.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 22:01:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 1,9 AWX] G62 czujnik błąd 17664 kontrolka check
PostNapisane: 25.gru.2008 23:43:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Dzisiaj po przejażdżce autem wsiadam ponownie pod sklepem i zapalam autko. chodzi normalnie jeździ też ale świeci się kontrolka Check (silnik pomarańczowy).
Zjeżdżam na parking i odpalam ponownie cały czas się zapala i nie gaśnie.\
Gdy zapalam natychmiast po przekręceniu kluczyka to zapala się i gaśnie kontrolka.
W Vagu odczytałem błąd:
17664- Engine coolant temp sensor G62 Open or Short to Plus
P1256-35-10 Intermittent

Czyżby do wymiany czujnik G62??

A i zauważyłem że autko tak jakby żwawsze się stało :)
Ale wolałbym gdyby ta kontrola się więcej nie zapalała :)
pomożecie?

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 23:57:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
sprawdź połączenia na wtyczce od czujnik temperatury cieczy chłodzącej ...

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 00:28:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Autko nie zrobiło się żwawsze bo jeździ na niskiej dawce.
Do sprawdzenia przewody wokół czujnika ew. stan styków na samym czujniku.
W ECU będzie błąd do skasowania po naprawie - nie ma prawa wracać.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 10:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Może takie trochę śmieszne pytanie ale gdzie znajduję się ten czujnik G62 w AWX??
Znaczy nie przyglądałem się jeszcze ale jak już będę patrzył żebym nie szukał w ciemno :)

czy to ten na dolnym wężu przy samym prawie króćcu chłodnicy??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 10:51:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czujnik: 059 919 501 A - 4-stykowy , kolor zielony + oring: N 903 168 02
Znajdują się one na plastikowym króćcu umieszczonym przy głowicy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 12:07:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Dziękuję serdecznie :)

Wesołych i Spokojnych życzę Świąt :)

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 13:50:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Kurcze ten czujnik G62 jest za silnikiem pomiędzy nim a ścianą grodziową.
jak tam można najlepiej dojść?? czy trzeba wykręcać rurę dolotu powietrza od Intercoolera?
I gdzei dokładnie jest ten czujnik bo bez rozkręcania go nie widziałem.

A i co do samego odczytu z VAG nieprawidłowości w działaniu G62 w jakich logach spogladamy i oceniamy jego działanie?? I przy jakich temperaturach? czy przed porannym uruchomieniem i w trakcie rozgrzewania silnika i przy temp roboczej??

I czy jest możliwe że teraz autko jakby na biegu jałowym bardziej drga.
No i zauważyłem dosyć spore większe spalanie gdzieś w granicach 1 - 1,5l powyżej normy.

Czy ma to coś wspólnego z G62??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 14:02:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
G62 jest to czujnik który podaje info na temat temperatury płynu chłodzącego , na podstawie tych danych ecu steruje dawka rozruchową jak i dawak w trakcie pracy silnika , zanim temp nie osiągnie 90 st to ECU mocno wzbogaca mieszankę zeby dogrzać jednostkę napędową do temperatury roboczej , czyli 90 st C

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 14:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Gustav napisał(a):
G62 jest to czujnik który podaje info na temat temperatury płynu chłodzącego , na podstawie tych danych ecu steruje dawka rozruchową jak i dawak w trakcie pracy silnika , zanim temp nie osiągnie 90 st to ECU mocno wzbogaca mieszankę zeby dogrzać jednostkę napędową do temperatury roboczej , czyli 90 st C


No tak to wszystko rozumiem, ale czy wzbogacona dawka może być sprawdzą drgań i pewnei ocywiste jest to ze więcej spala.
A co do położenia i sprawdzenia samego G62 gdzie on jest dokładnie i jak go sprawdzić??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 14:19:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
na jeden i drugiej sekcji na zimnym silniku powinno byc 900 omów a na gorącym [90st] 180-200 omów

Obrazek

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Ostatnio edytowano 27.gru.2008 14:22:29 przez Gustav, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 14:21:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
czujnik jest z tyłu głowicy silnika patrząc od przodu masz 4 pinowy czujnik koloru zielonego ;) ,a zużycie paliwa jest większe bo ECU silnika zwiększa dawkę widząc zimny silnik przez uszkodzony czujnik (G62) :): W T4 miałem podobną sytuację z tym że tam są 2 czujniki , 1-szy w głowicy, a drugi na wężu do chłodnicy ... świece długo grzały, kopcił śmierdziało ropą z wydechu, i palił jak smok ;) po wymianie obu czujników mam spokój.. kupowałem w ASO po ok 50 zeta za szt..

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 14:23:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Etka przyjacielem naszym :peace: :peace:

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 15:52:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
No w Etce go widziałem ale na żywo jakoś nie mogę się go dopatrzyć :)
Co do pomiarów to robić na zimnym silniku zdejmując kostkę i mierząc pomiędzy 2 przewodami rezystancja powinna wskazywać 800 om?? A po rozgrzanym 180-200?? tak
Trzeba to sprawdzić :)

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 10:44:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
dzisiaj rano zrobiłem logi przed odpaleniem autka, temperatury praktycnei nie wskazywały niczego niepokojącego:
oto te dwa logi:
003 i 007
Obrazek
Obrazek
teraz jeszcze zloguję na rozgrzanym, ciekawe co będzie??
A i ten błąd co poprzednio nawet po skasowaniu cały czas się pokazuje czyli coś nie gra.

Mógłby ktoś na to zerknąć?? Bo to spalanie na poziomie 8,5 i 9L mnie przeraża, a w takiej samej jeździe przedtem miałem do max 7,5L

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 11:23:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
róznica w pomiarze jest doscyc duża , na jednej sekcji masz 30 st na drugiej 2,7 st :):

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 11:32:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Gustav napisał(a):
róznica w pomiarze jest doscyc duża , na jednej sekcji masz 30 st na drugiej 2,7 st :):


dokładnie tak, czujnik do wymiany :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 12:28:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Chwilka chwilka :)

Te 30 stopni to tak jak mi się wydaje wskazanie na G2 czyli wskaźnik temp na desce.
A tak się domyślam że te wskazanie nigdy nei zejsdzie poniżej 30st bo tak jest wyskalowane że zaczyna dopiero mierzyć od 30st.

Nie wiem czy dobrze myślę ale w wątku TDI Diagnostyka http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
jest na jednym z logów wskazanie równych 30stopni.
I tym się trochę sugerowałem :)

trzeba sprawdzić na rozgrzanym. i Muszę coś szybko z tym zrobić bo szkoda mi normalnie paliwa :)

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 12:32:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
czujnik do wymiany ale zeby potwierdzić to zalecam zrobic logi tych samych grup na rozgrzanym motorze

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 14:11:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
No dobra a tutaj mam logi w trakcie nagrzewania ok 57stopni i jak już zagrzany ma 90stopni.


Mi się wydaje zę ten czujnik jest sprawny, chociaż nie wiem czy czasami nie podaje błędnego sygnału przy rozgrzewaniu czy jakoś tak.
Proszę o porady i pomoc:

Obrazek
Obrazek

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 15:14:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kOLEDZY musze mieć szybką odpowiedz czy kupować ten czujnik G62 czy nie??
Bo za 30min musże jechać do serwisu po inne części i odrazu bym kupił gdyby był potrzebny/
Musze wiedzieć czy to napewno ten ??'

Liczę na waszą szybką pomoc.

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: