.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 14:49:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 80 2,6 ABC] nie odpala!
PostNapisane: 04.maja.2008 17:58:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Jak w temacie nie odpala.Autko jeździło bez zarzutów.Odstawione do garażu na 3 dni z powodu wyjazdu.Dzisiaj próbowałem je odpalić i nic.
-rozrusznik pracuje,silnik nie odpala
- brak iskry na świecach
- po przekręceniu kluczyka nie słychać wogóle pompki paliwa
- pompkę podłączyłem na krótko podaje paliwo
Samochód nie posiada żadnego immo.Tyle zdążyłem zobaczyć.Jak macie jakieś pomysły proszę o radę,pomoc.Z góry dziękuję.

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 80 2,6 ABC] nie odpala!
PostNapisane: 04.maja.2008 18:18:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
VitoLodz napisał(a):
Jak w temacie nie odpala.Autko jeździło bez zarzutów.Odstawione do garażu na 3 dni z powodu wyjazdu.Dzisiaj próbowałem je odpalić i nic.
-rozrusznik pracuje,silnik nie odpala
- brak iskry na świecach
- po przekręceniu kluczyka nie słychać wogóle pompki paliwa
- pompkę podłączyłem na krótko podaje paliwo
Samochód nie posiada żadnego immo.Tyle zdążyłem zobaczyć.Jak macie jakieś pomysły proszę o radę,pomoc.Z góry dziękuję.


Auto ma fabryczne immo, połączone z ECU pinem B6 (jest to jednocześnie jeden z dwóch pinów złącza diagnostycznego). Mogło nie zadziałać z jakichś powodów. Czy masz kontrolkę immo na desce?


Spróbuj zczytać kody błędów. NIezależnie od tego sprawdź kolejno:
1. Pin ECU oznaczony D5 - to obwod zasilania ECU (ma być 12V, niezależnie od położenia kluczyka)
2. Bezpiecznik obwodu zasilania ECU i modułu zapłonu (chyba 15A) - ma być 12V po włączeniu zapłonu w tym obwodzie (pin D4)
3. Przekaźnik systemu wtrysku
4. Czujnik obrotów wału korbowego (są dwa czujniki magnetoindukcyjne obok siebie - ten bardziej wystający)

Jeśli wszystkie te opcje wykażą, że jest ok - niestety obstawiam uszkodzone ECU.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 18:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Dzieki za pomoc ale ten samochod nie ma immo zadnych kotrolek i innych tam.Proszę cię o kontakt na gadu.

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 20:23:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jak nie ma iskry, to Hall, cewki albo ECU, albo okablowanie między nimi.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 18:23:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
No i nic vag też nic nie wykazał.Potrzebny dobry fakir do V6 z Łodzi.Pomóżcie koledzy!Z góry dziękuję.

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 20:08:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
W ramach wyjaśnienia VAG połaczył sie tylko z automatem i napisał:
518 Potencjometr przepustnicy -G 69
sygnał poza wartościami granicznymi - BŁĄD SPORADYCZNY
652 Kontrola biegu
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
638 Elektr.połączenie 2-silnik/skrz.biegów
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Natomiast z silnikiem za żadne skarby nie chcial sie połączyć.

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 12:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 11:51:12
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Na wstępie chcę podziękować kolegom za udzielone odpowiedzi.Problem rozwiązany.Całe szczeście odbyło się bez jakiś kosmicznych kosztów.Po sprawdzeniu sterowników silnika,skrzyni,abs-u,czujników elektromagnetycznych,halla,modołu zapłonowego,przekaźników,bezpieczników okazało się że jest wszystko ok.
-Brak iskry spowodowany byl zaśniedzialymi połączeniami wtyków idących z czujników wału(połaczenia znajdujące sie w komorze silnika za silnikiem).
-Za brak prądu na pompie paliwa odpowiedzialny był przekaźnik wpięty w instalację pompy przez "fachowców" gazowników.Jego umiejscowienie było przyczyną jego powolnej śmierci.Rozsypał sie dosłownie w rękach.
Przyznam szczerze że sam nie dałbym sobie rady.Gdyby kto kolowiek z was z Łodzi lub okolic mial problem z diagnozą usterki polecam mojego nowego kolegę.Mózg elktronik-elktryk z grupy audi,vw,skoda i nie tylko,odpowiednio wyposażony w komputerek,programy,mierniki,oscyloskop i inne gadżety.Dojazd do klienta możliwy po wczesniejszym uzgodnieniu,cena przystępna.W razie czego pisać na priv lub gadu.Pozdrawiam Vito. :D

_________________
Audi 80 B4 2,6 V6 Ben + Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: