.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.maja.2024 15:02:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 21:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
program [mapy]
program nie jest on od BAU.
jest to to mocno zmodyfikowany program od bliżej nieokreślonego 2.5TDI V6 z mocą zamierzoną na ok. 190-200 PS i momentem rzędu 420 - 450 Nm.

trzy słowa wyjaśnienia:
modyfikując [tuningując] program ECU zmienia się kilka parametrów. najłatwiej określić 'moc' modyfikacji po 2 parametrach:
1. dawka paliwa;
2. ciśnienie doładowania.

AYM seria:
1. dawka paliwa 41.6 mg/r;
2. ciśnienie doładowania 2223.6 mbar.

BAU seria:
1. dawka paliwa 46.1 mg/r;
2. ciśnienie doładowania 2264.4 mbar.

AYM @Paw1972:
1. dawka paliwa 56.2 mg/r [na sztywno :| ];
2. ciśnienie doładowania 2386.8 mbar.

jak widać, program jest bardzo mocny nawet jak na manual. multitronic w tych silnikach miał ograniczony moment do 310 Nm [nawet w 163 PS BDG]. wnioski we własnym zakresie.

program jest lichym gotowcem. osoba fleszująca nie sprawdziła jak będzie zachowywać się T, która najpierw przeładowuje na granicy notlaufu, by następnie stworzyć dziurę.

program nie poprawia kąta wtrysku.

program jest zupełnie niedostosowany do skrzyni multritronic, która wymaga zupełnie innego programu niż manuale i tiptronic'i. odmienność ta charakteryzuje się życzeniem kierowcy niższym niż ograniczenie momentu obrotowego [chodzi o płynne dysponowanie mocą i ograniczenie szarpnięć spowodowanych deptaniem pedału gazu]. tutaj, niestety, program wygląda jak gdyby pochodził od manual'a.



silnik
brak uczucia, że jest to 190-200 PS wynika z nieprawidłowego parametru pompy wtryskowej, który może istotnie ograniczać moc [CK > 25].
dlaczego nie zwrócono na to uwagi? przecież to krucjalny parametr...

T nie przeżyje na tym programie zbyt długo.

poza powyższym wszystko jest w normie.




podsumowanie
mega-drut.
(....)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 02.wrz.2009 21:44:23 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 21:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Matysss kolego :peace:
Bardzo dziękuję Tobie za pomoc i poświęcony czas. Nie wspomnę o tym, że właśnie dotarłem do domu a tu logi już są ;) Mam u Ciebie dług !
pozdr.
Paweł

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 21:45:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Paw1972 napisał(a):
Matysss kolego :peace:
Bardzo dziękuję Tobie za pomoc i poświęcony czas. Nie wspomnę o tym, że właśnie dotarłem do domu a tu logi już są ;) Mam u Ciebie dług !
pozdr.
Paweł



Paw1972,

opisałem logi ponad Twoim postem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 22:12:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc
logi jakiegos aym
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=logi+aym

logi jakiegos bau
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=logi+bau

1) kat wtrysku
tutal logi jakiegos bau wydaja sie pokrywac z tym Pawla wiec wyglada na to ze ktos na szybko nadkopiowal mapki z bau i podkoksowal troche lub nadkopiowal mapki z gotowca do bau.. wiadc jakies korzenie bau (nie do konca klamali)

2) widac jakies klopty z T

3) pompa chyba juz nowka niesmigana nie jest (parametr CF w 001S poza norma)

4) moment 420-450 to raczej przesadzony jest (pewnie cos pod 400 gdyby byla pewnosc ze pompa jest sprawna)

5) dawka
Meszrum wskazal roznice w zyczeniu kierowcy ale istotniejsza jest faktyczna dawka (obcieta przez ograniczniki)
przy 4tys:
seria aym: 38
seria bau: 43
Pawel:56

Mimo sporego koksu poza przeladowaniem w dole (norma w V6tdi a jak na taki koks to nawet lajcik) generalnie pompa nie potrafi osiagnac zadanego cisnienia! Moze to T dogorywa a moze pompa nie podaje paliwa w ilosciach widzianych w logach
Tak czy siak pakowanie czipa do auta z niesprawnym silnikiem i multitroniciem (na dodatek ciagle niesprawnym) to dowcip
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 22:16:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Przemku,

wskazałem w dawkach najwyższe wartości właśnie z ograniczenia momentu, a nie życzenia kierowcy.
najwyższe - czyli z poziomu poniżej 4000 rpm.

420 - 450 Nm wziąłem teoretycznie stąd, że skoro AKE/BAU przy śmiesznych 46mg/r@2264mbar daje 370Nm, to 56mg@2386mbar... :D

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 23:40:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Meszrum i Przemek :)
Dziękuję bardzo za analizę logów. Powinienem zrobić to dawno.
Temat o serwisowaniu i naprawach wykonywanych w Sserwisie został założony jakieś ponad półtora roku temu - nic nie ukrywałem i opisywałem fakty. Auto od tego czasu serwisowane TYLKO w Sserwisie, a logi pokazują prawdę jak to wygląda w realu.
Wygląda na to, że czeka mnie nieuchronny koniec historii z A6 C5, bo mam poważny problem :/ . Na razie nie bardzo mogę zebrać myśli, ale na początek powinienem spytać się co powinienem teraz zrobić ;) ? Jak widać moje AYM czy jak by to teraz nazwać to tykająca bomba.
Na razie chyba nic więcej nie wyrzeźbię sensownego bo gotuje mi się w mózgu, ale dziękuję wszystkim za pomoc i rady.
pozdrawiam
paweł

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 23:58:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
najrozsądniej byłoby:

1. zaopatrzyć się w program od BFC oraz BDG dla multitronic [163 PS @ 310 Nm] i:
a. albo fleszować BFC bezpośrednio [najpierw zapiszcie to, co masz teraz w ECU na wypadek, gdyby to co mówił sopa o problemie ze współpracą ECU z GCU było prawdą];
b. albo jeżeli fleszowanie bezpośrednie BFC nie udałoby się [?], wówczas w oparciu o BFC oraz BDG obrobić to, co masz teraz w ECU;
w ten sposób oszczędziłbyś skrzynię i T przywracając poprawne dawkowanie i ciśnienie doładowania.

2. sprzedać samochód po wykonaniu 1. i kupić C5/C6 z silnikiem benzynowym.


można także sprzedać samochód bez wykonywania 1., lecz byłoby to wielce niemoralne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 03:19:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
Tak sobie czytam i normalnie załamka... Meszrum, o chipie już zapomniałem :) ale... kurcze teraz - czytając Wasze opinie - boję się nawet zakładać tam 7-lamelę :/ Jeśli o ten mod chodzi - czy możecie mi powiedzieć co dokładnie jest wymieniane przy tym zabiegu? Będzie to tylko tarcza i sterownik czy może coś jeszcze? Gość w ASO straszył mnie jakimś wałkiem za 5tyś i chciałbym to wyjaśnić...

Sorki Paweł że tak wciąłem się w Twój temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 08:21:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
gdyby ten czip byl w manualu i T trzymala zadane cisnienie to bym powiedzial zwykly mocny czip - troche malo finezyjny ale zaden powod do placzu (Meszrum psy wiesza - ze wzajemnoscia - na userze P. tego forum a On promuje SS.. wiec psy przechodza na SS...: co by nie zrobili to napewno zrpobia zle - ale nie wpadajmy w skrajnosci)
Niestety w tym aucie jest problem pt multitronic - najbardziej bombowa skrzynia biegow i palowanie takiego auta z czipem (nie normalne uzytkowanie - bo to raczej niczym "ponadseryjnym" nie grozi) to zawsze risk do kwadratu
Drugi problem to niedoladowanie T... moze to T jest do naprawy/czyszczenie a moze pompa pomalu dogorywa i nie podaje wlasciwie paliwa (parametr CF podwyzszony przy raczej malej dawce w 001 co raczej wyklucza przyczyne "a bo silnik byl obciazony")

Dla mnie nie jest pojete jak mozna bylo zaserwowac czipa bez wiedzy wlasciciela????
Ponoc za czipy bez hamowni w SS placili inni po 1500pln wiec masz gratisa :)

Z tego mega watku o ile pamietam wynika, ze skrzynia niby zmienia biegi poprawnie i tylko tip nie chodzi? Jezeli tak to nie robilbym nic w tym aucie bo:
- T niedoladowuje a nie przeladowuje (moglaby sie wysr..)
- jezeli to pompa pada to naprawa tego bylaby droga a jezeli to jej naturalne zuzycie to moze i tak bedzie jezdzic jeszcze latami
- nie wiem czy jednoznacznie mozna stwierdzic czy problem dotyczy T czy pompy wiec bym wstrzymal sie z ruszaniem jednego i drugiego
- moze to cos w samym czipie (malo prawd.) namotane jest i rozstraja T ale nie sadze.. by sie przekonac to musialbys wgrac soft ori wiec chyba nie warto

Twoj chipmacher musial zczytac ori soft - popros by Ci przynajmniej przeslal wersje ori

Kupiles auto z multi... zamiast go wyp... na zlom przy pierwszej awaryjce i wlozyc manuala wrabales sie w superdrogie naprawy na drugim koncu Polski - zacznij uzytkowac auto a w miedzyczasie szukaj moze manual na ebaju albo sprzedaj auto teraz bez pakowania kasy (poplaczesz ze 3 dni nad wtopiona kasa ale ile zaoszczedzisz tej ktorej juz w auto nie wpakujesz?)

@Meszrum
to nie idzie tak ze dasz 10% wiecej koksu i masz 10% wiecej momentu i mocy (porownaj logi jednego forumowicza z czipem na 185 i 200 koni)

Logi sa... teraz czas wiec na Konradkowa nereczke!


Edit:
@Pawel
na necie latwo kogos z blotem zmieszac jak i latwo tez sciemniac (aktywny marketing) by kogos odstraszyc albo napedzic leszczy
Twoje auto ma 2.5v6tdi pod maska jak i multitronic - i zarowno silnik jak i skrzynia (z naciskiem na skrzynia) bywaja klopotliwe ze wzgledu na wysokie koszta naprawy
Twoja skrzynia to bubel wszechczasow i zwykly mechanik tego nie zmieni... moze ja naprawic ale nie usunie bledow konstrukcyjnych (te dodatkowe tarczyki czy cos tam to jak puder dla brzydkiej baby) wiec bedzie to bomba po kres zycia tego auta
To o co konkretnie mozesz miec zastrzezenia to:
- przerzucanie jakis czynnosci naprawczych na Ciebie-klienta (sprawdzanie jakis magnesikow) - kompletny brak profesjonalizmu w podejsciu do klienta
- wladowanie mocnego chipa do tego auta bez Twojej wiedzy (leszczu sie nie pokapuje a micha mu sie ucieszy ze lepiej zap...)
- zlewanie tego (czy w momencie juz czipowania czy podczas innych wizyt), ze silnik (co widac w 011T) nie jest sprawny (to tak jakby dziadkowi w domu starcow podac viagre ("czy z zycia mozna wycisnac wiecej? :) )

W auto z ta skrzynia wrabales sie Ty, to Ty zdecydowales sie na naprawy jej i to w tak daleko od domu (taktyczny blad - moim zdaniem - Ty popelniles)

Wniosek:
nawet jeden z najbardziej doswiadczonych serwisow w PL od multi nie byl w stanie (mimo wielu wizyt!) przywrocic tej skrzyni do pelnej sprawnosci. Ja bym nawet oleju w niej nie wymienial (szkoda kasy!)... jezdzil az sie zrabie i zaswapowal na manuala albo kupil auto z tipem
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 03.wrz.2009 11:38:11 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 10:11:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Przemku,


widzisz, że staram się być obiektywny ostatnio. od ss oczekiwaliśmy tego, w jaki sposób został przedstawiony - skoro najlepszy, to oczekiwania określiliśmy jako od najlepszego...
[jak to mawiają amerykanie: live up to the hype!]
...a to co teraz widzimy wystarczy za komentarz.

program nawet jak na manual jest mocny [z czym się zgadzamy].
mam jedynie obiekcje co do używania go, nawet na spokojnie, pod multi z uwagi na inną zasadę dawek jaka jest stosowana w multi względem manuali. w przypadku samochodu Paw1972 wystarczy wcisnąć pedał w 1/4 by życzyć sobie 80% Nm...
w przypadku programu dla multi wygląda to zupełnie inaczej [życzenie jest bardziej liniowe].

wiadomo też nie od dziś, że mało kto wyjeżdżał z ss bez programu, który był/jest podstawową formą naprawy [auto ma być szybsze > klient leszcz ma się cieszyć].

co do nerki słowo się rzekło.
nie wiem jak sobie to wyobrażacie, ale jest Wasza.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 17:02:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2005 20:03:57
Posty: 231
Lokalizacja: okolice LUBLINA
Auto: Audi
sorry za pomyłkę , pisałem w innym wątku :/

_________________
AUDI -Absolutnie Uwiedziony Doskonałością Ideału


Ostatnio edytowano 06.maja.2010 18:18:47 przez zanjac, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 17:32:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Cytuj:
AYM @Paw1972:
1. dawka paliwa 56.2 mg/r [na sztywno Neutral ];
2. ciśnienie doładowania 2386.8 mbar.


w automacie


matko Świeta...

:pop: n/c

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 18:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2011 18:35:42
Posty: 230
Lokalizacja: było HH/jest B
Auto: Isia A14NET/było ZB Z19DTH
super lektura!!
pewnie adminka mnie zbeszta za odswiezenie tematu sprzed 2 lat, ale jestem ciekaw jak sie zakonczyla historia z autem Paw1972
i (a to zapewne interesuje wiekszosc) jak sie maja obecne multi...
czy wciaz te same problemy czy juz poprawione sa wady...
jak oceniacie bezawaryjnosc multitronikow z lat 2009-2011??
ktos wspominal ze nowe multi maja 7 "biegow" czy to prawda?
bede wdzieczny za wszelki odzew... ;)

_________________
jest Isia A14NET Obrazek
oraz C2 VTR 1.4 Sensodrive Obrazek
było ZB Z19DTH Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 00:06:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Temat właśnie prawie się zakończył - wielkim rozczarowaniem jeśli chodzi o Sopę i jego Sserwis, auto po kolejnych wizytach w Sserwisie stawało się coraz bardziej niesprawne a koszta serwisu niebotyczne. Wkleję linka do innego tematu gdzie jest kontynuacja:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0
Dopiszę tylko, że Sopa nie tylko nie poradził sobie z naprawami multitronika w moim Audi, ale nie poradził sobie z wieloma innymi naprawami. Najśmieszniejsza, ale kompromitująca go była próba naprawy wyjącego wpomagania. W ASO Audi została wymieniona pompa wspomagania, która po paru mieiącach zaczęła wyć. Wiedząc, że będę jechał na kolejny serwis do Sopy zgłosiłem mu wraz z dużą lisa usterek naprawę wpsomagania. Długo kombinował wraz z ekipą ekspertów ;) serwisantów i stwierdził, że pompa wyje bo jest odwrotnie założona i nie napełnia sie płynem (nie ma takiej możliwości aby podłączyć odwrotnie pompę). Wlał środek zmniejszający tarcie i kazał wymienić pompę (dlaczego sam tego nie zrobił ?). Po to tam przyjechałem, ale to nie pierwszy raz. Oczywiście wymieniłem kolejną nową fabrycznie pompę (koszt agrube) - pompa nadal wyła. Dzięki podpowiedzi Meszruma zacząłem szukać problemu od najtańszego elementu - wymiany filtra (30,50 funta a łączny koszt pomp ponad 600 funtów + płyny, czas na rozbieranie przodu itp.) Po wymianie filtra nastąpiła długo oczekiwana cisza i tak jest do tej pory. Jak to możliwe, ze forum fachowców Sserwisu z Sopą na czele o tym nie wiedzieli ? Bez komentarza.
Po jednej z napraw skrzyni odebrałem auto z nie działającym Tiptronikiem i tak zostało do dzisiaj mimo kilku jeszcze wizyt w Sserwisie - za każdym razem nie mógł poradzić sobie z naprawą kombinując poprzez wymiany softu, kombinowaniem z wymianą płytki wybieraka (oczywiście miałem zrobić to sam !, choć po to tez przyjechałem do Ss) stwierdzając na końcu, że nie pasują wybieraki pomiędzy wymienionymi modelami skrzyń !!! Jedno naprawione drugie zepsute, rachunek z mojej strony uregulowany za naprawę uczciwie lecz rekompensaty ze strony Ss nie było. Mega finałem partactwa była ostatnia akcja z wymianą pompy wtryskowej. Pompę otrzymałem - wiedząc, że VP44 będzie po regeneracji w Boschu i powinna wystarczyć na długo zainwestowałem znowu w wielki serwis z wymianą połowy podzespołów - koszt 6500 zł. Odebrałem jeszcze większy złom - już w Sserwisie dla Sopy było jasne, że pompa jest niesprawna, klekot silnika podobny do starego Robura - próbował sugerowac, że może założyli zły zaworek na filtrze paliwa, potem, że jak przyjade kolejny raz to podniesie mi obroty bo za niskie i podobne ściemy. Widział co jest grane bo byliśmy na kolejnej jeździe próbnej i dokonywał cały czas diagnistyki. Skasował i wysłał auto w takim stanie w drogą powrotną z Czernicy przez Kołobrzeg do UK - 2500 km. Dzięki kolegom z forum, którzy zajęli się moim problemem i dokładnie zdjagnozlowali z przedstawionych logów niesprawność VP44 - Sopa przyznał, że faktycznie pompa jest nie sprawna i że ...... prześle mi kolejną do wymiany we własnym zakresie !!! Tak tez sie stało, choć na pompe czekałem z dwa miesiące. Otrzymałem pompę wyjętą z czyjegoś samochodu, nie pochodziła z regeneracji od Boscha. Po akcji wymiany VP44 okazało się, że pompa jest niesprawna - mimo wielokrotnej próby ustawienia kąta wtrysku cały czas błąd 550 - nieprawidłowy kąt wtrysku. Oraz co najgorsze od chwili podłączenia kolejnej pompy mam błąd ECU - ESP cały czas powoduje ograniczenie mocy szczególnie w prędkościach do 50 km/h (coś w stylu trybu awaryjnego, skrzynia nie chce zmieniać biegu na wyższy bo ma mizerny Nm). Po wielu kombinacjach odstawiłem Audi u fachowca od Audi, który po całym dniu siedzenia i jeżdżenia potwierdził problem z VP44. Wtedy wiedząc, że nie ma szans na reanimację auta w które zainwestowałem fortunę i straciłem twarz :/ podjąłem decyzję o sprzedaży w takim stanie jakim jest - auto wystawiłem na sprzedaż za śmieszne grosze - tylko po to, aby nie wkładac w kolejne naprawy. Sopa raz próbował się ze mną kontaktowac, ale ja odpuściłem. Nie odesłałem mu tez zepsutej kolejnej pompu - tej za którą zapłaciłem wzraz z serwisową robocizną - może gdyby Sopa przysłał VP44 wraz z mechanikiem to sprawa wyglądała by trochę inaczej.
No i jeszcze sprawa niezwykle tajemnicza lub wręcz sensacyjna - po dwóch dniach serwisowania mojego Audi (miało być to zrobione tego samego dnia) w chwili odbioru okazało się, że ktoś podmienił mi sterownik el. skrzyni biegów !!! Sugestia była, że ktoś w UK grzebał - ale auto było tylko serwisowane w Sserwisie - jedyny raz Audi było w ASO Audi UK na jakiejś drobnej naprawie. Nie mam dowodów, ale komu mógł być potrzebny sterownik jak nie mechanikowi serwisu multitroników ?
Zagotowałem sie wracając do tego tematu, ale nie moge zataić faktów - z euforii do czarnej rozpaczy :|
pozdrawiam.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 07:05:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2011 18:35:42
Posty: 230
Lokalizacja: było HH/jest B
Auto: Isia A14NET/było ZB Z19DTH
Paw1972, to moge tylko powiedziec "oz kurcze"...
najgorsze to to ze za kazdym razem traciles urlop, czas i pieniadze na dojazdy...

_________________
jest Isia A14NET Obrazek
oraz C2 VTR 1.4 Sensodrive Obrazek
było ZB Z19DTH Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 12:25:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
a co to SS nie daje gwarancji? po ''druto-modzie'' :?: :?:
po przeczytaniu :zdziw:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 13:06:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
o matko :zly2:
I tak dziw, że tyle wytrzymałeś, to nie było auto tylko jakieś fatum (w komplecie z warsztatem).

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 13:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2010 15:13:30
Posty: 721
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: C5 1.8T, B6 1.8T
masakra :galy:
Bardzo dziwne podejście do klienta, prawie jak IKEA - masz tu części, złóż se sam :/

_________________
Pozdrawiam,
Janek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 14:35:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Yasiek napisał(a):
prawie jak IKEA - masz tu części, złóż se sam :/


tyle, że tam dają instrukcję montażu ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 21:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 13:06:23
Posty: 7
Witam wszystkich !! Polecam wam mój watek z A4klub w którym opisuję mój problem z multitronikiem po wizycie w SSerwis. Dodam że odpowiedź nr 88 wszystko wyjaśnia !
Omijajcie ten zas...ny serwis szerokim łukiem !!


Oto link. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?top ... msg2280974


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: