.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 17:57:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL Q] Prośba o ocenę logów.
PostNapisane: 12.lip.2009 18:36:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:18:22
Posty: 66
Lokalizacja: Giżycko
Zwracam sie z prosbą o ocenę logów w moim nowym nabytku:


logi statyczne:

000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89f ... d1f5c.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/162 ... 93f50.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91c ... 05645.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70c ... 52b23.html

007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e08 ... b5a19.html

013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a0 ... 02087.html


logi dynamiczne:

000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac0 ... 772b6.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3 ... f5ffb.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fab ... 2e6e1.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c2 ... d0c44.html

008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87c ... 84bd3.html

010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c ... d9314.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98d ... 31f46.html


logi bs:

000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/955 ... da3be.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/218 ... 47b71.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be0 ... 859bd.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ef ... 4c467.html





W autku wymieniłem rozrząd , wszystkie filtry , EGR zaslepiony , kata niet. Martwi mnie lekki stefan przy przyspieszaniu. Z góry dzięki za wszelkie oceny , rady oraz sugestie.

_________________
AUDI 100 C4 AAT - było
AUDI A6 C4 AEL Q - jest :-)
RENAULT MAGNUM 480 ETEH
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 19:01:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
No nieźle, czy było coś dłubane, bo widzę że masz ładne doładowanie już z samego dołu.


Kąt wtrysku masz opóźniony, w zimie może być problem z odpalaniem.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 21:30:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:18:22
Posty: 66
Lokalizacja: Giżycko
Nie wiem , czy cos było dłubane czy nie , autko mam dopiero od miesiąca , i staram sie doprowadzic je do ładu. Dywanik pod nogami pasażera jest cały , więc sądze , ze do ecu nikt łapek nie pchał. Odnośnie kąta wtrysku , temat jest mi znany , na wykresie jest powyżej środkowej linii , narazie odpala nieżle wiec tak zostanie.

_________________
AUDI 100 C4 AAT - było
AUDI A6 C4 AEL Q - jest :-)
RENAULT MAGNUM 480 ETEH
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2009 08:54:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:18:22
Posty: 66
Lokalizacja: Giżycko
Podnoszę wątek. Może ktoś jeszcze się wypowie?

_________________
AUDI 100 C4 AAT - było
AUDI A6 C4 AEL Q - jest :-)
RENAULT MAGNUM 480 ETEH
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 10:11:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Właśnie sprawdziłem max dawkowanie, doładowanie i przepływkę (reg. EGR) w/g oryginalnego softu - masz całkowicie standardowy program (jedynie EGR jest zaślepiony lub odpięte ma sterowanie - wskazane jest zaślepienie kawałkiem blaszki np. ocynku bo zawór EGR potrafi się otwierać przy dużym ciśnieniu spalin samoczynnie).
Jeżeli chodzi o wyprzedzenie wtrysku powinieneś przyspieszyć pompę bo jest bardzo późna i przy temperaturach otoczenia +6 do +12 możesz mieć kłopoty i wyraźnie przedłużony rozruch. Prawdopodobnie przy wymianie rozrządu nie wyregulowano pompy tylko "przełożono" paski z dokładnością do zęba - a to za mało szczególnie przy dwóch paskach.
Ja sugeruję ustawienie na 0,35mm (fabryka przewiduje 0,25mm ale lepiej działa i mniej pali jak ma troszkę więcej - ja jeżdżę na 0,45mm).

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 19:38:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ustaw statyczny kąt wtrysku ...
reszta jest dobrze :)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 16:14:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2008 18:20:08
Posty: 10
ktoś z kolegów moze mi podpowiedziec co trzeba zrobic aby przy pomocy vaga wejsc w sterownik silnika i zwiekszyc dawke stratowa ? potrzebny jest jakos 5 cyfrowy kod ktorego nie znam:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 17:20:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Kod do aela to 22158 o ile pamiętam.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 17:22:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
login to 22158

Jeśli dobrze pali, to dawke startową zostaw w spokoju.
Jak już, to poluzuj pompę i ok.2mm w stronę bloku silnika. Będzie idealnie na zimę.

W grupie 001 ustaw sobie ok. 3.5mg (nie mniej, ze względu na wachania) -troszkę zmiejszy się batory.

Poza tym bardzo przyzwoicie logi się prezentują. Zdrowa maszyna.

edit: Reso dobrze pamiętasz :peace:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 121 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: