.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.mar.2024 11:11:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: silownik wymuszajacy-pompa do audi 100 s4 4.2 ABH
PostNapisane: 01.wrz.2008 17:32:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
Panowie POMOCY!!!!!!!!!!

strzelila mnie oto taka pierdolka jak w temacie

szukalem juz wszedzie, w aso powiedzieli ze nie produkuja :/

Zbysiu z radomia tez aktualnie nie posiada.

wyslalem zapytanie do kolegi Dred'a............... czekam na odpowiedz moze on mnie poratuje.

numer czesci to: 4A1721401C wystepuje TYLKO w modelach ABH i AEC
moze ktos wie badz ma dojscie do kogos kto ma ese na szrocie badz cos?????
najwazniejsza jest ta literka "C" na koncu!!!

za pomoc stawiam dobre % :!!:

POMOCY!!!!!!

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:21:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
A co się jej dokładnie stało? Jak przepuszcza to zestaw naprawczy kupisz w każdym lepszym sklepie moto. No chyba że ci się ułamał ten bolec co wystaje to spawarka(migomat oczywiście) w garść i po problemie. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:33:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
mowisz ze jak sie to zaspawa to nie bedzie problemu potem????
nie lubie fuszery odwalac ale skoro to ma pomoc to sprobuje.

a i jeszcze nie wiem co ta za czesc. taki kawalek plastiku ze sprezynka?? i gdzie to dostac??

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:44:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
To nie będzie fuszerka, za pewnie złamało się to przy tej nakrętce więc zobacz jak to oryginalnie wygląda, a zobaczysz jak będzie wyglądać po pospawaniu''Atom nie ruszy''. Nie zapomnij polewać wodą tego siłownika przy spawaniu żeby ci się ta guma nie stopiła.

Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym kawałkiem plastiku za sprężynką, jak możesz to wklej fotkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:48:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
dobra jutro porobie foty i wrzuce.

no kurde panowie zalamalem sie cena ori. ze szkopowni :506:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:55:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Oblookam jutro w o co kaman.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 20:50:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
taka histeria z powodu siłownika sprzęgła? :)

weź przekop alledrogo itp. i będzie po kłopocie literka nie jest tak bardzo
ważna jak to żeby średnice przyłączy się zgadzały

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 17:24:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
wrzucam fote co sie wysralo

http://picasaweb.google.pl/enduroboys4/ ... 4897038882

na zdjeciu jest tak ze sprezyna co odpowiada chyba za odbijanie pedalu sprzegla niestety musze i ja wymienic poniewaz jedna z widelek jest peknieta.

jutro gosciu ma przywiezdz pompke i ta sprezynke {uzywke} jak bedzie git to bede bardzo zadowolony :D

ps. pompka + sprezyna 250zl duzo czy malo??

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 18:27:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Nie dał bym za to nawet 50 złoty. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 19:04:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
przerabiałem to w AEL'u, zużycie materiału, prponuje pospawać, ja tak zrobiłem i trzyma idealnie a od usterki zrobiłem już 20 tyś km, koszt operacji 80 zł za robociznę znajomego mechanika :)

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 19:08:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
a ten niby bolec co wystaje to powinien byc prosty??

bo moj jest wygiety w pol i lata w srodku w kazda strone ale nie da sie go wyjac.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 12:33:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
a nie da się tego ze śruby dotoczyć ? Kornolio coś podobnego ze śruby sobie zrobił chyba

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 13:28:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
250 to zdecydowanie za dużo

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 14:28:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
enduroboy napisał(a):
a ten niby bolec co wystaje to powinien byc prosty??

bo moj jest wygiety w pol i lata w srodku w kazda strone ale nie da sie go wyjac.


Stary nie płacz, przerabiałem ten temat identycznie jak u ciebie pękło w ten sam sposób, spawanie nie pomoże a jak pomoże to na krótki okres. Jak pospawasz to na pewno nie będzie idealnie prosto i pęknie za jakiś czas z powrotem.

Już ci mówię co z tym zrobić i naprawisz to za polską złotówkę,

Idź do sklepu kup utwardzaną 8.8 śrubę 6mm długość jeżeli chcesz to ci poszukam w domu i podam bo kupiłem odrazu kilka. A pasuje jak ulał nawet długość gwintu jest identyczna jak w tym sprzęgiełu, będzie jedynie tylko taka różnica, że nie będziesz miał amortyzującej gumki. Zamiennik chyba febi też jej nie posiada.

Dobra kontynuując dalej jak już będziesz miał tą śrubę zeszlifowujesz jej sześciokątny łepek na okrągło tak żeby ładnie pasował w to zaokrąglone gniazdo w pompce. Dalej wyjmujesz zeger z pompki i wyciągasz stary popychacz wkładasz nowy zrobiony przez siebie i zabezpieczasz zegerem. Tylko uważaj żeby nie dostać tłoczkiem w zęby i żeby się nie wypadł bo potem może jeszcze pompka cieknąć.

Dalej nakręcasz nakrętkę kontrującą, widełki, ustawiasz mniej więcej tak jak było kontrujesz i składasz, daję ci gwarancję, że będzie chodziło, jak już tak śmigam spory czas i jest spoko.

Jak będziesz szlifował ten łepak śruby to uważaj żeby nie zjechać go za dużo bo będzie potem wypadał z pompki.

Jak masz jakies wątpliwości to pytaj.

W moim przypadku pękło dlatego, że wyrobiła się ta gumka w orginalnym popychaczu i wszystko pracowało pod kątem, aż w końcu pękło. Jak pospawasz to będzie znowu to samo, a jak założysz śrubę to będzie git.

Ta sprężynka obok pompki co widać ją na zdjęciu nie jest tak tak bardzo konieczna, sprzęgło bez niej będzie pracowało tylko delikatnie z inną charakterystyką, ale tym nie musisz się tak strasznie przejmować dokupisz i założysz jak będziesz miał czas.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 14:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
W swoim pospawałem i zrobiłem już około 25k a jak wiadomo w silniku 4.2 do sprzęgła trza mieć niezłą siłę żeby wcisnąć. Oprócz tego robiłem to jeszcze w dwóch autkach typu audi i reklamacji nie było i podejrzewam że nie będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 15:04:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Możliwe, że nie pękło, ale element wygięty i następnie wyprostowany zegnie się w tym samym miejscu i jest słabszy niż orginalny. Spaw również nie przeniesie takiego obciążenia jak lita stal, w tym przypadku o którym mówimy oczywiście.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 15:24:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
kupilem dzis pompke taka sama i w lux stanie :diabel: koszt. 200zl

dokupie sobie jeszcze tylko ta sprezynke a wlasciwie to te plastikowe widelki bo to one sie polamaly. i bedzie smigac mam nadzieje :)

ps. juz dosc mam smierdzacych autobanow z mocherowym skladem o kazdej godzinie.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 16:58:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
KorNoLio napisał(a):
Dalej nakręcasz nakrętkę kontrującą, widełki, ustawiasz mniej więcej tak jak było


zawsze się zastanawiałem co tam jest takiego precyzyjnego że serwisówka
podaje ustawienie tego widelca z dokładnością do 0.5 mm

eszkesz napisał(a):
W swoim pospawałem i zrobiłem już około 25k a jak wiadomo w silniku 4.2 do sprzęgła trza mieć niezłą siłę żeby wcisnąć.


jak kupowałem eSkę też słyszałem teksty typu: mocny silnik to i sprzęgło
trzeba mocno wciskać... po wymianie sprzęgła noga wpada w podłogę
i tak ma być (nawet w 4.2)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 17:09:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
maciu napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
Dalej nakręcasz nakrętkę kontrującą, widełki, ustawiasz mniej więcej tak jak było


zawsze się zastanawiałem co tam jest takiego precyzyjnego że serwisówka
podaje ustawienie tego widelca z dokładnością do 0.5 mm

eszkesz napisał(a):
W swoim pospawałem i zrobiłem już około 25k a jak wiadomo w silniku 4.2 do sprzęgła trza mieć niezłą siłę żeby wcisnąć.


jak kupowałem eSkę też słyszałem teksty typu: mocny silnik to i sprzęgło
trzeba mocno wciskać... po wymianie sprzęgła noga wpada w podłogę
i tak ma być (nawet w 4.2)


maciu sugerujesz ze sprzeglo sie konczy???

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 17:19:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
byc może, wiesz "ciężko" to bardzo subiektywna sprawa ale
na pewno z wiekiem sprzęgła jest ciężej przełamać sprężynę

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: