.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 23:35:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A200 KG 85' koszty koszty koszty
PostNapisane: 12.maja.2008 12:24:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
Witam
Ciąg dalszy przygody z R5 turbo.

Obczaiłem go dokładnie od spodu:
jeden wachacz wywalony, poduszki pod belką, cieknie jeden zacisk hamulcowy, tarcze przód do wymiany, cieknie maglownica.
Z góry wie ktoś co to za urządzenie po prawej stronie komory niedaleko od naczynka połączone z układem chłodzenia? jakby pompka jakaś? tak czy siak też cieknie, suma sumarum dobrze że olej z silnika nie cieknie :) i do tego wszystkiego CHECK ENGINE które raz się zapala a raz nie. Mierzyłem mu przyspieszenie tak pobieżnie i wyszło poniżej 8s. Ktoś się orientuje jaki to może być koszt tego wszystkiego???? od KJeta znalazłem warsztat drogi jak skur... ale bede musiał się tam udać.

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 13:35:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2008 22:03:21
Posty: 75
Lokalizacja: WWL
i jeszcze jedno opłaca się dorabiać most na tył? Quattro znaczy czy jest prosto zrobić?

_________________
A4 B5 1.8 ADR 95' jest
A90 2.3 NG 91' jest
A80 1.8 RU 88' było
A100 q ABC 93' było
A80 2.0 ABK 93' było
A80 1.6 PP 91' było
A200 2.1 KG 85' było
Były trzy Polonezy, dwa Citroeny, Alfa i Maluch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A200 KG 85' koszty koszty koszty
PostNapisane: 12.maja.2008 14:43:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
MANOLAKTIK napisał(a):
Witam
Ciąg dalszy przygody z R5 turbo.

Obczaiłem go dokładnie od spodu:
jeden wachacz wywalony, poduszki pod belką, cieknie jeden zacisk hamulcowy, tarcze przód do wymiany, cieknie maglownica.
Z góry wie ktoś co to za urządzenie po prawej stronie komory niedaleko od naczynka połączone z układem chłodzenia? jakby pompka jakaś? tak czy siak też cieknie, suma sumarum dobrze że olej z silnika nie cieknie :) i do tego wszystkiego CHECK ENGINE które raz się zapala a raz nie. Mierzyłem mu przyspieszenie tak pobieżnie i wyszło poniżej 8s. Ktoś się orientuje jaki to może być koszt tego wszystkiego???? od KJeta znalazłem warsztat drogi jak skur... ale bede musiał się tam udać.


Quattro nie zrobisz. No chyba, że się uprzesz i przespawasz podłogę z tunelem od innego quattro :d Nieopłacalne i bezsensowne.

Mogę Ci tanio odsprzedać prawy wahacz w idealnym stanie (sworzeń chodzi ciężko jak w nowym) i nowe tuleje tylnej belki, bo mi się zostało - powiedzmy 100zł za wszystko ;)

Wspomniane urządzonko, to pompka podtrzymania obiegu "wody" po wyłączeniu silnika (jeśli chłodziwo ma wysoką temperaturę) - możesz się tego bez problemu pozbyć jeśli nie wyłączasz od razu silnika po ostrej jeździe...

Maglownice kompletną - używkę - kupisz za 150-200zł.

A poza tym to o ceny pytaj w warsztatach :P

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: