.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.mar.2024 07:26:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 28.cze.2008 21:03:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Pisze to jako przestroge dla innych. Jesli kiedykolwiek w 2.0 TDI zapali sie wam lampka oleju to nie liczcie na to ze to przypadek... czy niski stan oleju. Pompe oleju napedza szesciokatny waleczek podobny do prostego imbusa ktory to sie wyciera..... Waleczek kosztuje 20 zl w ASO. Skutki obrobienia go na gladko sa fatalne. Walek ma luz... wyrabia gniazdo w jednym z dwoch walkow wyrownowazajacych silnik (zespol dwoch walkow w obudowie to 3800 zl w ASO i tylko tam) ... ostatecznie pompa staje bo walek przestaje ja napedzac.. i leca panewki i reszta silnika. U mnie waleczek padl po 140 tys km i zniszczyl gniazdo w walku wrownawczym... kasa plynie. Na koniec serdeczne podziekowania dla DESa za pomoc w nawigacji po Warszawie. Spotkanie tez bylo mile.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2008 10:01:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
chwiluniaaaa a co z gwarancją ...??

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 09:55:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Jaka gawarancja? po 3 latach i 140kkm w aucie z niemiec. Dawno doszedlem do wniosku ze audi to dziadostwo i to za duze pieniedze... nawet w moim 126p takie jaja sie nie dzieja. piekne silniki 2.5 z pompa i dziadoskimi walkami a teraz piekne 2.0 TDi z pekajaca glowica i zacierajace sie przez imbusik za 20 zl. niesamowita przewaga dzieki technice :):

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 10:01:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Hmmm...
Dzięki Bilo...
A miałem właśnie jechać po takie 140 konne 2,0TDI z 2006 roku dla bardzo dobrego kolegi...
Opisz bliżej jakie były symptomy oprócz kontrolki.
I podaj kod silnika... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 10:25:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bo Wy wybieracie jakieś dziwne auta.. diesle czy jakoś tak :): :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 10:38:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
...a stare "JEDENZETY" i "AEFENY" na to wszystko tylko KLE KLE KLE i jezdza dalej :): - tutaj jest przewaga dzieki technice... :peace:

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 11:24:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Carl objawow nie bylo absolutnie zadnych bo ani razu nie mialem problemow z cisnieniem oleju. Nic sie nie dzialo. Nagle na checku zapalil sie olej i to wszystko. najtragiczniejsze jest to ze w pierwszej sek pomyslalem o pobraniu oleju przez silnik i zbyt niskim cisnieniu... ale tu chodzilo o pad pompy i brak cisnienia... malo tego o maly wlos nie zachowalem sie jak blondynka bo sprawdzilem stan oleju i bylo OK.. zastanowil mnie tylko dosc wysoki stan jak na rozgrzany silnik i rowne odciecie lini na bagnecie... czyli olej lezy w misce... cale szczescie ze nie pojechalem dalej.. bo niby ze czujnik blad zlapal czy cos takiego. Padlina nie auto. To sie w glowie nie miesci zeby przy takiej finezji wykonania... niby... przy zaawansowaniu technicznym firmy robili takie babole. Teraz dowiedzialem sie od faceta ktory sprowadza auta ze ma jedno A4 z zatarta pompa oleju a po drugie jedzie juz jutro... i ponoc ASO pierwsze co robi przy braku cisnienia to spawdza naped pompy... normalnie komedia. To ze AFNy i 1Z jezdza to chawal im za to ale ile pojezdza 500tys 1mln czy 2 mln kilometrow i co dalej kupic? To badziewie co jest teraz? Moje b3 lomocze silnikem od dwoch lat... DES zreszta slyszal :d i nie ma czasu tego zrobic...i co jezdzi a ten zlom mi takie numery robi :/

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 11:51:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Współczuję Bilo ... szczerze.
:/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 12:06:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Era samochodów bezawaryjnych się niestety skończyła i widze, ze 2,5 niedlugo beda wspominiane jako cos co bylo do jazdy ;), a apropo bylem ost ustawic swiatla, nie w moim serwisie i pytam panie kierownik, jakie z 2,5 sa dobre rocznikowo on panie wszystkie 2,5 sa do d... a ja no to jakie? 2,0 i 3,0 TDi :): zatrzymam sie tam kiedys przejazdem majac 300tkm za 1 rok i zadam 2x to samo pytanie :).

wchodzil w komputer patrzyl jake kody silnika mialy 2,5 :rofl: kierownik serwisu.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 13:10:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
masakra
wspolczuje nowe auto i sie tak potrafilo spie.... ;/

jestem ciekaw jakie teraz auta bedziemy kupowac ;/

naszczescie moj afn slaby bo slaby ale sie nie psuje :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 13:18:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
alukard napisał(a):
masakra
wspolczuje nowe auto i sie tak potrafilo spie.... ;/

Koreańskie, bo oni zdobywają rynek i robią bezawaryjne auta z dłuugą gwarancją :lol:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 14:33:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Simpson napisał(a):
alukard napisał(a):
masakra
wspolczuje nowe auto i sie tak potrafilo spie.... ;/

Koreańskie, bo oni zdobywają rynek i robią bezawaryjne auta z dłuugą gwarancją :lol:


albo juz niedlugo Chinskie :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 15:53:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Przykre jest to, że projektują nowe auta zwracając uwage na koszty aby były najniższe a jakość dobra. Nie jesteś pierwszy, który ma problem z układem olejowym w tym silniku. Wiele rozwiązań w silnikach VAG jest tak projektowana aby service też się utrzymał. Pojezdzisz na biodieslu i zobaczysz jaka będzie rozbieżna korekcja. w 3.0 Tdi Ten, kto zaprojektował napęd rozrządu po stronie komory silnika, też myślał o ASO a nie zwykłym użytkowniku. Mechanicznie nowe silniki sa bardzo sprawne , dobrze wykonane ale podzespoły i ich połączenie do jednostki centralnej daje wiele do myślenia.Pamiętaj aby wymieniać olej i filtr co 15 tys km i chyba najważniejsze. Sliniki PD nie tolerują wysokich obrotów a zwłaszcza głowica i wałek napędu pompowtrysków. Praktycznie na 4 tys obr wkręcać można silnik tylko aby oczyścić układ wydechowy z sadzy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 17:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 17:00:31
Posty: 304
Lokalizacja: Wrocek
Mój kuzyn mial to samo tylko ze w VW Touranie w 2.0TDI tzn juz nie on, on nic o tym nie wiedzial, gosciu kupil i padla mu glowica .... wspolczuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 17:31:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
To nie jest nawet kwestia projektowania auta z zalozeniem zysku na serwisie. To jest zwykly badziew.. naped pompy realizuje miekki wycierajacy sie imbusik a ASO nie ma w planie serwisowym jego wymiany. Konsekwencja padu jest zatarcie silnika. Starcza to np na 140 kkm. Jest to jawna kpina z uzytkownika. To nie jest problem popsutej czesci... to jest potencjalny powod zgonu silnika.

Ok czesci juz mam jutro bede wiedzial jak odpali auto i co sie tak naprawde uszkodzilo.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 18:02:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Bilo współczuje, sam jestem na kupnie C6 2.0 TDI z 2006 ale po tym co tu przeczytałem chyba sobie to narazie odpuszcze i zostane jeszcze przy sprawdzonej C5. Szkoda by było wydac kupe kasy a potem jeszcze wyłozyć tyle na remont....z Audi robi się żenada. Ma ktoś moze wiedze czy w innych silnikach jest to inaczej rozwiązane lub zostało zmienione, bo 2.0 w tym wypadku uznaje za felerny, a szkoda....

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 18:08:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Nie wiem jak w 2.0 Tdi ale w przypadku 3.0 Tdi po odłączeniu czujnika ciśnienia oleju silnik zatrzymuje się. Sam sprawdzałem po przeczytaniu tej ciekawostki na innym forum .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 18:12:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2008 15:47:37
Posty: 6
Jak już jesteśmy przy 2.0 TDI 140 KM, to mi padła turbina przy 60tys km. Szybkiego gaszenia i ruszania nagłego na zimnym nie było!!! MASAKRA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 18:48:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2005 22:20:30
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnów
i tak mozna wymieniac i wymieniac niema auta doskonałego w vito padla turbawka po 30tys w sharanie po 20 tys tez cos ise z turbina dzialo wszytsko na gwarancji oczywisce, pozatym moze auto bylo jeszcze na gwarancji co z tego ze ktorejs reki ?! ludzia z usa sprowadzaja i gwarancje w europie maja, kup sobie volvo to zoabczysz wydatki , nie da sie za darmo jezdzic nawet najlepszym sie zdarza

_________________
audi 80 b4 92.09 ABT mono 90 KM+lpg
audi A4 95.06 ABC 2,6 V6 150 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2008 20:14:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Niestety w 2.0 silnik nie zgasl samoczynnie. Turbina tez padla ale 5 tys temu i byla przyczynkiem eksportu auta do Polski.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: