.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 02:51:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.6 V6 ABC] Brak 1 i 2 biegu, skrzynia manualna!
PostNapisane: 16.cze.2008 07:56:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Cześć, wczoraj jechałwm do sklepu i jak wsiadlem do samochodu to okazało się że nie mam 1 biegu, dziś rano wsiadam i nie mam już 1 i 2 biegu. Masakra.

Przy próbie wrzucenia tych biegów,w połowie jest bardzo duży opór i nie da się ich załączyć.

Musze ruszać z trójki i jak czasami mi zgaśnie jak jest jakiś bardziej stromy podjazd to wtedy strasznie śmierdzi jakby spalenizną, albo podczas cięcia stali szlifierką.

Co to może być?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 08:06:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
pachnie sprzęgło od ruszania z trójki. Jeśli nie ma pierwszego i drugiego biegu, to masz skrzynię do wymiany pewnie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 21:34:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
co do zapaszku to jak najbardziej grzanie\przypalanie sprzęgła :)

a wchodzą na zgaszonym silniku ?
-synchronizatrory ?

ja zauważyłem przy redukcji z 2 na 1 bieg przy zbyt dużej prędkości też nie chce wejść jedynka dopiero zwalnianie zwolnienie do odpowiednio mniejszej prędkości powoduje kilkukrotne przeskakiwanie lewarka tak jakby na 2 albo 3 razy przeskakiwał po kawałku na jedynkę i dopiero odpowiednio wszedł do końca

jeśli ma sie już tą małą prędkość to można bez problemu z 2 na 1 bieg dać i to płynnie bez żadnych oporów (schodków)

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 03:55:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
pierwszy bieg to sluzy do ruszania a jak auto co kolwiek sie toczy powinnismy a wrecz trzeba z 2'ki dawac.

bardzo duzy procent kierowcoe wlasnie robi ten blad ze jak auto juz sie tczy powoli to wciskaja 1'ke i jazda a potem synchronizatorki pierdolki....oczywiscie nie odrazu sie cos zepsuje
pomijajac soprtowe auta.

ps. dla watpiacych w to co napisalem sprobojcie wbic jedynke w ciezarowym aucie jak sie choc troche toczy :diabel:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 10:44:16 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
jedynka i dwójka jest (a przynajmniej na logikę mi tak pasuje) na jednym wodziku więc jest szansa że ze sterowaniem ci sie coś stało i skrzynia jest jeszcze do uratowania. Ale na pewno jest do wyjęcia...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: RaymondCam i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: