.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 07:45:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI 80 1.9TD AZZ 75KM turbo
PostNapisane: 13.maja.2008 09:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 11:46:20
Posty: 36
Lokalizacja: BIESZCZADY
Witam.
Mam pytanie jak można zwiększyć podciśnienie w turbince w owym silniku.Chciałbym zwiększyc MOC w takim silniku czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak można ją zwiększyć ?
Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 10:29:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
A Ty juz nie pytales sie o to tutaj

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=77914

po co dublowac watki ????

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 11:10:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 11:46:20
Posty: 36
Lokalizacja: BIESZCZADY
przemik napisał(a):
A Ty juz nie pytales sie o to tutaj

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=77914

po co dublowac watki ????

pozdr

Nie pytałem oto tylko czy można interkuler włożyć do owego silnika ale chciałbym zwiększyć moc w tym silniku więc dlatego chciałbym sie doradzić jak można to zrobić i jak można zwiększyć ciśnienie doładowania w turbince.
dzięki za odp. pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 12:46:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
dżizys człowieku może jeszcze mamy przyjechać do Ciebie i to zrobić?
Wysłałem Ci raz linki z potrzebnymi informacjami, wysłałem Ci drugi raz linki z potrzebnymi informacjami wyślę CI i 3 raz choć nie wiem czy już przeczytałeś do końca wszystko co poprzednio Ci wysłałem naucz sie c szukać, a bez problemu znajdziesz rozwiązanie wszystkich nurtujących Cię problemów. A, że jak widać z szukajką nie jesteś za pan brat oto kolejny pożyteczny link, miłej lektury. http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... hlight=mbc
Więc albo zastosuj sie do opcji z mbc albo kręć sztanga. W jednym i drugim przypadku wskaźnik boost jest niezbędny.

Uprzedzając następne pytania:
-Z doładowaniem nie szalej 1,1-2 bara wystarczy
-jeśli chcesz cokolwiek osiągnąć boost pin od 1.6 td lub samoróbka niezbędny
-wydech przelot nie musowo choć by sie przydał i jeśli masz kata to koniecznie won
-inne mody typu gov mod wskazane
-ic niezbędne najlepiej fmic
-regulacja dawki na pompie plus wolnych obrotów wskazana

-możliwe usterki: ścięty klin na wale, uwalone turbo, wydmuchana uszczelka pod głowica, przegrzanie silnika jeśli będziesz nieumiejętnie jeżdzil

Dodatkowe zegary jakie powinieneś sobie sprawić : wskażnik ciśnienia turbo, egt

Wszystko co CI potrzebne znajdziesz w tych 3 linkach które podałem plus ew przycisk szukaj na forum vw.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 13:14:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 11:46:20
Posty: 36
Lokalizacja: BIESZCZADY
Dzięki jeszcze raz za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron