.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.kwi.2024 07:23:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2,8 AAH] nierówne obroty silnika / podlączanie Vag-a
PostNapisane: 05.cze.2008 21:30:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 18:50:01
Posty: 10
Lokalizacja: Bełchatów
Witam wszystkich!!
Chciałem sie was forumowicze prosic o pomoc, a pytań mam kilka więc postaram sie zamieścić w jednym temacie.

1) Autko podczas pracy na benzynie utrzymuje ok 500 obr/min, a co jakis czas obroty spadają az zapalą sie kontrolki od ładowania i silnik albo wbije sie na obroty ponownie albo zgasnie :(
Na gazie sytuacja jest identyczna.

2)jeśli nie mam złącza diagnostycznego w skrzynce z bezpiecznikami, to gdzie go szukać??

3)jak skasowac inspekcje 2 i zczytac kody błędów ( jestem totalnym laikiem)
aha, gzie znajde rozpiske z kodami??

4)no i najsmutniejsze...wycieka olej z silnika, ulany jest cały filtr oleju, miska itp.
Czytałem że może to byc uszczelka pod głowicą i troszke mnie to przeraziło :(
jesli nie byłaby to uszczelka to skąd jeszcze może cieknąc olej??

pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 22:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.mar.2007 20:40:24
Posty: 114
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Co do obrotów to może być silniczek krokowy a jeżeli idzie o olej to może być pokrywa zaworów albo głowica.
Zobacz w który miejscu silnik zaczyna się robić mokry.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 22:52:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 18:50:01
Posty: 10
Lokalizacja: Bełchatów
co do tego oleju to ciężko wykryć, od strony kolektora dolotowego jest ok, z drugiej strony nic nie widać :(
patrząc od spodu, ulana jest cała miska olejowa az kapie :( (czy w tych silnikach wystepuje podwójna miska olejowa?? bo może to spod tej "górnej" części miski leci??