.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 07:27:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI AGR] -analiza logów
PostNapisane: 17.lip.2008 17:36:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 08:30:22
Posty: 3
Od 2 dni auto nie ma przyśpieszenia, silnik chodzi idealnie (AGR 90KM bez zmiennej geometri), nic nie stuka nic nie puka, podpiołem się pod Vaga wskazał błędy:
17958 oraz 16485

oto logi jaki zrobione na 3 biegu , proszę o pomoc czy to przypływomierz umarł czy co?? z góry dziękuję

roup A: '003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 861-945 240-340 240-340 4-84
MARKER STAMP /min mg/R mg/R %
0,5 1722 730 550 4,8
1,98 1995 755 550 4,8
3,46 2268 770 550 4,8
4,94 2499 770 550 4,8
6,44 2709 780 550 4,8
7,92 2919 785 550 4,8
9,4 3108 795 550 4,8
10,88 3276 800 550 4,8
12,38 3423 805 550 4,8
13,86 3570 835 550 4,8

Group C: '011
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME ? ? Regulator valve?
STAMP /min mbar mbar %
0 1617 1856 1357 34,7
1,48 1911 1918 1530 34,7
2,96 2184 1907 1663 35,1
4,46 2415 1887 1765 34,7
5,94 2646 1877 1846 35,1
7,42 2835 1877 1907 37,5
8,9 3045 1867 1928 43,4
10,4 3213 1867 1958 51,8
11,88 3360 1867 1969 63,8
13,36 3528 1856 1918 72,1

Group B: '008
Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty
TIME 861-945 ? ? ?
STAMP /min mg/R mg/R mg/R
0,98 1806 38,4 35,8 27,8
2,48 2079 37,8 35,6 27,2
3,96 2331 37,4 35,4 26,4
5,44 2562 37,4 35,4 26
6,92 2772 37 35,4 26
8,42 2982 36,6 35,4 26
9,9 3150 36,2 35,4 26
11,38 3318 36 35,4 25,8
12,86 3465 35,8 35,4 25,8
14,35 2898 0 35,4 26


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Proszę o analizę Logów AGR 90Km
PostNapisane: 17.lip.2008 20:42:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
blad - 17958 [cisnienie odbiega od wymaganego] odnosi sie do :

gocek0 napisał(a):
Group C: '011
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME ? ? Regulator valve?
STAMP /min mbar mbar %
0 1617 1856 1357 34,7
1,48 1911 1918 1530 34,7
2,96 2184 1907 1663 35,1
4,46 2415 1887 1765 34,7
5,94 2646 1877 1846 35,1
7,42 2835 1877 1907 37,5
8,9 3045 1867 1928 43,4
10,4 3213 1867 1958 51,8
11,88 3360 1867 1969 63,8
13,36 3528 1856 1918 72,1


doladowanie kuleje ... sprawdzic podcinienia i zaworek N75


blad 16485 odnosi do [G70] :

gocek0 napisał(a):
roup A: '003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 861-945 240-340 240-340 4-84
MARKER STAMP /min mg/R mg/R %
0,5 1722 730 550 4,8
1,98 1995 755 550 4,8
3,46 2268 770 550 4,8
4,94 2499 770 550 4,8
6,44 2709 780 550 4,8
7,92 2919 785 550 4,8
9,4 3108 795 550 4,8
10,88 3276 800 550 4,8
12,38 3423 805 550 4,8
13,86 3570 835 550 4,8

Group B: '008
Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty
TIME 861-945 ? ? ?
STAMP /min mg/R mg/R mg/R
0,98 1806 38,4 35,8 27,8
2,48 2079 37,8 35,6 27,2
3,96 2331 37,4 35,4 26,4
5,44 2562 37,4 35,4 26
6,92 2772 37 35,4 26
8,42 2982 36,6 35,4 26
9,9 3150 36,2 35,4 26
11,38 3318 36 35,4 25,8
12,86 3465 35,8 35,4 25,8
14,35 2898 0 35,4 26


czyli zdech lmm ... [na wszelki wypadek sprawdz wtyczke/przewody]

to by bylo na tyle ... ;)

p.s zrob logi jak przystalo na to forum :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Proszę o analizę Logów AGR 90Km
PostNapisane: 18.lip.2008 08:33:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
doladowanie kuleje ... sprawdzic podcinienia i zaworek N75


... i jak jest kat to wyciąc


Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2008 10:53:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
lmm :D tak.

tu kolego masz przykladowe Czyszczenie zaworu EGR/AGR

Zaworek N75, takze
- Czyszczenie N75
Jesli bedziesz robil N75, zaingeruj prace w wyczyszczenie T
Reanimacja N75 1Z'ta metalowa obudowa zaworu

Możliwe, ze Ci sie przyda, jak nie Tobie to innym. :peace:
Pozdrawiam, szybkiego powrotu do mocy.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2009 11:32:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 08:30:22
Posty: 3
Koledzy odświerzam temat tzn z przepływka chyba juz nie ma problemu została wymieniona na boscha nowego, ale logi mi sie nie podobaja juz powooli mam dość co mam kupić wymienić zeby wszystko było gites. mam odczucie ze auto ładnie równo ciągnie od 3 tys obrotów może tak tylko mi sie wydaje:( proszę jeszcze raz o pomoc

Group A: '003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 861-945 240-340 240-340 4-84
Marker STAMP /min mg/str mg/str %
1,15 1323 850 510 4,8
2,36 1512 770 580 4,8
3,61 1785 760 755 4,8
4,82 2100 760 865 4,8
6,04 2373 770 930 4,8
7,22 2646 775 965 4,8
8,42 2898 780 850 4,8
9,62 3150 795 845 4,8
10,82 3381 805 810 4,8
12,02 3591 840 815 4,8
13,22 3801 850 805 4,8
14,42 3990 850 790 4,8
˙˙


Group B: '008
Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty
TIME ? ? ?
STAMP /min mg/str mg/str mg/str
0,35 1218 28,4 29,4 24,8
1,55 1365 40 31,4 27,6
2,79 1596 39,2 34 32
4,02 1890 38,4 36,4 37,6
5,21 2184 37,6 35,6 38,4
6,42 2478 37 35,4 38
7,62 2730 36,6 35,4 38
8,82 2982 36 35,4 37,4
10,02 3234 35,6 35,4 37,4
11,22 3444 35,4 35,4 37
12,42 3675 35 35,2 36,8
13,62 3885 34,6 35,2 36,4


Group C: '011
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME ? ? Regulator valve?
STAMP /min mbar mbar %
0,75 1260 1570,8 979,2 34,7
1,95 1449 1744,2 1111,8 34,7
3,19 1680 1887 1336,2 34,7
4,42 1995 1917,6 1723,8 35,5
5,61 2268 1897,2 1938 37,9
6,82 2562 1876,8 2080,8 54,2
8,02 2814 1876,8 1948,2 71,7
9,22 3066 1866,6 1907,4 72,1
10,42 3297 1866,6 1876,8 76,9
11,62 3528 1856,4 1917,6 79,3
12,82 3738 1846,2 1968,6 90,8
14,02 3948 1836 1999,2 91,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2009 12:00:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nic nie kupuj... wywal katalizator... auto odetchnie... po wywaleniu zaloguj dynamicznie grupy 003,008,011

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 11:53:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 08:30:22
Posty: 3
Czyli mówisz ze po wywaleniu kata powinno wrócić wszystko do nrmy a powiedz mi lepiej go wybebeszyć czy całkiem wywalić??

z góry dzięki za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 12:31:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wytłuc młotkiem zawartość. Nie trzeba nic wspawywać jeśli zawartość opróżnisz dokładnie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: