.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 11:54:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9 TDI 110KM] Brak mocy, pomocy !!
PostNapisane: 24.maja.2008 22:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2007 13:43:38
Posty: 42
Lokalizacja: Legnica
Witam!!
Moj problem polega na tym ze podczas jazdy po jakims czasie tak jakby odlanczalo sie turbo, czuc normalnie takie zmulenie i pozniej wogule nie ma przyspieszenia strasznie powoli sie rospedza ale jak sie zgasi silnik i odpali ponownie to wszystko jest OK do nastepnego zmulenia. Nie da rady tego wyczuc kiedy to nastapi poprostu tak znienacka. Bylem u mechanika podlaczyl pod Vaga i niby padnieta byla przeplywka. Dzis po wymianie fakt faktem jezdzi sie lepiej ..... ale do momentu zamulenia niestety problem nie zniknal, co to moze byc ??? prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 01:45:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
bez tego nic nie powiemy
: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 07:56:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mechanika pożegnaj a w szukajce forum wpisz 3 hasła:
- notlauf
- zapieczone kierownice spalin
- błąd 00575

Na początek - klucz do łapki i rozruszaj sztangę turbosprężarki. Później przegoń auto na autostradzie tak , jakby gonił Cię sam czort.
Jeśli te operacje nie pomogą - niestety turbo na stół i czyścimy kierownice spalin.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 22:19:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2007 13:43:38
Posty: 42
Lokalizacja: Legnica
Zmienilem mechanika, troche czasu mi to wszytsko zajelo ale dalej nie ma rezultatu. Wymienione zostaly kable cisnieniowe i jakis zaworek, ta sztanga turbiny niby chodzi prawidlowo. Po tym wszytkim jest troche lepiej i troche rzadziej wylancza sie ta turbina, ale jednak dalej jest cos nie tak :( Co jeszcze moze to powodowac co mozna jeszcze sprawdzic ??? Pomocy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 22:26:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Jak posiadasz lapka i interfejs OBD2 + vag to wykonaj logi wg : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 , a jak nie to się zgłoś do kogoś kto pomoże Ci wykonać kompletną diagnostykę TDI

ps. Uzupełnij profil .

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 10:17:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bez logow to szukamy dziury ...w calym... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 21:46:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2007 13:43:38
Posty: 42
Lokalizacja: Legnica
Niestety nie mam mozliwosci wystawic logów :( Ale prosze o potwierdzenie lub odradzenie diagnozy ktora postawil nowy mechanik. Twierdzi ze wymieniony przeplywomierz rownierz ma zle wskazania tzn jest wadliwy, a dokladnie czujnik temperatury w nim zamontowany. Niby przez ten czujnik wylancza sie ta turbina i na dodatek nie da rady wymienic samego czujnika tylko cala przeplywke. Jezeli jest tak jak on mowi to czy ktos sie orientuje ile trzeba dac za nowa przeplywke ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 21:49:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
ale pytasz o zamiennik czy o ori [bosh,pierburg]?

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 21:53:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2007 13:43:38
Posty: 42
Lokalizacja: Legnica
gustav200 napisał(a):
ale pytasz o zamiennik czy o ori [bosh,pierburg]?

Jezeli sie orientujesz to podaj mi cene zamiennika i orginalu. jestem juz taki zdesperowany ze chyba kupie porzadna.

Kolego a jest mozliwosc ze to od tego tak sie dzieje ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 22:07:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
ori - około 350 zl a zamiennik od 200 zl

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 22:11:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Blokersik napisał(a):
Twierdzi ze wymieniony przeplywomierz rownierz ma zle wskazania tzn jest wadliwy, a dokladnie czujnik temperatury w nim zamontowany. Niby przez ten czujnik wylancza sie ta turbina i na dodatek nie da rady wymienic samego czujnika tylko cala przeplywke. Jezeli jest tak jak on mowi to czy ktos sie orientuje ile trzeba dac za nowa przeplywke ??


mechanik gada jakies kompletne bzdury .... :):

w telegraficznym skrocie :

lmm [przeplywomierz] mierzy mase powietrza na podstawie doladowania [czyt.turbiny] wiec nie ma on wplywu na jej prace tylko odwrotnie .... :):

moze rzeczywiscie lmm jest uszkodzony tylko mechanik blednie to tlumaczy choc z objwowo jakie opisujesz przeplywomierz na 90 % jest sprawny ...

aby miec 100% pewnosci diagnoza Vag'iem jest niezbedna ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 22:15:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
a czujnik temperatury znajduje sie miedzy kolektorem ssacym a ic ? dobrze gadam ? i ma oznaczenie g89 ?

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 22:22:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
nowy lmm kosztuje 850zl

w systemie jakims tam ze dajesz stary bierzesz nowy 350zl ale oni ci go musza zalozyc zeby dac gware kolejne 120zl :)

3 srobki 5 minut roboty ale taki kraj

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 23:46:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2007 13:43:38
Posty: 42
Lokalizacja: Legnica
jutro postaram sie cos wykabinowac z tym vagiem.

A kto sie orientuje ile w serwisie nowy zawor N75 ?? I kto obstawia ze to moze byc to, bo tak twierdzi drugi mechanior :)

_________________
Audi A6 Allroad 2004r 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 07:12:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Blokersik napisał(a):
jutro postaram sie cos wykabinowac z tym vagiem.

A kto sie orientuje ile w serwisie nowy zawor N75 ?? I kto obstawia ze to moze byc to, bo tak twierdzi drugi mechanior :)


~jakies 200-300 zł ...
widac ze drugi mechanik juz wie ze dzwonia tylko nie wie w ktorym kosciele ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 08:31:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
A ja bylem u wrozki i mi powiedziala ze kolega Blokersik ma zapieczone kierownice VTG .... :):

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 08:57:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Załozyciel tematu dostał juz wszystkie wskazówki, ale nie chce z nich skorzystać. Czasem tak bywa ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 11:46:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Blokersik napisał(a):
jutro postaram sie cos wykabinowac z tym vagiem.

A kto sie orientuje ile w serwisie nowy zawor N75 ?? I kto obstawia ze to moze byc to, bo tak twierdzi drugi mechanior :)


A ja jestem gorącym zwolennikiem by spróbować go zregenerować, znaczy poczyścić i ew wymienić sprężynkę jeśli jest połamana.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 20:41:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
kolega prosił o pomoc więc pomagam :

Control Module Part Number: 028 906 021 CE
Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G00SG 0803
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06335
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference



Obrazek

Stawiam na zapieczone kierownice w spręzarce :) ,podejrzenie pada jeszcze na wymieniony ale UZYWANY N75 , pozatym do oceny brakuje jeszce 001 003 004

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 21:56:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czy te logi wykonano przed czy po notlaufie ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: