.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 07:51:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 10:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
Autko już zrobione po zerwanym pasku rozrządu .Jak sie okazało winę za wszystko ponosi napinacz paska wieloklin owego a raczej ramie paska to które jest w bloku silnika.Tulejka na nim sie wyrobiła ścięło pasek wieloklin owy który p[przepalił obudowę paska rozrządy i wkręcił sie w niego .Wówczas pasek przeskoczył a przy próbie odpalenia zerwał się.Do wymiany poszły zawory wydechowe 2 dostały strzała,pękła szklanka do wymiany poszły wszystkie(nadawały sie już) i wiadomo uszczelniacze zaworów prowadnice uszczelki pod kolektory krótko mówiąc cała góra z hydrauliką .Koszt z planowaniem głowicy+części+robota 1600zł.Oby nie zaczął brać oleju bo wtedy podobno trzeba cały dół rozdzierać i pierścienie do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 13:29:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Samochód '94, zapewne ma przejechane troszkę km. Miałeś ściągniętą głowicę = rozebrane pół silnika i nie wymieniłeś sobie przy tej okazji pierścieni tłokowych? Ja na pewno zrobiłbym to jeśli miałbym zamiar jeździć dalej tym egzemplarzem. Tulejki napinacza mniej się wyrobią jeśli będziesz miał na alternatorze koło pasowe ze sprzęgiełkiem.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 13:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Wiem mogłem te pierścienie zrobić ale miałem krach finansowy w ostatnim momencie dostałem zastrzyk gotówki ale było już za późno bo głowica już była złożona i cała reszta .Będę kontrolował olej może nie będzie brał a jak tak to od nowa zabawa.
Mam pytanie do ciebie bo widzę że jeździsz 2.5 V6 czy w silnikach 180 konnych nadal występował problem tymi wałkami ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 13:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Mój jest stary '98 , to jeszcze wersja z "tymi" wałkami. Lepsze rozwiązania pojawiły się chyba po 2000 czy 2001. Trzeba byłoby poszukać na forum.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 14:55:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Wymieniałeś już te wałki ?? Jaki koszt samych wałków ?? PO wymianie jest już ok ?? Czy za jakiś czas znowu może szykować sie wymiana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 15:08:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Nie wymieniałem. Koszt wałka to od 500 do 800 zł/szt razy 4 szt. Dochodzi do tego hydraulika za ok 1500 zł. Regeneracja wałków jest tańsza. Trzeba lać dobry olej - pełny syntetyk to starczą na dłużej.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 15:12:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
zastanawiam sie nad takim właśnie motorem a nie wiesz jak to było z silnikami o mocy 180 km nie pamiętam oznaczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 15:18:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Na stronie głównej masz możliwość szukania silników po kodach, pojemności itp. czekaj jest tu wielu fachowców dużo bieglejszych niż ja, może Ci odpowiedzą.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: