.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 06:11:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Proszę o analizę błędów - 100 C4 AAH
PostNapisane: 08.kwi.2008 21:42:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2005 21:45:23
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztyn
Proszę o analizę błędów i podpowiedzi co sprawdzić:

KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 08.04.2008 Godzina 18:30:28
8A0906266B V6 2,8 2V MPI V6AC39 D0E

525 Lambda Sonda-G39 brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
537 Regulacja Lambda nie osiągnięta wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY
555 Lambda-Sonda 2-G108 brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
525 Lambda Sonda-G39 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
555 Lambda-Sonda 2-G108 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
554 Regulacja Lambda 2 nie osiągnięta wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY
1247 Zawór węgla aktywneg-N80 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1243 Zawór przełączający kolektora ssącego-N156 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
554 Regulacja Lambda 2 przekroczona wartość adaptacji - BŁĄD SPORADYCZNY

Ostatnimi czasy pojawiają się regularnie i już nie wiem czego się czepnąć.

_________________
Pozdrawiam

www.autobramy.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 22:29:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
może byś zaczął od oględzin sondy? :P

zobacz czy kable nie są poprzecierane itp.

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 00:01:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2005 21:45:23
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztyn
A co z N80 i N156 ???

_________________
Pozdrawiam

www.autobramy.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 20:59:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2005 21:45:23
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztyn
czyli nikt nie podpowie co z tym zaworem wegla aktywnego i zaworem przełączającym kolektora ssacego

_________________
Pozdrawiam

www.autobramy.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 05:53:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2007 07:20:50
Posty: 70
Lokalizacja: Wołomin
Sprawdź bezpieczniki przy komputerku od silnika . U mnie w ACK jeden był walnięty pierwszy z lewej i miałem to samo . Bezpiecznik ten odpowiada za sondy i zawory N80 i N156 .

_________________
Pozdrawiam miras49
A6 C4 2,8 ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 23:59:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
sprawdz odmy czy nie sa dziurawe ,tez mialem bledy 555 -sonda L.2 i 552 to potecjometr przeplywomierza -dziurawa prawa odma-wymieniona i gra.

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron