.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 11:25:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 Q 2.8] metaliczny dźwięk
PostNapisane: 09.mar.2010 12:05:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
Mam problem z metalicznym dźwiękiem, nie bardzo nawet wiem skąd dociera. Objawy: zazwyczaj w okolicach 3000obr/min słychać metaliczny dźwięk jkby coś w tłumiku goniło, ustaje po przekroczeniu około 4000obr/min. Dzwoni zawsze przy przyspieszaniu(różne obroty), czasami wystarczy delikatnie musnąć gaz, czasami przy ostrym wciśnięciu pedału gazu, musi być obciążenie silnika. Na postoju nawet przy przegazowaniu nic nie słychać. Tłumiki sprawdzone, odkręcone nic w nich nie dzwoni, nie lata, w katalizatorach pustka więc też odpadają. Od spodu autka niewidać luźnych elementów które mogły by dzwonić. Co obstawiacie bo już nie mam sił, odgłos denerwujący i uciążliwy...

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 12:30:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Miałeś cięte katy (np. do wywalenia zawartości)?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 12:34:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
robił to pewnie poprzedni właściciel, to raczej nie są puste katy tylko rury wspawane

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 12:38:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Miałem podobny przypadek - rury, przynajmniej do katów, są podwójne - jedna w drugiej. Przy wycinaniu katów środkowa rura odgięła się i dotykała ścianki zewnętrznej rury. Nic nie było widać, przy waleniu po rurach też nie zawsze się odzywało. Dopiero na kanale wyszło - jeden za kierą i gazuje do momentu wystąpienia wibracji, a drugi słucha i patrzy gdzie hałasuje. W tym miejscu mechanik migomatem się przepalił łącząc oba płaszcze rury. I nastała cisza :peace:

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 13:02:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
Kolego może i racja, ale u mnie ta wibracja raczej nie słyszalna na postoju. Nie wiem jak wygląda orginalny kat, u mnie jest poprostu ładna, okrąglutkarura bez żadnych znaków. Myślę że to nie katy, ale jeszcze to sprawdzę w piątek na kanale z drugą osobą za kierownicą. Może jeszcze jakieś sugestie?

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 111 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: