.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 05:24:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Allroad 2.7T] nadal czasem nie odpala na cieplym
PostNapisane: 22.wrz.2008 19:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
cze

pisalem juz w innym poscie o wymianie czujnika G62.
sadzilem ze on powoduje ze na rozgrzanym( goracym) silniku nie chcial odpalic samochod.
po wymianie nadal sie zdarzy ze nie chce odpalic trzeba poczekac jakies 15-20 min zeby dalo sie uruchomic.
co moze byc jeszcze przyczyna tegooo? zaden blad nie wyskakuje.


temperatura wskazywana na desce to 90C ( sam srodek), czasem przekroczy lekko, wiatraki chodza, plynu nie ubywa ani nie przybywa.

dzieki za sugestie.

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2008 19:35:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
hey czy nikt nie moze pomoc?
nadal mam ten problem z odpalaniem na goracym silniku.

... widze ze moj ostatni post zostal usuniety - pewnie dlatego ze ten juz wczesniej kiedys wstawilem . - sorrki :|

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 20:07:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
pewnie zaraz ktos skasuje mi tego posta ale ja naprawde potrzebuje pomocy a raczej podpowiedzi co sprawdzic.

moze termostat ale wykluczam, silnik szybko sie nagrzewa wiec otwarty ciagle nie jest oraz chlodnica tez sie nagrzewa wiec zamkniety tez nie. wskazowka na desce wskazuje sam srodek czasem wychyli sie trosze ponad ( przewaznie w tedy kiedy sie zatrzymam zgasze silnik i zaraz chce powrotem wlaczyc - no i tez wtedy nie chce odpalic). A moze to ktorys z wiatrakow zle chodzi ale to by temperatura wzrastala mocno i wykazywalo by to na desce a tak nie jest. moze uklad jest zle odpowietrzony lub sie zapowietrza i plyn ma zly obieg ( plynu nie ubywa, nie ma zadnych plam pod samochodem – wiec jest szczelny układ )!!??
a moze pompa wody? tylko jak ja sprawdzic?

panowie co mam sprawdzic ?

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2008 01:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
glucho i ciemno

dzieki tym co mogli a nie pomogli :/



we wtorek jade na kompletny przeglad ( silnik , zawiecha, przekladnie itd )

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2008 08:25:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
moze problem nie lezy wcale w temp. moze to czujnik halla albo pompa paliwowa moze polaczenie z cewkami. Nie mam pojecia ale wtym wypadku jak VAG nic nie wypluwa to bym sprawdzal kolejno wszystko.
Przykro mi ze nikt nie pomogl ale to nie TDI na temat ktorego sa tu tysiace postow (wiadomo czemu)tylko 2.7BT czego jest malo na forum a i VAG nie chce pomoc z diagnoza.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 01:23:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
ok poczytalem od groma na roznych forach i moze to byc jednak czujnik Hall-a
poniewaz w BiTurbo sa ich dwa i do tego pisze ze jak jeden siadzie to drugi przejmuje jego obowiazki. ciezko przyjac zalozenie ze az dwa mogly pojsc.

"Substitute function and self-diagnosis:
If Hall sender G40 fails, Hall sender G163 takes
on the task of synchronising first cylinder.
If both Hall senders fail, it is possible to start
the engine and the engine runs with substitute
functions."

dlatego chce sprawdzic je samemu ( nie Vagiem bo tam bledy nie wyskakuja).
czytalem ze mozna omomierzem. tylko jakie wartosci powinnien wskazac i na jakich pinach robic pomiary????

Co do pompy paliwa to „raczej” nie mam zastrzeżeń bo jeśli by się zacinala to by było to różnie nie tylko na cieplym ( goracym) silniku.

Aa zaznacze jeszcze ze obecnie to czasem zgasnie na luzie ( goracy silnik) np. przy dojeżdżaniu do swiatel :(

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 03:29:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
danshi napisał(a):
Aa zaznacze jeszcze ze obecnie to czasem zgasnie na luzie ( goracy silnik) np. przy dojeżdżaniu do swiatel :(
jakies falowania obrotow? moze przepustnica zawalona?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 04:48:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
falowanie jest ale bardzo male wrecz znikome. jak puszcze gas to obroty potrafia spasc tak do 600 i zaraz wracaja do 760.

jutro jak znajde troche czas to posprawdzam hall-e. we wtorek do servisu audi jade ( tylko szkoda mi kasy :( ale widze ze bez tego sie nie obejdzie i musze zainwestowac w Bentley-a ksiazke )

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 07:24:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
moze przyczyna jest bardziej banalna. sprawdz kostke stacyjki , baterie w kluczyku , moze cos jest na drodze komunikacji z immobilizerem ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 17:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
posprawdzam , ale gdyby immobilizer to by sie kontrolka swiecila, a stacyjka to jak mi sie uda tam zagladnac to zobacze czy sie styki na kostce nie poprzypalaly.

czy wiecie gdzie znajduje sie moze przekaznik od pomki paliwa?

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2008 01:58:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
danshi napisał(a):
posprawdzam , ale gdyby immobilizer to by sie kontrolka swiecila, a stacyjka to jak mi sie uda tam zagladnac to zobacze czy sie styki na kostce nie poprzypalaly.

czy wiecie gdzie znajduje sie moze przekaznik od pomki paliwa?
immobilajzer zostanie zapisany i VAG wykryje (engine blocked by immobilizer) czy jakos tak.
stacyjka to jedynie mozesz zdjac kostke z tylu i zobaczyc na piny, ta czesc z ktora kostka jest polaczona tez jest rozbieralna ale nie wiem czy wtedy jest skladalna (rozebralem ale nie musialem skladac). Stawiam predzej na halle. przypomnialo mi sie ze kiedys odlaczylem halla z prawej glowicy, odpalilem auto i blad zaden nie zostal zapisany.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2008 23:08:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
ok samochod oddany do naprawy i na przeglad wszystkiego.
co do silnika to poszedl "impulse sender" nie powiedzielik ktory moze to byc Camshaft Position Sensor ( hall) albo RPM - Crankshaft - koszt to $130 :( ( a bedzie dopiero na piatek bo nie maja na stanie ), przeglad calego sam. to $115.

tak wiec za wesolo nie jest mi. :(

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 09:13:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
danshi napisał(a):
ok samochod oddany do naprawy i na przeglad wszystkiego.
co do silnika to poszedl "impulse sender" nie powiedzielik ktory moze to byc Camshaft Position Sensor ( hall) albo RPM - Crankshaft - koszt to $130 :( ( a bedzie dopiero na piatek bo nie maja na stanie ), przeglad calego sam. to $115.

tak wiec za wesolo nie jest mi. :(


jakbys podlaczyl vaga to sam bys wiedzial, ze czujnik walniety. interfejs kosztuje 15$.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 09:31:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Moim zdaniem to dobrze, że oddałeś auto do fachowców.. już dawno powinieneś to zrobić. Teraz masz problem z głowy i możesz spokojnie użytkować bezpieczne auto, bo niewiadomo co jeszcze tam znajdą.. a takie szukanie po omacku to się o kant wiadomo czego nadaje...

pozdr

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 09:57:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Lukasik napisał(a):
danshi napisał(a):
ok samochod oddany do naprawy i na przeglad wszystkiego.
co do silnika to poszedl "impulse sender" nie powiedzielik ktory moze to byc Camshaft Position Sensor ( hall) albo RPM - Crankshaft - koszt to $130 :( ( a bedzie dopiero na piatek bo nie maja na stanie ), przeglad calego sam. to $115.

tak wiec za wesolo nie jest mi. :(


jakbys podlaczyl vaga to sam bys wiedzial, ze czujnik walniety. interfejs kosztuje 15$.
samochod byl podlaczony (bylo w innym temacie) i nie wywalil tego bledu.
Niestety czasem VAG nie pokaze nam zepsutego Halla, tez tak mialem po odlaczeniu Halla VAG nic nie pokazal.
dobrze ze oddales do serwisu.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 12:01:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
MiKev napisał(a):
Niestety czasem VAG nie pokaze nam zepsutego Halla, tez tak mialem po odlaczeniu Halla VAG nic nie pokazal.
dobrze ze oddales do serwisu.


pewnie wypinales na zgaszonym silniku. wtedy nie zlapie bledu.

trzeba pokrecic rozrusznikiem kilka obrotow silnika i powinno wywalic blad braku impulsów.

jak kogos interesuje to jest opis 2.7bt http://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Bit ... fStudy.pdf

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 17:26:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
Jak czlowiek prosil o pomoc tysiac razy to nikt nie pomaga ( poza DeS-em i MiKev-em), a jak tylko oddalem samochod do naprawy to odrazu znalazl sie ktos ze trzeba bylo to czy tamto.

Lukasik jak bys poczytal troche wczesniej to bys wiedzial co dzialalem.
jak nie chcial odpalic to krecilem rozrusznkiem ze 100 razy a i tak zadnego bledu nie pokazal. co do opisu BiTurbo to juz dawno go mam i nawet cytowalem tekst z niego wyzej :diabel:

ogolnie jestem zadowolony ale i stratny tez ( $$$ ). przynajmniej powiedza mi co musze w nim jeszcze zrobic. w piatek lub sobote sie okaze co i jak.

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 22:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Lukasik napisał(a):
MiKev napisał(a):
Niestety czasem VAG nie pokaze nam zepsutego Halla, tez tak mialem po odlaczeniu Halla VAG nic nie pokazal.
dobrze ze oddales do serwisu.


pewnie wypinales na zgaszonym silniku. wtedy nie zlapie bledu.

trzeba pokrecic rozrusznikiem kilka obrotow silnika i powinno wywalic blad braku impulsów.

jak kogos interesuje to jest opis 2.7bt http://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Bit ... fStudy.pdf
bedac w polsce odlaczalem Halle aby auto nie zginelo. Raz po rozlaczeniu na prawej glowicy zakrecilem rozrusznikiem i auto zapalilo :galy: ,wtedy rozlaczylem cewki :D
zadnego bledu w ECU nie zapisalo

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 23:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
Mikev tak jak wspomnialem wczesniej to mimo tego ze sa dwa czujniki Hall to nawet jak dwa przestana dzialac to silnik sie uruchomi :

If both Hall senders fail, it is possible to start
the engine and the engine runs with substitute
functions.

co innego jesli padnie czujnik RPM to silnik nie da sie juz uruchomic albo automatycznie zostanie wylaczony.

dziwi mnie wlasnie to ze nie wskazuje zadnego bledu. pewnie w servisie po podlaczeniu kompa , analizuje on rozne informacie i wykazuje wlasnie konkretny czujnik ktory jest wadliwy. Vag-com chyba tegonie potrafi.

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 00:25:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
danshi napisał(a):
Mikev tak jak wspomnialem wczesniej to mimo tego ze sa dwa czujniki Hall to nawet jak dwa przestana dzialac to silnik sie uruchomi :

If both Hall senders fail, it is possible to start
the engine and the engine runs with substitute
functions.

co innego jesli padnie czujnik RPM to silnik nie da sie juz uruchomic albo automatycznie zostanie wylaczony.

dziwi mnie wlasnie to ze nie wskazuje zadnego bledu. pewnie w servisie po podlaczeniu kompa , analizuje on rozne informacie i wykazuje wlasnie konkretny czujnik ktory jest wadliwy. Vag-com chyba tegonie potrafi.

pomyslalem o odpieciu Halla bo w sprinterze jak sie przewod od Halla przetarl to auto mialo problemy z odpaleniem.
Teraz juz inaczej blokuje start silnika :D

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: