.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 10:13:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaki powód błędów w silniku 3.0 ASN ? Co oznaczaja kody ?
PostNapisane: 19.mar.2008 17:33:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 22:19:49
Posty: 96
Lokalizacja: Beskidy/Góry
witam,
zdecydowałem o konieczności vagowania niuni, jako że w trakcie jazdy bez istotnych przyczyn zamigał "check".
Odczyt VAG-a w mojej niuni ( 3.0 V6 ASN ) wskazał następujące błędy :

-16684 ( P0300)- nieregularne cykle spalania - usterka sporadyczna;
-16686 - cylinder 2 - braki zapłonu sporadycznie.

Czy Szanowni formumowicze są mi w stanie wskazać najbardziej prawdopodobne przyczyny powyższych usterek ?

Autko jeździ prawidłowo, oprócz chwilowego migania powyższej kontroli nic mnie nie zaniepokoiło.Magik który podpinał VAG-a nie miał zbyt wiele czasu, zasugerował by w przypadku powtarzania się problemu, może zacząć głębsze poszukiwania :/
Będe wdzięczny za wasze sugestie i rady

_________________
Cenię skromnych fachowców w każdej dziedzinie...

C5_3.0_asn_avant_Q_tip_schwarzline_/SPRZEDANE, jestem bez OOOO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2008 18:56:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Possible Causes

* Air Intake System leaking
* Fuel Supply faulty
* Injector(s) faulty
* Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty
* Ignition Coil(s) faulty
* Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open
* Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

* Check Misfire Recognition
* Check Air Intake System
* Check Fuel Supply
* Check Injector(s) and Injector Sealing
* Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)
* Check Ignition Coil(s)
* Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
* Check Camshaft Position Sensor (G40)

Special Notes

* This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder.

16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected
Possible Causes


* Ignition system
* Fuel injectors
* Fuel pressure
* Running out of fuel
* EVAP canister purge valve
* Evaporative emission system
* Low compression
* Base engine problems
* Controle Module damaged

Special Notes

* This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

-----------------------------------

pierwsze co powinieneś zrobić to sprawdzic\wymienic świecę na 2 cylindrze i kable zapłonowe (jeśli są), potem resztę co jest napisana powyżej.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2008 21:27:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 22:19:49
Posty: 96
Lokalizacja: Beskidy/Góry
serdecznie dziękuję, zaraz po świętach mój mechanior będzie miał zadanie bojowe ;)
Miejmy nadzieję że skończy się na wymienionych przez Ciebie przyczynach.
Serdeczne dzięki raz jeszcze :)

_________________
Cenię skromnych fachowców w każdej dziedzinie...

C5_3.0_asn_avant_Q_tip_schwarzline_/SPRZEDANE, jestem bez OOOO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: