali olejowej, ale największe ryzyko lokuje się na kole paska zębatego na wale korbowym. Nienaturalnie naciągnięty pasek w każdej chwili może przeskoczyć wręcz niezauważalnie, co zazwyczaj nie spowoduje kolizji silnika ale cały rozrząd będzie wymagał i tak ponownego ustawienia.

Moim zdaniem zbędne ryzyko i gra nie warta świeczki, bo naprawdę nie ma żadnej gwarancji powodzenia (brak możliwości zabezpieczenia się przed przykrymi następstwami) ... .

Oczywiście - niech tam każdy robi po swojemu ale ryzyko uszkodzenia silnika jest bardzo wysokie i warto o tym pamiętać przed podjęciem działania .
Jest to takie trochę "igranie z ogniem" ... ale rzeczywiście ... czasem może się udać ... a czasem nie ... :): .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 09:18:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2007 09:49:21
Posty: 38
Lokalizacja: Sochaczew
Rozebrałem tą część wtrysku gdzie wchodzi kabel i go połączyłem
A może ktoś ma sposób jak rozebrać przud jak najprościej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 10:39:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Musisz zdjąć zderzak, a wzmocnienie czołowe wystarczy odsunąć (do pozycji serwisowej) na śrubach wsporników zderzaka (występują też specjalne śruby z tulejką dystansową, która powoduje że odsunięte wzmocnienie nie cofa się w stronę silnika ale przy jednorazowej robótce z powodzeniem obejdziesz się i bez tego).
Gdyby już tak bardzo Ci przeszkadzało, że wzmocnienie "jest luźne" - zawsze możesz podłożyć "cokolwiek" pomiędzy przestrzeń czoła podłużnic i samo wzmocnienie ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2008 09:31:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2007 12:14:44
Posty: 17
Meszrumie ja kupowalem na czesciskody.pl za 275pln oryginal VW Audi.
Po wymianie wszystko jest ok, wymieniany byl w ASO i powiedzieli mi ze to jest oryginal.
Maja tam tylko 059 130 202 F - ja mam AKE z 2002r i taki wystepuje u mnie.
Tak ze z czystym sumieniem moge polecic tam zakup:)

_________________
Pozdrowienia
Darek
AUDI A6 C5 Quattro tip AKE 2002r
VW Passat B5FL AVF tip 2003r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: