.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 20:16:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1Z 1995] Brak Doładowania Turbo;/ (LOGI: STAT,DYN,BS)
PostNapisane: 15.kwi.2008 17:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
Witam Drogich Kolegów Ponownie:)
Proszę o Analizę Logów Statycznych I Dynamicznych Mojego Nowego Nabytku:)


Jakie Problemy Wystepuja???

1. Jak widać z logów turbo nie ładuje poprawnie;/ Nie mogę sobie z tym poradzić;/

2. Proszę potwierdzić teze dużego spalania;/ Bo podobno leja wtryski;/
Da się stwierdzić które to??? Sterujacy czy te pozostałe???

Co Juz Zrbobione\Sprawdzone?
-Wywalony KAT
-Czyszczona przepływka
-Wymieniony termostat
-Probowałem cos z ta sztanga trubiny
-Oglądałem dolot, nie znalazłem zadnej dziury;/
-Wymioneione filtry paliwa,powietrza,oleju.
-Nowy rozrząd
Narazie nic sobie innego nie przypominam...

Aaaa... Podmieniałem jescze N75, na obydwu tak samo wygladaja logi grupy 11;/ Mysałem ze on jest problemem;/

Kod:
[url]http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/AudiA4/Logi/index.htm[/url]


Pozostaje mi tylko prosić WAS o pomoc bo jak widze Wasze wypowiedzi to wiem ze mam doczynienia z specjalistami. Może ktos z was mieszka niedaleko Krakowa i były w stanie rzucić okiem na auto za jakas rozsadna cene. Ja juz nie mam siły do niego:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 08:20:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprawdzałeś wężyki podciśnieniowe ?
Czy dokładnie sprawdziłeś rury ciśnieniowe oraz szczelność intercoolera ? (trzeba zdemontować płytę pod silnikiem).
Rozwiń wątek sztangi ...
Czy autko zaczęło źle jeździć z dnia na dzień, czy miałeś tak od początku ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 15:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
Kolego Baskecior:
Jak widze twoej posty to jestem w pełni uznania twojej i kolegów wiedzy, Dlatego prosze was po pomoc:


auto źle jezdzilo do kupna...

Osłony pod silnikiem nie mam, wiec miałęm bezposredni dostep do rury, ale nic na niej nie widac podejrzanego.

Wężyki od N75 tez wydaja sie szczelne...

Sztange psikałem WD40 i ruszałęm nia az do oporu, przesuwa sie ok. 1,5cm recznie natomiast podczas wciskania pedału do oporu na zapalonym silniku wyraźnie widac ze nie przesuwa sie tyle ile udaje mi sie to recznie.

Zdjełem waż z turbiny prowadzocy z silnika i ogladałem wirnik, lopatki wygladaja nawet ok, jakies tam małe zadrapanie widzialem na nich, wirnik sie rusza na boki i do góry. Gdzies pisało o tym ile jest dopuszczalne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 15:10:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mk-Mateusz napisał(a):
nic na niej nie widac podejrzanego ..


tu nie ma byc widac - tu trzeba dokladnie obmacac caly uklad dolotowy, łacznie z opaskami..

Mk-Mateusz napisał(a):
Wężyki od N75 tez wydaja sie szczelne...


wydaje sie ???? - musisz miec calkowita pewnosc... sprawdz dokladnie... zagiecie lub malutkie przetarcie wezyka podcisnieniowego moze dawac objawy z ktorymi mamy do czynienia

Pozdrawiam i powodzenia

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 15:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
ok...wezme sie jescze raz za to aby miec pewnosc;/

ale taka podpowiedz:
na któe weze mam zwrocic uwage (OD IC DO TURBO, 3 weze od n75 i tyle?)

I jescze jedno, bo tego nie sprawdzałem, jak siprawdzic szczelnosc intercoolera?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 15:38:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Baskecie w jaki sposób sprawdzasz szczelność IC?

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 17:38:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Odpowiem hurtem ;)
Jak wspomniał przemik, musisz mieć absolutną pewność że podciśnienia są sprawne.
Węże musisz sprawdzić na całej drodze turbo - ic - dolot. Szczególną uwagę poświęć opaskom mocującym.
Jak sprawdzić szczelność ic ? Wymontować i obejrzeć dokładnie szukając najmniejszych śladów oleju, który zawsze znajduje się w układzie chłodzenia powietrza doładowującego. Jeśli nadal nie masz pewności - udac się na próbę ciśnieniową do warsztatu dysponującego sprężarką - dmuchać nie więcej niż 3 BAR`y.
Odnośnie luzu turbosprężarki - luz pionowy jest dopuszczalny, ale niewielki ok 1.5 mm luzu, poprzeczny jest niedopuszczalny.
Na koniec aby mieć absolutną pewność czy aby nie oszukuje czujnik ciśnienia doładowania, pozostaje test cisnienia doładowania z wykorzystaniem manometru wpinanego w króciec na metalowej części dolotu na górze silnika.

Niestety nie umiem Ci więcej pomóc na odległość.

PS: w okolicach Krakowa popytaj Emte`go Mauzera lub Artka, na pewno pomogą ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 19:08:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Dla wszystkiego pozmieniał bym wszystkie podciśnienia. Koszt nieduży a masz pewność że są szczelne i dobrze założone. Wszystkie gumowe rury z dolotu wymontuj i dokładnie obejrzyj. IC tak jak już napisali koledzy. Dla wszystkiego póki nie jesteś pewien co jest powodem nikłego doładowania nie butuj samochodu za bardzo. Jeśli masz dziurę w dolocie turbinka będzie łapała bardzo wysokie obroty a to śmierć dla niej. Swoją tak załatwiłem.

PS. wysokie spalanie może być spowodowane niedoładowaniem. Sprawdzone na własnej skórze.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2008 14:30:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
Witam Ponownie..

Jescze nie mam przesłanych logow ale po regulacji sztangii zaworu upustowego turbiny doładowanie wrociło do normy....

Za po moca opisu:
http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_dopro...ia_doladowania_do_normy-t30627.0.html

Turbo teraz pompuje poprawnie:) ok 0,8bara...
Czyli problem był zwiazany z tym??

Dziwi mnie tylko to ze była przestawiona, czym to moglo byc spowodowane??!?!?!
Tak sobie mysle nawet bo znalazłem luzy na wirniku (poprzeczne) czy poprzedni wlascieciel nie ograniczył doładowania aby zmiejszyc złużycie?? (co saddzicie o tym??? głupoty gadam??? )


PS.
Nadal duze spalanie;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2008 14:46:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Myślę że troche było by to naciągane, w sensie ograniczenie doładowania ze względu na zużycie turbiny, ale kto wie różne absurdalne sposoby ludzie potrafią wprowadzić w życie.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: