.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 13:26:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [audi a4 b6 avf ] Wyciek oleju z EGR
PostNapisane: 16.kwi.2008 17:04:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 20:38:03
Posty: 4
No wiec mam nastepujacy problem. Ostatnio zmienialem olej na mutula no i po jakims czasie zauwazylem wyciek oleju. Dzis po zdjecciu obodowy jestem prawie pewien ze to z kolektora ssacego z takich dwoch dziurek po bokach. Czym to moze byc swpowodowane ? jak ewentualnie naprawic usterke ? hmm auto dalem do warsstatu i mozliwe ze mi pacan za duzo nalal.

no a tak to wyglada http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f6 ... 2cca4.html

aha i jeszcze jedno z drugiej strony tez sie pojawil wyciek tam gdzie jest klamra http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/536 ... fa23a.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 17:32:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Pokazałeś standartowe usterki PDków.

Z tą pierwszą będzie problem gdyż wymaga wymiany zawora EGR (kosztuje o ile dobrze pamiętam około 1500 zł.). Niby można pokusić się o oczyszczenie współpracujących części ale to nie zdaje za bardzo egzaminu (w dłuższej perspektywie czasu).

Usunięcie nieszczelności dolotu w okolicy bagnetu jest banalnie proste - należy rozpiąć rurę i wymianić oring uszczelniający za parę złotych. Kup odrazu 3 sztuki oringów, bo na bank przynajmniej jeden (dolny) przy intercoolerze też cieknie.

A teraz osobista dygresja (nie tylko do Autora topiku) - nie bardzo rozumiem filozofii naprawiania samochodu "na raty" albo dopiero wtedy kiedy coś się wysypie. Przecież instrukcje serwisowe, a przede wszystkim zdrowy rozsądek podpowiadają, że wszystkie tego typu "słabe punkty" należy likwidować kompleksowo - w trakcie okresowych przeglądów serwisowych (najlepiej z odpowiednim wyprzedzeniem żeby nie dopuścić do stanu uwidocznionego na zdjęciach). Tylko przy zastosowaniu takiej metody nie zachodzi potrzeba podnoszenia maski w okresach miedzyserwisowych i wszyscy się cieszą (mechanik ma kasę za przeglądy, właściciel nie pisze rozpaczliwych postów na AKP ...).
Szlag by mnie trafił w krótkim czasie, gdybym w jednym tygodniu wymieniał olej, w następnym klocki hamulcowe, w kolejnym uszczelniał dolot a na kolejny tydzien planował wymianę płynu hamulcowego. Przecież to nie daje żadnych oszczędności, a od nasłuchiwania kolejnych awarii poważna frustracja gwarantowana.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 18:07:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 20:38:03
Posty: 4
dzieki za podpowiedz. wiec nie wiem czy mie zrozumiales ale najpierw bylem wymienic olej a pozniej to sie stalo. niestety wrozka nie jestem. wiec nie wiem jak niby mialem przewidziec to ze za kilka dni mi zawor padnie - wczesnij zadnych efektow ubcznych nie bylo pozatym robilem tez logi dynamiczne i wszystko bylo ok.

co do zawora to sa nowki na allegro po 550 no a ringi tez kupie i wymienie za jednym razem aby sie niewyspaly na wszelki wypadek .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 19:29:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
robert191 napisał(a):
dzieki za podpowiedz. wiec nie wiem czy mie zrozumiales


Sądzę, że bardzo dobrze ;) .

robert191 napisał(a):
ale najpierw bylem wymienic olej a pozniej to sie stalo.


W to akurat wątpię - zawór EGR nie rozszczelnia się w jednej chwili. Ale nie myśl, że próbuję Cię w jakikolwiek sposób "oceniać' czy "rozliczać" z tego jak obsługujesz swoje auto. "Wykorzystałem" Twój wątek wyłącznie jako "modelowy przykład", że o samochody (moim zdaniem) należy dbać inaczej - przede wszystkim we własnym interesie i dla własnej wygody ;) .

robert191 napisał(a):
niestety wrozka nie jestem. wiec nie wiem jak niby mialem przewidziec to ze za kilka dni mi zawor padnie - wczesnij zadnych efektow ubcznych nie bylo


Zgadza się. Olej pojawiający się z zaworu EGR nie powoduje (ani nie jest przyczyną) odczuwalnego pogorszenia jakości pracy silnika. Dopiero na daaalekim etapie zawór działa coraz słabiej - co może ale też wcale nie musi być widoczne w tzw. logach ... .

robert191 napisał(a):
pozatym robilem tez logi dynamiczne i wszystko bylo ok.


Jak wyżej napisałem - logi to dla mnie zasadniczo tylko dodatek do właściwej diagnostyki silnika i dosyć skuteczne narzędzie we wstępnym określeniu miejsca ewentualnej awarii. W przypadku rozszczelnionego EGR - pozostają praktycznie nieprzydatne ... .

robert191 napisał(a):
co do zawora to sa nowki na allegro po 550


Podałem cenę z ASO. To chyba nic złego ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 09:29:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie ma potrzeby wymieniać zaworu EGR w takim przypadku...
Wystarczy porządne jego "odmoczenie" w odpowiednich specyfikach i solidne wyczyszczenie. Przy okazji można pokusić się o tzw. profilaktyczne czyszczenie całego dolotu oraz wymianę wszystkich oringów uszczelniających w połaczeniach szybkozłącznych dolotu...
Efekt - silniczek czyściutki, bez nawet najmniejszego wycieku.
Standardowe usterki PD-ków są więc proste do usunięcia nawet we własnym zakresie... Zainteresowanym mogę podesłać zestaw uszczelek potrzebnych do silnika AWX.
I jeszcze jedno - zawór recyrkulacji spalin (kompletny) do AWX-a kosztuje w ASO 667 PLN minus 10% upustu. Zaznaczam jednak, że nie ma potrzeby jego kupowania...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2008 16:58:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2008 22:40:48
Posty: 54
Lokalizacja: Opole/Mullingar
carlnova napisał(a):
Nie ma potrzeby wymieniać zaworu EGR w takim przypadku...
Wystarczy porządne jego "odmoczenie" w odpowiednich specyfikach i solidne wyczyszczenie. ...


Ja mam podobny problem.
Wprawdzie nie mialem okazji wyczyscic zaworku ale znalazlem instrukcje pod tym linkiem
http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=271&Itemid=11
Poniżej zamieszczam zdjęcia
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
A6 C5 AWX '02



Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 22:20:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Koledzy chce u siebie wyczyścić EGR bo jest cały mokry. Dlatego mam prośbę co muszę kupić w ASO by zrobic to zgodnie ze sztuką i by przypadkiem czegoś mi nie brakło przy składaniu, oraz w czym wymoczyc lub wymyć zawór. z góry dzięki za podpowiedź.

Pozdrawiam

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 09:59:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Dzisiaj po południu mogę Ci ten zestaw potrzebnych uszczelek i oringów - wrzucić do tego tematu, Peszko...
Wyczyścić EGR i dolot można w specyfiku do mycia silników K2 lub jakimkolwiek innym, który nieagresywnie rozpuściłby i umył Ci gó****ną olejowo - nagarową maź.
W aucie z 2003 roku będzie jej pełno - uwierz mi... :/ Nikt tam nie zagląda nawet w serwisie.
Przede wszystkim jednak, kolego - pomyśl jak zadbać o ręce, bo nie domyjesz ich przez tydzień po tej operacji... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 13:37:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
carlnova napisał(a):
Dzisiaj po południu mogę Ci ten zestaw potrzebnych uszczelek i oringów - wrzucić do tego tematu, Peszko...
Wyczyścić EGR i dolot można w specyfiku do mycia silników K2 lub jakimkolwiek innym, który nieagresywnie rozpuściłby i umył Ci gó****ną olejowo - nagarową maź.
W aucie z 2003 roku będzie jej pełno - uwierz mi... :/ Nikt tam nie zagląda nawet w serwisie.
Przede wszystkim jednak, kolego - pomyśl jak zadbać o ręce, bo nie domyjesz ich przez tydzień po tej operacji... :peace:


Będę wdzięczny za wrzucony zestaw, a gdzi emozna kupic ten specyfik K2? bo benzyna extrakcyjna to sie np nadaje? a ten dolot to stojąc przy lewym kole to ten wąż z lewej czy za EGR w prawo, sory potrafie zrobic wiele rzyczy ale z nazewnictwem w silniku troche jestem mało obyty:) pozdro

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 10:43:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Peszko napisał(a):
Koledzy chce u siebie wyczyścić EGR bo jest cały mokry.


Zastanów się czy warto i czy nie będzie to wyłącznie "sztuka dla sztuki".
Jeżeli olej wydostaje się już z otworków pod membranką (czyli jak u Kolegów: robert191 oraz 7agan) - proponuję lekturę poniższych postów:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... or#1200186

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 02#1200802
("druga połowa" wypowiedzi).

Naturalnie niczego nie narzucam ale (IMHO) warto się przynajmniej zastanowić nad kolejnością priorytetów ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2008 16:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
1.
Piotruś napisał(a):
Peszko napisał(a):
Koledzy chce u siebie wyczyścić EGR bo jest cały mokry.


Zastanów się czy warto i czy nie będzie to wyłącznie "sztuka dla sztuki".
Jeżeli olej wydostaje się już z otworków pod membranką (czyli jak u Kolegów: robert191 oraz 7agan) - proponuję lekturę poniższych postów:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... or#1200186

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 02#1200802
("druga połowa" wypowiedzi).

Naturalnie niczego nie narzucam ale (IMHO) warto się przynajmniej zastanowić nad kolejnością priorytetów ... .


Kolego Piotruś dzięki za podpowiedzi, przeczytałem sobie te topiki i juz wiem co to dolot:) zresztą dziś sie mu całemu przyjżałem.
Wrzuciłem 2 fotki jak EGR teraz u mnie wygląda: http://techrem.prv.pl/egr.htm

Czy to bedzie sztuka dla sztuki? w sumie nic mnie to nie kosztuje poza włożoną pracą a z chęcią go wyczyszcze skoro mogę, to chyba niczego nie pogorszy :peace: . kolega Carlnova obiecał mi że napisze co mam kupic przed czyszczeniem ale jeszcze nie napisał :(:

A co do czyszczenia dolotu to jak bedzie tam olej to poprostu wytrzeć go szmatką?


2.
Czy ktos może mi podpowiedziec bo chciałem dziś wyczyscić EGR lecz wacham sie z odkręcaniem bo:
- czy by odkrecić egr trzeba odkręcić te dwie śruby co zaznaczyłem na czerwono na pierwszym zdjęciu http://techrem.prv.pl/egr.htm (czy jest tam uszczelka i czy ja trzeb akupic czy skrecic na starej ), czy odkrecić od drugiej strony od egru od spodu?
- czy miedzy zaworem w stronę silnika co sa 3 śruby jest jakas uszczelka która trzeba kupić?

Czy moge spokojnie rozkręcić i skręcić spowrotem, pytam bo nie chce zostac bez auta jak juz rozkręce.

pozdrawiam

MOD: Peszko - proszę abyś dobrze sobie przyswoił poniższy urywek Regulaminu Forum:
Cytuj:
Na forum istnieje obowiązek kontynuacji postów jeśli istnieje już temat na który masz zamiar pisać - musisz go kontynuować. Zabrania sie pisania posta pod postem, jeśli chcesz coś dodać do postu na ktory jeszcze nikt nie odpowiedział użyj funkcji "edytuj". W przypadku w którym musisz dać znać że pojawiły się nowe informacje skasuj swój ostatni post skopiowawszy uprzednio jego treść i napisz nowy post z zawartością starego, dodając nowe informacje. Nadużywanie tej procedury w celu sztucznego podbijania tematu może się skończyć sankcjami.

Twoje rozrzucone posty oczywiście pozbierałem w całość ... . Piotruś

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2008 16:56:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
witam
Lepiej skręcić na nowe uszczelki , zwłaszcza jeśli ktoś zdecyduje sie wyczyścić korektor !!!
Powodzenia:D :D

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2008 19:32:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Peszko napisał(a):
kolega Carlnova obiecał mi że napisze co mam kupic przed czyszczeniem ale jeszcze nie napisał :(:


Wybacz... :/ Ale nie mam teraz za bardzo czasu śledzić na bieżąco "wartkiego życia" na AKP ;)

Cały zestaw potrzebny do AWX-a:

3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2 (ETKA podaje 3)

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR - dolot

069 131 547D oraz

038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy

Razem wszystko z 10 % upustem w ASO - 55 PLN :)

Peszko napisał(a):
A co do czyszczenia dolotu to jak bedzie tam olej to poprostu wytrzeć go szmatką?


Użyj preparatu K2 lub innego nieagresywnego środka do mycia silnika do wyczyszczenia całego dolotu, sam kolektor ssący delikatnie szmatką - ile się da lub wymontować, wyczyścić i zastosować nową uszczelkę.

Peszko napisał(a):
2.
Czy ktos może mi podpowiedziec bo chciałem dziś wyczyscić EGR lecz wacham sie z odkręcaniem bo:
- czy by odkrecić egr trzeba odkręcić te dwie śruby co zaznaczyłem na czerwono na pierwszym zdjęciu http://techrem.prv.pl/egr.htm (czy jest tam uszczelka i czy ja trzeb akupic czy skrecic na starej ), czy odkrecić od drugiej strony od egru od spodu?


Tak, trzeba te dwie śruby odkręcić jeżeli chcesz to zrobić dokładnie i owszem jest tam uszczelka (dwie) wspomniane powyżej...

Peszko napisał(a):
- czy miedzy zaworem w stronę silnika co sa 3 śruby jest jakas uszczelka która trzeba kupić?


Jest tam oring, koniecznie kup nowy...

Peszko napisał(a):
Czy moge spokojnie rozkręcić i skręcić spowrotem, pytam bo nie chce zostac bez auta jak juz rozkręce.


Możesz , zaopatrz się jednak najpierw w potrzebne części - żadna uszczelka nie jest wielorazowego użytku !!!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2008 17:51:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Dzis byłem u mechanika ustawic kąt synchronizacji bo miałem w okolicy 6,6, teraz jest -1.1 do -1.7, powiedział że tak moze być. Wydaje mi sie że troszke teraz lepiej zbiera sie na 3 biegu od dolnych obrotów. ale wracając do watku.. już wszystko kupiłem uszczelki i oringi by wyczyścić EGR, zapytałem tez tego mechanika i powiedział bym sobe dał spokuj i kupił nowy bo ponoć to moze pomoże na 4-5 kkm. Jednak skoro wszystko mam to chyba sie pokusze choćby zobaczyc ile jest tam syfu.
Mam jednak pytanie to że leje sie z EGR to wpływa na cos w silniku? nie wiem bedzie np bardziej mułowaty lub coś podobnego? czy poprostu gdyby EGR zostawic mimo ze z niego wychodzi olej to można by dalej jeździć lub co się moze zmienić gdy kupie nowy?

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2008 20:41:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Peszko napisał(a):
Dzis byłem u mechanika ustawic kąt synchronizacji bo miałem w okolicy 6,6, teraz jest -1.1 do -1.7, powiedział że tak moze być. Wydaje mi sie że troszke teraz lepiej zbiera sie na 3 biegu od dolnych obrotów. ale wracając do watku.. już wszystko kupiłem uszczelki i oringi by wyczyścić EGR, zapytałem tez tego mechanika i powiedział bym sobe dał spokuj i kupił nowy bo ponoć to moze pomoże na 4-5 kkm. Jednak skoro wszystko mam to chyba sie pokusze choćby zobaczyc ile jest tam syfu.
Mam jednak pytanie to że leje sie z EGR to wpływa na cos w silniku? nie wiem bedzie np bardziej mułowaty lub coś podobnego? czy poprostu gdyby EGR zostawic mimo ze z niego wychodzi olej to można by dalej jeździć lub co się moze zmienić gdy kupie nowy?


Jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział, Peszko...
Mój EGR po czyszczeniu ma za sobą przebieg circa 4000 km i nie pojawił się żaden nawet najmniejszy wyciek.
Wyciek oleju z EGR nie ma żadnego wpływu na dynamikę auta, ale zbierający się w EGR-ze nagar z czasem spowoduje całkowite zablokowanie iglicy w pozycji otwartej lub zamkniętej. Zaraz odezwą się głosy, że to "darmowy tuning" (pozycja zamknięta). Ani jeden ani drugi scenariusz nie jest dobry dla zdrowia Twojego motorka.
Skoro kupiłeś już uszczelki i oringi - cóż stoi na przeszkodzie ?
Opinia mechanika ? :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 17:12:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Jestem juz po czyszczeniu dolotu i samego EGR, faktycznie było tam troche tej mazi zwłaszcza na iglicy, wymoczyłem go przez całą noc i potem troche poskrobałem i w środku czyściutko. Poskładałem wszystko z nowymi oringami i uczszczelkami i wszystko ok. Narazie nic nie cieknie :peace: bede obserwował kiedy sie cos znowu pojawi, wiec zabieg ten napewno cos pomógł skoro teraz olejem nie pluje :diabel:

Pozdrawiam

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 18:59:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Popraw ten kąt, mimo że dopuszcza się -3 do +3, to z doświadczenia najlepiej jak jest 0.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 19:57:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Więc tak długo próbować przestawiać aż bedzie 0? Napewno jest lepiej bo lepiej sie zbiera i mniej pali, przynajmniej teraz FIS pokazuje mniej , przedtem ok 7,4, teraz 6,6 do 6,8. A moge to zrobic sam bo szkoda mi znowu 80zł na ustawianie, Vaga mam tylko nie wiem co popuścić i jak kręcic by poprawic , moze jest tu gdzies fotostory ;) ?

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: