.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 00:23:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2009 21:43:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
krisker napisał(a):
Dzięki za info. Na razie zjadę całą krzywą mnożnika w dół.


Krisker nie baw się od tak mnożnikiem, tylko lapek na kolana, kierowca za fajerę, podpinasz VAG-a i ACGasSynchro patrzysz na korekty długo i krótko terminowe i regulujesz innej opcji nie ma, porządnie wystrojona instalka będzie śmigała.

A zabawa z mnożnikiem w górę czy w dół nie jest wskazana, a wręcz zabroniona.

Zapamiętaj jedną rzecz, mapy pokryte nie znaczy mapa ustawiona prawidłowo

Do poprawnej regulacji instalki mapy Staga nie są wcale potrzebne.

Jak nie będziesz wiedział jak to zrobić to pisz.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 08:29:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Kupiłem gówniany reduktor :/ Scorpion GT. Jest bardzo niestabilny. Dwa tygodnie temu ustawiłem mu 1.2 bara i wczoraj miałem 1.38 :banghead: Zjechałem do 1.1 bara, dałem autokalibrację i mnożnik ustawił się w okolicach 1 na początku i 0,9 na końcu. Dysze 2.3mm. Na razie chodzi OK. Błędów z mieszanką w VAGu nie ma, brak zapętleń, czasy wtrysku benzyny na benie i LPG zbliżone (przy wolnych obrotach). Spróbuję jeszcze obniżyć ciśnienie, ale z tego co pamiętam już to przerabiałem i poniżej 1 bara występują duże spadki ciśnienia przy butowaniu. Ech, mogłem kupić magica tłoczkowego :/

Cytuj:
Zapamiętaj jedną rzecz, mapy pokryte nie znaczy mapa ustawiona prawidłowo


Z tym to wiem, choć jeśli była robiona odpowiednio długo mapa benzyny po czym przed odpaleniem gazu została zablokowana, to pokrycie map da w miarę dobrze ustawioną instalkę (popraw mnie jeśli się mylę)

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 09:40:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
krisker napisał(a):
Kupiłem gówniany reduktor :/ Scorpion GT. Jest bardzo niestabilny. Dwa tygodnie temu ustawiłem mu 1.2 bara i wczoraj miałem 1.38 :banghead: Zjechałem do 1.1 bara, dałem autokalibrację i mnożnik ustawił się w okolicach 1 na początku i 0,9 na końcu. Dysze 2.3mm. Na razie chodzi OK. Błędów z mieszanką w VAGu nie ma, brak zapętleń, czasy wtrysku benzyny na benie i LPG zbliżone (przy wolnych obrotach). Spróbuję jeszcze obniżyć ciśnienie, ale z tego co pamiętam już to przerabiałem i poniżej 1 bara występują duże spadki ciśnienia przy butowaniu. Ech, mogłem kupić magica tłoczkowego :/

Cytuj:
Zapamiętaj jedną rzecz, mapy pokryte nie znaczy mapa ustawiona prawidłowo


Z tym to wiem, choć jeśli była robiona odpowiednio długo mapa benzyny po czym przed odpaleniem gazu została zablokowana, to pokrycie map da w miarę dobrze ustawioną instalkę (popraw mnie jeśli się mylę)


Skorpiony mają takie fochy, ciśnienie na zimnym reduktorze jest wysokie, po ok 30-40 minutach pracy spada i takie pozostaje, dlatego ciśnienie należy ustawiać na rozgrzanym reduktorze. Do tego dochodzi jeszcze zależność ilości gazu w butli, przy prawie pustej butli jest podwyższone ciśnienie, a przy pełnej niższe. Dlatego należy rozgrzać reduktor, niech sobie trochę popracuje, i zatankować gaz do pełna. Wtedy dopiero ustawić żądane ciśnienie, a to że będzie ono na zimnym wyższe należy zignorować, od tego są korekty po ciśnieniu w Stagu.

Czas robienia map też nie ma nic do tego dodatkowo podczas regulacji nigdy nie blokujemy mapy benzyny.

Domyślam się, że ustawiasz właśnie na nie instalkę a jest to najmniej dokładny sposób na zgranie wszystkiego.

Jak dalej nie wiesz o co biega z korekcjami to powiedz a wytłumaczę ci jak to zgrać.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 10:54:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Kornel napisał(a):
Jak dalej nie wiesz o co biega z korekcjami to powiedz a wytłumaczę ci jak to zgrać.


No to zapodaj info, myślę, że nie tylko mi się przyda. Docelowo można by wydzielić to do nowego wątku, bo tutaj trochę OT robimy :peace:

A, i napisz czemu nie blokować map benzynowych? Bo mi się wydaje, że na pewnym etapie może się to przydać.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 16:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Post wydzielony ze względu na cenne informacje.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=98209

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2009 08:03:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Po kolejnych testach LPG zostało ostatecznie wykluczone w kwestii problemów z uruchamianiem na zimno :/ Teraz szukaj wiatru w polu.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2010 20:34:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
ja mam to samo rano nie dopala za pierwszym razem , muszę zakręcić 1-2 razy lekko ruszyć rozrusznikiem i za 3 razem odpali

zmieniałem świece , kable , cewki , odkręcałem korek paliwa , opalałem wczesniej webasto żeby był ciepły i dalej to samo , a jak przyjdą mrozy -15 to nie odpali , przy -10 daje jakoś rade za 3 razem

mam manuala więc biorę go na linkę i co się okazuje wystaczy mu dosłownie 5cm ! i pali od strzała

czytałem w tym poście że rozjechała się mapa paliwa - odpiołem aku na 30 min , przejechałem ponad 200 km tylko na benzynie i następnego dni dalej to samo


jeszcze została mi do sprawdzenia pompa paliwa , a może dolać cos do czyszczenia wtrysków ?
aha ostatnio wywaliło mi będy sondy ale przed tymi błedami tez miał problemy w paleniem

i przyszła mi do wymiany aku :( jaki aku kupić ( mam webasto )


ma ktoś jakieś pomysły ??

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2010 07:29:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
U mnie po odpięciu zaworu oparów paliwa problem w zasadzie nie istnieje. Piszę "w zasadzie", bo nadal wali ostro benzyną z wydechu po odpaleniu, ale odpala za pierwszym razem. Poprawa po odpięciu zaworu nie nastąpiła od razu. Dopiero po tygodniu zaczęło być lepiej.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2010 23:12:59 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Jaki zawór masz na myśli :?: Gdzie on się znajduje :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2010 07:41:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Zarówno w C5, jak i w C4 jest on na obudowie filtra powietrza (albo tuż obok niej). Idzie do niego jedna wtyka elektryczna oraz dwie rurki: jedna z baku (opary), druga do kolektora ssącego (albo przepustnicy). Zawór ten powinien cykać. U mnie nie cykał i dodatkowo nie był do końca szczelny. Niedawno zaślepiłem przewód idący do silnika, a zawór podłączyłem z powrotem, bo generował błędy silnika. Na razie bez zmian, czyli OK.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: