toratore napisał(a):
Czym to tłumaczyć?
Teoretycznie 5/30 jest lepszy od 10/40 i ten pierwszy ma służyć do serwisu LL.
U mnie występuje ta sama sytuacja, przegląd był zrobiony jeszcze w Niemczech, oczywiście LL, przejechalem 10 tys. i dolewam praktycznie co 1500 tys pół litra oleju 5/30.
Muszę chyba też spróbowac przejść na 10/40. Wydaje się, że to chyba raczej wynika ze stylu jazdy. U mnie zauwazyłem, że nawet jazda spokojna po mieście nie potrzebuje tyle oleju, co ostra jazda po autostradzie. Jechałem 1500 km do Szwajcarii, praktycznie non stop 180/h i po powrocie musiałem dolac litr oleju.
to prawda ze po trasach byly najwieksze ubytki, ale po przejsciu na 10/40 nawet po szybkiej jezdzie nie zauwazylem ubytkow, moze poprostu to juz czas bylo zmienic bo mnie jest 190tys