.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 14:34:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 17:27:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Chip wyglada ok, choc troche przeladowuje ;)

Zapewne gotowiec wrzucony :?: :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 17:46:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Atal-star napisał(a):
Chip wyglada ok, choc troche przeladowuje ;)

Zapewne gotowiec wrzucony :?: :):


No chyba z tym gotowcem to nie tak jak myślisz.
Widziałem jak koleś zgrał moje oryginalne mapy softu i przerabiał je na laptopku przy mnie. Zmieniał wykresy i pytał się jak ma być zrobione i przy jakich obrotach jeżdżę i jaką mam prawą nogę jaki styl.

A co do sprzęgła to czy Sachs o nr 3000 951 706 będzie odpowiedni do mojego silnika?? Czy wstawiać coś z innej firmy??
A i jak wygląda czasowo robota przy sprzęgle dużo dłubaniny i czy jakieś komplikacje po drodze z wymianą?? Na co trzeba zwrócić uwagę? Pytam bo chyba sam będę zmieniał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 18:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
sa jakies sportowe i nad takim bym sie zastanowil jak cena nie byla by przerazajaca ale to niech sie koledzy wypowiedza

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 18:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Nie znam sie na 1.9tdi ale dziwnie przeladowuje i to w wysokich obrotach (gdzie ryzyko uszkodzenia turbiny na skutek przeladowania jest wieksze) - warto moze sie zainteresowac tematem
Czy przed czipem miales zrobione logi dynamiczne?
teodor2424 napisał(a):
No chyba z tym gotowcem to nie tak jak myślisz.

to moze byc gotowiec ewentualnie dostosowanie pod Twoje zyczenie (mapy mozna przekopiowac i pozniej recznie dostosowac wg zyczenia).. nie ma w tym absolutnie nic zlego (jezeli auto jest seryjne mchanicznie)
Tuningowanie auta niesprawdzonego (gdy nie byly zrobione logi) to juz zwykla fuszera bo jezeli tak bylo to terza nie wiesz czy moze masz sterowanie turbina szwankujace czy moze jednka to efekt czipa
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 18:48:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
teodor2424 napisał(a):
Atal-star napisał(a):
Chip wyglada ok, choc troche przeladowuje ;)

Zapewne gotowiec wrzucony :?: :):


No chyba z tym gotowcem to nie tak jak myślisz.
Widziałem jak koleś zgrał moje oryginalne mapy softu i przerabiał je na laptopku przy mnie. Zmieniał wykresy i pytał się jak ma być zrobione i przy jakich obrotach jeżdżę i jaką mam prawą nogę jaki styl.

A co do sprzęgła to czy Sachs o nr 3000 951 706 będzie odpowiedni do mojego silnika?? Czy wstawiać coś z innej firmy??
A i jak wygląda czasowo robota przy sprzęgle dużo dłubaniny i czy jakieś komplikacje po drodze z wymianą?? Na co trzeba zwrócić uwagę? Pytam bo chyba sam będę zmieniał.


ja stawiam ze przeladowuje dlatego ze ten kolo krecil dzwignia od turbiny :):

Chyba ze przed chipem tez przeladowywal :?: ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:38:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Atal-star napisał(a):

ja stawiam ze przeladowuje dlatego ze ten kolo krecil dzwignia od turbiny :):

Chyba ze przed chipem tez przeladowywal :?: ;)



tak mi się wydaje że lekko przed chipem przeładowywał, a to logi dynamiczne pierwsze zaraz po zakupie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... de652.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0995d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4ac07.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f8289.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 211d4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3e36f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 52511.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0f350.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6333d.html

a to że kręcił dźwignią gruchy tłumaczył mi tym że właśnie chciał ograniczyć troszkę przeładowanie ale będzie to kosztem późniejszego budzenia się silnika po dodaniu gazu.
Tylko Nie wiem czy to prawda??

Przed czipowaniem byliśmy na obwodnicy i koleś logował wszystko patrzył na parametry przy przyśpieszaniu i na postoju na biegu jałowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:39:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ojjjj :oops: ... jak pisalem posta rano to widocznie w pracy mi sie logi z 011 nie do konca otworzyly bo dopiero teraz zobaczylem co sie dzieje na wyzszych obrotach .... :/ ....
nie jest dobrze .... widac ze N75 walczy ale nie daje rady .... jak dla mnie jest to efekt zabaw z regulacja sztangi ....
przydalo by sie to jak najszybciej skorygowac ....


sorki za zamieszanie :oops:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:50:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
dobra teraz co mam zrobić?
Jechać do kolesia, tylko co on mi powie?? że się nie znam i to on robił program i tak ma być. Tak mi przynajmniej powiedział kiedy mówiłem mu że kąt wtrysku ma być ustawiony na 0 a on mówił że musi być przy programie trochę przestawiony.

Co do regulacji sztangi to chyba nic sam nie zrobię?? A może dam radę- jak myślicie??
Z kątem to chyba bym sobie poradził.
Co z tym sprzęgłem??
co w tej chwili jest najważniejsze??


Ostatnio edytowano 24.paź.2008 12:06:12 przez teodor2424, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:54:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
cos Spankemu sie pomyliło , z softem tragedii nie ma ale rozrzad trzeba właściwie ustawic

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:57:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
skąd kupić najtaniej sprzęgło sachs 3000 951 706??
Allegro z przesyłką 664zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:06:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
chwilowe 100mbar to przeladowanie ??


no ok 4 rubrzka to n75 kto mi wztlumacyz ta jego procentowosc :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Ostatnio edytowano 23.paź.2008 21:16:00 przez alukard, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gustav200 napisał(a):
cos Spankemu sie pomyliło , z softem tragedii nie ma ale rozrzad trzeba właściwie ustawic


nie wiem co tu komu sie pomylilo ... [czytaj ze zrozumieniem]

w oryginale doladowanie bylo wzorcowe .. po kreceniu sztanga zesralo sie na wyzszych obrotach ....
dziwie sie ze zamiast powalczyc z mapa doladowania i wysterowania N75 chipsmacher krecil sztanga i to jeszcze z takim efektem ... [ale ja sie tam nie znam ... ;) ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:15:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Czy mówimy o logu przedstawionym ponizej ?

Obrazek

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:15:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
tak ... mowimy o logach po czipowaniu ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:20:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
- Zwracam honor Spankemu [coś mi się pomieszało , każdemu może się zdarzyć :( ]

- teraz sam zobaczyłem co z czym i jak , sorry za zamieszanie , widac wyraźnie ze zakres pracy n75 konczy się i nie moze zlikwidowac przeładowania ktore nie jest takie małe

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:24:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
gustav200 napisał(a):
- Zwracam honor Spankemu [coś mi się pomieszało , każdemu może się zdarzyć :( ]

- teraz sam zobaczyłem co z czym i jak , sorry za zamieszanie , widac wyraźnie ze zakres pracy n75 konczy się i nie moze zlikwidowac przeładowania ktore nie jest takie małe


a sa takie przypadki ze przeladowanie jest zedu 50mbar a n75 daje powiedzm okolo 90% ??

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 22:06:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
no dobra chłopaki. Wszystko jasne ale czy czasami turbinki od AWX nie są właśnie takimi słabymi punktami przy większości chipowań??

powiedzcie czy dało by radę ustawić tak mapy i turbinę żeby nie stracić na parametrach Nm i KM i żeby nie było przeładowania??
Czy może Turbulencje od AWX właśnie są bolączką i często występuje ten problem??
Wiemy już sporo teraz czas na decyzję:
CO ROBIĆ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 22:07:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
majster chcial go mechanicznie dlubnac ale mu troche nie wyszlo :peace:

Jak dla mnie rozrzad i sztanga do poprawki :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 22:14:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
teodor2424 napisał(a):
no dobra chłopaki. Wszystko jasne ale czy czasami turbinki od AWX nie są właśnie takimi słabymi punktami przy większości chipowań??

powiedzcie czy dało by radę ustawić tak mapy i turbinę żeby nie stracić na parametrach Nm i KM i żeby nie było przeładowania??
Czy może Turbulencje od AWX właśnie są bolączką i często występuje ten problem??
Wiemy już sporo teraz czas na decyzję:
CO ROBIĆ????


IMO
1, rozrzad do porzadku
2 jezzeli naprawde slizga wymienil sprzeglo i przy okazji zobaczyl na dwumas
3 wizyta u rogala :) napewno poprawi soft :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 23:08:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
... jak pisalem posta rano...


rano o 8.45 :):

Mowilem ze 1,5 bara to duzo to mnie wysmiali...

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: