.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 14:56:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 c3 NF problem z obrotami silnika!!!
PostNapisane: 13.gru.2008 22:48:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2008 10:39:50
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Witam!Mam problem,bo nie wiem co to jest.Na LPG obroty po nagrzaniu silnika sięgają 2000 obr/min,na benzynie z kolei są za niskie i silnik pracuje nierówno.Co to może być,może macie jakieś sugestie?? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 04:56:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Jakie masz obroty na Benzynie ? Bo na Gazie po nagrzaniu silnika masz za duże .Obroty Silnika powinny byc mniej więcej około 900-1000 obr/min

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 12:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2008 10:39:50
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
na benzynie mam nawet ponizej 900,i silnik pracuje bardzo nierówno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 00:18:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Napisz nam jakie masz obroty na zimnym i ciepłym silniku oczywiście PB. Przy okazji sprawdź czujnik temperatury podawany na ECU. Jest to 2 pinowy czujnik wkręcany w króciec odprowadzający ciecz chłodzącą :) po prawej stronie bloku silnika patrząc od przodu. Czujnik jest wtyczkę do góry. Zmierz jego rezystancję, jeden pin i do masy a potem drugi pin i do masy. Wartości muszą być zbliżone do siebie. Poniżej masz tabelę opór / temperatura.
Obrazek

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 17:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Tak jak pisze Lubniewicz mozesz miec uszkodzony czujnik temperatury lub po prostu zasniedziale styki. Moze byc cos z zaplonem (kiedy wymieniales swiece, palec i kopolke rozdzielacza oraz przewody?) a najprawdopodobniej masz nieszczelnosci w dolocie. Podokrecaj wszystkie opaski, nie tylko te na grubych rurach, ale takze na tych cieniutkich wezykach. Najprawdopodobniej masz tez juz wysluzone oringi na wtryskiwaczach a moze nawet popekane plastikowe oslonki wtryskiwaczy.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 19:44:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Zacznijmy od tego jak masz rozwiązane sterowanie wolnymi obrotami. Czy jest to silnik krokowy, czy po wstawieniu lpg zwyczajna śruba. Dopiero po ustaleniu z czym mamy do czynienia można snuć diagnozy.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 22:40:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Na początku musi mu działać PB a dopiero potem lpg

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 22:45:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Lubniewicz napisał(a):
Na początku musi mu działać PB a dopiero potem lpg

Co nie znaczy, że informacja w jaki sposób rozwiązana jest regulacja obrotów jałowych jest mało istotna. Co więcej, nie zgodzę się, że najpierw musi działać benzyna. Można mieć super stabilne obroty, znośne spalanie itd na lpg mając niesprawną benzynę więc nie widzę powodu by zajmować się najpierw benzyna. Poza tym, naprawiając jedno w tym przypadku, prawdopodobnie naprawimy i drugie.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: