.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 00:10:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 2.5 TDI AKN]Prośba o analizę logów
PostNapisane: 23.cze.2008 13:18:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum. Posiadam Audi A6 2.5 TDI 2000r 150 PS AKN TIPTRONIC 240 TYS KM.
Wiem, ze termostat napewno mam do wymiany. Auto duzo pali, miasto ok. 15L i zauwazyłem ostatnio spadek mocy. Auto jest po regeneracji skrzyni biegów podejrzewam, ze problem z brakiem mocy zaczął się właśnie po tej regeneracji, objawia się to tym, że jak wciskam gaz do dechy to auto raz przyspiesza dobrze raz gorzej. Sprawdzałem układ podciśnienia na śilniku na moje oko jest OK. Nie wiem do czego sie przyczepić. Vag nie pokazuje zadnych blędów.
Nie wiem jak wykonac VAG'iem grupy 000 i Basic Setting.Chyba program nie taki jak trzeba

Logi:
Prosze o wyrozumiałość jak coś źle zrobiłem.
Statyczne :

001

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

007

Obrazek

013

Obrazek

014

Obrazek

018

Obrazek

Dynamiczne:

001

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

008

Obrazek

010

Obrazek

011

Obrazek


Bardzo proszę o szybką pomoc szanownych forumowiczów.
pozdr.


Ostatnio edytowano 24.cze.2008 16:26:26 przez slaby0, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 13:33:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
NIe ma wszystkich logow. Brakuje Basic Setings i grupy 000 dla statycznej i dynamicznej proby.

Tu masz dokladny opis.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

Troche nieciekawa korekcja na 3 cylindrze, termostat do wymiany chyba ze nie dogrzales auta, cos sie w grupie 001 zle sformatowalo :), cos z przeplywka ?, chyba bedziesz musial uzupelnic i poprawic logi z powyzsza instrukcja.

Przepraszam ze zajmuje glos w dyskusji, czekam na sprostowanie moich teorii.


Ostatnio edytowano 23.cze.2008 13:49:39 przez komzik, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 13:42:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Podejrzewam, ze nie mam pelnej wersji Vaga, przez co nie moge wykonac brakujących logow. Skad taka pobrac?

Przeplywomierz tez byl wymieniany prawdopodobnie na regenerowany BOSH'a 2 Tyg temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 14:27:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
http://rapidshare.com/files/123306155/Programy_VAG.rar

Używaj 3.112

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 14:33:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Dzieki bardzo, ide robic Basic Setting. Mam robic wszystkie od nowa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 14:42:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Spróbuj wcześniej rozgrzać mocno silnik - jak w 001 tem p będzie około 90* (powinna osiągnąć tyle) to powtórz wszystkie - jak będzie cały czas tylko 79*n i nie będzie chciało rosnąc to nie powtarzaj - termostat wtedy do wymiany.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 16:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
VAG 311-2 znalazł błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B1 907 401 B
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05
Coding: 01011
Shop #: WSC 26921

1 Fault Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal :?:
27-00 - Implausible Signal
Readiness: N/A



Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 D
Component: ABS/ESP front D36
Coding: 06257
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU :?: :?:
P1857 - 35-10 - - - Intermittent


Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D35
Coding: 04673
Shop #: WSC 48275
1 Fault Found:
00955 - Key 1
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent :?:

End -------------------------------------------------------


Nowe LOGI:

Statyczne:

000

Obrazek

001

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

007

Obrazek

013

Obrazek

014

Obrazek

018

Obrazek

Basic Setting:

000

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

011

Obrazek

Dynamiczne:

000

Obrazek

001

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

008

Obrazek

010

Obrazek

011

Obrazek

Prosze o ocene nowych logów
W czwartek jestem umówiony na naprawe objawów związanych z niedogrzaniem silnika :d


Ostatnio edytowano 28.cze.2008 13:58:08 przez slaby0, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 07:12:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
Brakuje 004 BS
Bedziesz musial zrobic termostat i ponownie powtórzyć logi.
Cos Excel zle Ci formatuje komórki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 10:09:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
komzik napisał(a):
Brakuje 004 BS
Bedziesz musial zrobic termostat i ponownie powtórzyć logi.
Cos Excel zle Ci formatuje komórki :)


Srawa termostatu jest taka>koleś nie wymienił mi go podczas wymiany
rozrządu .mówilem mu zeby to zrobił on chyba zapomniał .Kase wzioł :!: :!: :!:
Rozmawiałem z nim wczoraj powiedział,że chyba jakaś rurka sie zapchała i będzie musiał jeszcze raz zobaczyć. Wiem ,że ściemnia i po prostu nie wymienił go :(:

A excel ,może dlatego ,że robione na win98 ,a konwertowane na viscie
Jeżeli chodzi o logi to chciałbym wiedziec czy mam cos odrazu naprawiac czy nie :?: :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 10:22:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
wydaje mi sie ze nikt Ci nic nie powie do czasu kiedy wymienisz termostat (wyniki moga byc inne przy sprawnym), ale moze sie myle.

Odnosnie konwertowania logow. System operacyjny nie ma tu znaczenia. Vag zapisuje to praktycznie w pliku txt z separatorem w postaci przecinka, excel sobie ladnie z tym radzi. Byc moze masz wlaczona autokorekte i to co moze zmienia Ci na date :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 10:48:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Termostatem nie musisz sie przejmować, ponieważ jest lato . Ważne, że nie jest przyblokowany ale najgorsze to korekcja na 3 cylindrze. Powodem może być uszkodzenie dzwigienki zaworowej, wytarta krzywka wałka rozrządu , spadek ciśnienie wtryskiwacza lub w sekcji pompy z powodu wyrobienia jednego z tłoczków.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 12:03:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Jack napisał(a):
Termostatem nie musisz sie przejmować, ponieważ jest lato . Ważne, że nie jest przyblokowany ale najgorsze to korekcja na 3 cylindrze. Powodem może być uszkodzenie dzwigienki zaworowej, wytarta krzywka wałka rozrządu , spadek ciśnienie wtryskiwacza lub w sekcji pompy z powodu wyrobienia jednego z tłoczków.


czy trzeci cylinder znajduje się po prawej stronie patrząc z widoku kierowcy :?:

Poprawilem te złe logi z datami, działo się tak dlatego, ze otwierałem je w Open Office a nie w Excelu. Teraz powinno byc dobrze widac.

Witam
Termostat wymieniony orginał ASO jedyne 70zł temperaturka 90 sztywno.Lecz auto dalej nie ma mocy
Zrobiłem nowe logi prosze o ocene ich i ewentualne sugestie .
Przypominam,ze objawy spadku mocy pojawiły sie po regeneracji skrzyni biegów
Rozmawialem kilka razy z mechanikem co robił mi skrzynie on caly czas twierdzi ,że wina leży po stronie silnika .Nie wiem co mam dalej robić prosze o pomoc w znalezienu usterki

pozdr.

statyczne:

000- http://img103.imageshack.us/my.php?image=000vs8.jpg
001- http://img103.imageshack.us/my.php?image=001ig0.jpg
003- http://img103.imageshack.us/my.php?image=003fc9.jpg
004- http://img258.imageshack.us/my.php?image=004nd9.jpg
007- http://img258.imageshack.us/my.php?image=007uo3.jpg
013- http://img517.imageshack.us/my.php?image=013eg1.jpg
014- http://img103.imageshack.us/my.php?image=014wk4.jpg
018- http://img517.imageshack.us/my.php?image=018fa3.jpg

basic setting:

000- http://img517.imageshack.us/my.php?image=000hx8.jpg
003- http://img258.imageshack.us/my.php?image=003na0.jpg
004- http://img103.imageshack.us/my.php?image=004ov4.jpg
011- http://img258.imageshack.us/my.php?image=011cm8.jpg

dynamiczne

000- http://img103.imageshack.us/my.php?image=000fc6.jpg
001- http://img258.imageshack.us/my.php?image=001td3.jpg
003- http://img103.imageshack.us/my.php?image=003ju4.jpg
004- http://img258.imageshack.us/my.php?image=004vv0.jpg
008- http://img103.imageshack.us/my.php?image=008el2.jpg
010- http://img103.imageshack.us/my.php?image=010cn5.jpg
011- http://img258.imageshack.us/my.php?image=011vb2.jpg

Staraj się używać opcji EDYTUJ dopisując nową treść do posta, na którego nikt jeszcze nie odpowiedział (wg. instrukcji w Par.1 Pkt.1 Regulaminu Forum) . Tym razem osobiście uporządkowałem Twoje 3 odrębne posty ... .
Piotruś

OK :!: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 19:41:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
silnik jest OK.
na przyszłość loguj grupy dynamiczne oddzielnie - odnoszę wrażenie, że logowałeś po 2-3.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 07:58:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2008 12:29:41
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
meszrum napisał(a):
silnik jest OK.
na przyszłość loguj grupy dynamiczne oddzielnie - odnoszę wrażenie, że logowałeś po 2-3.

Dzięki za odpowiedź :peace:
No tak silnik ok ,ale fura dalej nie jedzie jak trzeba :(
Wiec będe musiał znów jechac do Poznania na reklamacje .
No to chyba następny warsztat będzie do kolecji nie polecanych :(
Mam jeszcze pytanie odnosnie korekcji na 3 cylindrze,czy trzeba to naprawiać teraz :?:
I czy moge jechać w takim stanie silnika na naprawe skrzyni :?:
Czy ktoś wie jak poprawnie wykonac logi tiptronica :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: