.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 00:49:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1,8T APU] Brak mocy (prośba o analize logów)
PostNapisane: 29.gru.2007 15:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2007 15:02:01
Posty: 1
Lokalizacja: Głogów
Witam, mój problem polega na tym, że samochód przerywa i szarpie podczas przyspieszania albo wcale nie chce przyspieszać. Nie wkręca się wyżej niż do 5 tys. obrotów. Zrobiłem logi Vagiem może ktoś z was będzie wstanie mi coś podpowiedzieć albo doradzić.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To co mi się rzuca w oczy to zły kąt wyprzedzenia zapłonu, ale nie wiem jaka może być tego przyczyna. Sprawdzałem tez Vagiem czujniki spalania stukowego i mam wątpliwości czy wszystko jest ok. Nie zrobiłem niestety logów z tego, ale wyglądało to mniej więcej tak:
Knock sensor voltage:
Cylinder 1: wartość pomiędzy 0,9 - 1,0 V
Cylinder 2: 1,17-1,44
Cylinder 3: 0,7-1,0
Cylinder 4: 0,7-1,0

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki i spostrzeżenia dotyczące awarii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2008 13:15:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
czy udalo ci sie naprawic to auto ? jaka byla przyczyna ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2008 12:38:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie chce mi się nawet tych logów oglądać.
Wykręcić świece i zobaczyć która mokra.
Potem zamienić cewkę na tym cylindrze.
Chwilkę pojeździć i sprawdzić świece.
Jeżeli miejsce mokrej świecy zawędrowało tam, gdzie przełożona cewka, to wymienić cewkę.
Koszt około 200 PLN.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 14:25:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
szogun0 napisał(a):
Nie chce mi się nawet tych logów oglądać.
Wykręcić świece i zobaczyć która mokra.
Potem zamienić cewkę na tym cylindrze.
Chwilkę pojeździć i sprawdzić świece.
Jeżeli miejsce mokrej świecy zawędrowało tam, gdzie przełożona cewka, to wymienić cewkę.
Koszt około 200 PLN.


niestety kolego pudło, przynajmniej w moim przypadku przy takich objawach problem byl gdzie indziej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 20:56:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie pisałem o twoim kkarol.
I jakoś w podpisie widze v6, a to inna bajka.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 21:10:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
ja pisze o moim przypadku uszkodzonego 1.8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 21:14:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
kkarol napisał(a):
ja pisze o moim przypadku uszkodzonego 1.8t


Bo u Ciebie był N75 uwalony.
Ato co pisze szogun0 jest rozwikłaniem problemu kecaj16.
I jest to wysoce możliwe że cewka padła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 21:59:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
ADAM 12 napisał(a):
kkarol napisał(a):
ja pisze o moim przypadku uszkodzonego 1.8t


Bo u Ciebie był N75 uwalony.
Ato co pisze szogun0 jest rozwikłaniem problemu kecaj16.
I jest to wysoce możliwe że cewka padła.





jeszcze raz napisze
naprawialem 1.8 turbo z identycznymi objawiami i bardzo podobnymi efektami na vagu (cofniety zaplon) i nie byly to cewki ani zaden zaworek.

ktora z wróżek wywróży co było popsute ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 19:37:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
kkarol napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
kkarol napisał(a):
ja pisze o moim przypadku uszkodzonego 1.8t


Bo u Ciebie był N75 uwalony.
Ato co pisze szogun0 jest rozwikłaniem problemu kecaj16.
I jest to wysoce możliwe że cewka padła.





jeszcze raz napisze
naprawialem 1.8 turbo z identycznymi objawiami i bardzo podobnymi efektami na vagu (cofniety zaplon) i nie byly to cewki ani zaden zaworek.

ktora z wróżek wywróży co było popsute ?


Uwalony komputer? Bo w sumie co jeszcze?? Knock sensor raczej nie spowoduje cofnięcia zapłonu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 21:34:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
komputer ok
cofniecie zaplonu bylo efektem ubocznym calej sytuacji


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: