.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 04:18:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AEL Pompa płynu chłodzącego.
PostNapisane: 07.sie.2008 12:13:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Witam grono. Jakie objawy występują przy padniętej pompie wody? Czy temperatura rośnie ponad normę i zasygnalizuje to na desce? Czu silnik się zagotuje, jak to sprawdzić namacalnie? Wskazania w normie, ale dziwnie się nagrzewa- przy głowicy już nie da się dotknąć a przy chłodnicy zimny, jakby grzał się od promieniowania ciepła a nie od cyrkulacji płynu...Powiedzcie że ja panikuję...Po długim ganianiu miejskim wszystko gorące, łącznie z zbiorniczkiem wyrównawczym, wskazania książkowe ( klimatronik też ) . Czy ten typ tak ma?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 17:33:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Hmm znow czuje ze kolega przewrazliwiony.... :):
jesli zegary pokazują spoko... to OK... jesli chcesz mozemy sprawdzic temp. VAG iem - jesli bedzie w normie to szukaj sobie innego problemu....

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 18:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Obiecuję że już nie będę nic wyszukiwał!!! Chyba wszystko cacy. Na początku września zrobię tip top: nastawnik, wahacze - LMI oczywiście...Pozdrawiam

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron