.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 14:44:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 2.0T - tajemnicze znikniecie kontrolki Engine Check
PostNapisane: 29.lip.2008 03:01:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2008 02:19:26
Posty: 2
Lokalizacja: US
Witam, jestem nowym posiadaczem A4 2.0T 2005.5 od okolo miesiaca, mam do was pytanie osob z wiekszym doswiadaczeniem odemnie:)
Jak to jest mozliwe ze kontrolka silnika, ta ktora zapala sie w razie problemow z silnikiem nagle znika jakby wszystko bylko OK? zawsze myslalem ze nawet po naprawie przyczyny awarii trzeba ja skasowac specjalnym urzadzeniem diag- zgadaza sie?

Moj problem objawil sie tym ze w trasie ok. 2000 km pod koniec trasy 20h nonstop silnik zaczal sie dusic i nie mial mocy, szarpanie silnikiem, wystraszylem sie ze to problem z turbo , po po dodaniu gazu silnik nie reagowal przyspieszeniem. Od razu zgasilem silnik po minucie zapalilem i dojechalem do domu 20km , byl jeszcze maly problem szarpanie ok. 10 sek na autostradzie ale nie przyspieszalem tylko spokojnie jechalem.Na drugi dzien bylem u mechanika, odczytal kod 302 ale go nie skasowal, stwierdzil ze to nic powaznego - nic nie znalazl. Wg moich poszukiwan ten kod mogl byc tez spowodowany zlym paliwem (tankowalem po drodze na 2 malych stacjach i raz zatankowalem 10L sredniego paliwa, przez przypadek).
Po wizycie u mechanika tankowalem tylko SHELL V-Power i dodatlem jeszce do paliwa srodek na przeczyszczenie ukladu paliwowego-wtryskiwaczy, ktory chyba dodatkowo podwyzsza liczbe oktanow. Po przejechaniu ok. 700 km -caly bak kontrolka silnika Engine Check zgasla !!!

Co o tym myslicie?

_________________
Audi A4 2.0T 2005.5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2008 06:49:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
po ustąpieniu problemu niektóre błędy potrafią się skasować, jeśli są lekkie.
Jeśli odczytano je i diagnoza nie wykazała nic konkretnego to jeździj spokojnie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: