.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.maja.2024 05:59:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] rozrząd-co wymienic?
PostNapisane: 06.lut.2008 07:20:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Powoli zbliza mi sie wymiana rozrządu i mam pytanie, czy wystarczy wymieniac tylko pas i rolke pompe tez bede wymienial bo juz piszczy, czy napinacz tez trzeba?

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 08:23:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
-pasek zebaty
-rolka napinajaca
-rolka prowadzaca
-kolo pasowe na wale + sruba
-simeringi [jak dlugo nie byly wymieniane]
-paski microV
-pompa wody


chyba o niczym nie zapomnialem ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 08:39:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
termostat :):

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 09:00:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
Mioże jeszzcze uszczelka pokrywy zaworów i sprawdzenie napinacza paska micro...

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 09:46:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
-kolo pasowe na wale + sruba....


Jesli sruba to tylko z ASO .... :peace:

[+]
Po wykonaniu wymiany nie zapomnij skontrolowac statycznego kata wtrysku.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 12:25:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Mam nadzieje ze 1000 PLN wystarczy.
Moze glupie pytanie, ale co to paski microV ? A simeringi od uszczelnienia walu?

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 12:46:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
Witam polecam gościa: http://www.allegro.pl/show_user.php?search=danielloss
Ma bardzo dobre ceny, kupowałem u niego wiele razy i ani razu się nie zawiodłem. Ostatnio kupowałem rozrząd do 1Z (paski Conti, napinacz, rolka Litens, Ina, uszczelka pod pokrywe Elring) - za niecałe 300 z przesyłką. A pasek mikro to ten od alternatora.

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 16:42:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2003 15:22:58
Posty: 99
dimmus napisał(a):
Mam nadzieje ze 1000 PLN wystarczy.
Moze glupie pytanie, ale co to paski microV ?

Pasek microV to pasek wielorowkowy, klinowy...

Jesli wymienisz to wszystko co napisał Spanky + termostat, zapobiegawczo + ustawienie kąta wtrysku ;) to... około 1000zł bedzie za czesci + 250 robota minimum

Nie zapomnij o zębatce na wał korbowy.

_________________
Auto: A6 C4 1,9TDI
Auto: A8 D2 4,2 PB
Moto: Kawasaki ER-6f


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2008 12:21:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Wszystko ok ale mam pytanie co ile taki rozrzad sie wymienia ?
W mojej niuni został wymieniony 60000km temu na org. cześciach :) powinnem juz myślec o wymianie ? czy dojezdzic do 90000km ??

pozdr.

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2008 12:41:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zmieniaj co 60 kkm.
Ja (a właściwie ja do spóły z ojcem) w 1Z`ku przeciągnąłem do prawie 80 kkm i już nie ma połowy paska ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 16:40:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
spanky napisał(a):
-pasek zebaty
-kolo pasowe na wale + sruba


O które koło pasowe chodzi dokładnie
-koło zębate, paska rozrządu
-koło paska klinowego od napędu pompy wodnej i wspomagania
-koło paska micro

Czy do wymiany rozrządu niezbędne jest zdejmowanie tego koła?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 17:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Jak dla mnie to nie ma sensu wymieniac kol pasowych jezeli nie sa skorodowane. Sruby owszem, ale teraz odchodzi sie od wymiany wszystkiego co mozna, a wymienia sie to co jest zuzyte. Zebyscie nie krzyczeli nie chodzi mi o to zeby nie wymieniac czegos bo jeszcze miesiac mozna na tym pojezdzic. Wiadomo paski, napinacz, rolki, pompe itp trzeba wymienic, ale kol pasowych bym nie wymienial.

Uswiadomcie mnie jezeli nie mam racji.

Chodzi o kolo na wale napedowym, a paski trzeba posciagac, bo pas rozrzeadu jest za nimi i nie przelozysz go w inny sposob niz sciagajac oba paski.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 18:16:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Sprecyzuj które koło dokładnie, w moim poście wymieniłem trzy, o które chodzi ? Podejrzewam że o koło zębate napędu paska rozrządu, ale chcę się upewnić

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 19:01:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Mi takze wydaje sie ze autorowi odpowiedzi chodzilo o to kolo o ktorym piszesz, nie rozbieralem tego jeszcze i nie przygladalem sie dokladnie, ale wydaje mi sie ze to jest zespolone, czyli wszystkie trzy kola to jedna czesc.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 19:24:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
raczej nie, koło napędu pska rozrządu jest pod osłona której zdjęcie jest niemożliwe nie zdejmując uprzednio koła paska klinowego i paska micro, które notabene przykręcone jest na 4 śruby imbus

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: