.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 20:05:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Aufi B4-94r. czemu się tak szybko grzeje?
PostNapisane: 22.cze.2008 09:37:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2007 11:54:48
Posty: 3
w trasie jest ok, w mieście wystarczy chwila już chodzi wiatrak, nie jest to Warszawa, że stoi się non stop w korkach. Co może być przyczyną ostatnio wymieniona pompka, już się nie zapowietrza dalej tak smao, ktoś wie?, czy może już taki urok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2008 20:54:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2534
Auto: b8q caeb '09
nie napisałes jaki silnik - a to chyba najważniejsze zeby w miare sensownie odpowiedzieć :-)

anyway: skoro niewystarczająco schładza chłodziwo wymuszony szybkością ruch powietrza -musi dzialac wiatrok, NIE?
tak chyba powinien działać sprawny układ :peace: - termostat zamyka się do nagrzania do temp. roboczej, później się otwiera częściowo, a jak się robi za ciepło - do akcji wkraczają wiskoza i termostaty..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 07:20:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
W B4 to normalka. Jeszcze jak jest klima to już bankowo się będzie grzał.
Pomaga przemycie i przedmuchanie chłodnic.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 17:38:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2007 11:54:48
Posty: 3
silnik 2,0 bez klmi, no już słyszałem, że taka natura audi, dzięki pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2008 18:49:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
a wiesz jaka jest radocha jak przejedziesz w zimie 300-500 m i masz ciepłe potem gorący nawiew normalnie kosmos nie to co maluch :)
a od czego jest termostat co ? w sumie można tez wyciągnąć :peace:

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 1,9 TD aaz
PostNapisane: 25.cze.2008 10:55:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 11:46:20
Posty: 36
Lokalizacja: BIESZCZADY
witam mam podobny problem ponieważ moje auteczko przed wymianą uszczelki głowicy trzymało temp.90C a po wymianie trzyma 95C jak delikatnie jadę jak troszeczkę mu dam po garach to temp. wzrasta do 98C lecz jak mech. wymienił mi uszczelkę to dolał płyn chłodniczy ale taki płyn że muchy w nim pływały jak by płyn byl z olejem wymieniłem płyn na nowy chłodnice wymyłem i nadal trzyma temp.95C czy to może być termostat zalepiony olejem pompa wodna była wymieniona na nową przed wymianą uszczelki i temp. była 90C
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 16:36:20 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Ja tam nie wiem. Mam też ABK i nie grzeje mi sie jakoś niebywale szybko. Wymieniałem termostat bo grzał mi sie raczej wolno i teraz jest ok.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 17:44:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
a nie wlales kiedys jakiegos preparatu do uszczelnienia chlodnicy, one zapychaja uklad na dobre. Imo ostatnio mialem taka sytuacje jak wymienialismy pompe wody, miala zmielone lopatki auto chrzalo sie jak diabli po wymianie problem ustal, ale auto po drodze odwiedzilo 5 mechanikow :D

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2008 09:11:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 11:46:20
Posty: 36
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kliku napisał(a):
a nie wlales kiedys jakiegos preparatu do uszczelnienia chlodnicy, one zapychaja uklad na dobre. Imo ostatnio mialem taka sytuacje jak wymienialismy pompe wody, miala zmielone lopatki auto chrzalo sie jak diabli po wymianie problem ustal, ale auto po drodze odwiedzilo 5 mechanikow :D

po wymianie pompy auto nie grzało się lecz po wymianie uszczelki pod głowicą dopiero wtedy zacczeło sie grzać a żadnego preparatu nie wlewałem żeby uszczelnić układ ponieważ nigdzie on nie ciekł ale byłem ostatnio u mecha i pierwszy stopień włączenia wentylatorów nie działał tylko myślałem że to czujnik ale po sprawdzeniu okazało się że przekaźnik nie miał dobrego styku jak poprawiłem styki to pierwszy zakres włączania się wentylatorów zaczoł działać i temp teraz pokazuje mi mniejszą ok 92C czy to była ta przyczyna że wyższą temp mi pokazywało?????
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2008 13:34:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
bardzo możliwe, stałeś w miejscu temp rosła termostat sie otwierał, nie było pędu powietrza który by schłodził płyn znajdujący się w chłodnicy, tutaj powinien włączyć się I bieg wentylatora, jako że go nie było to samochód grzał się dalej aż osiągnął temp przy której włącza sie II bieg wentylatora, ten pochodził chwilę i schłodził płyn do temp przy której powinien przełączyć się na I bieg, a że I biegu nie było to samochód w korku miał podwyższoną temperaturę.

mam nadzieję, że w miarę jasno wytłumaczyłem jak nie to sorki. Pisałem w biegu.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2008 19:20:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Odgrzebię trochę temat. Już od roku jestem przewrażliwiony na punkcie temperatury. Też słyszałem, że ten typ tak ma ale w poprzedniej 90tce wszystko było ok. Teraz przy deszczowej pogodzie zauważyłem jeszcze, że deszcz paruje mi z maski przy "normalnej" temp. silnika tj 90 stopni. Czy też tak macie?

Pozrd,

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ShaDi i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: