.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 13:11:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 A6 Avant Quattro 2.0 16V gaśnie jadąc na biegu jałowym
PostNapisane: 06.wrz.2008 00:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Witam.
Posiadam Audi A6(C4) Avant Quattro 2.0 16V ACE (wtrysk mechaniczny)1995r
Autko sam sprowadziłem i dałem od razu do założenia LPG.
Silnik od początku na benzynie falował na biegu jałowym. Zalożyłem gaz i na gazie chodził lepiej bo falowanie było tylko minimalne. Przejechałem 15tyś km bez problemów aż nagle miałem wystrzał na gazie aż spadła guma łącząca przepływomierz z kolektorem ssącym. Po tym zdarzeniu założyłem gumę spowrotem ale silnik już nie zapalił na benzynie tylko trzeba bylo awaryjnie na gazie. Mechanik powiedział mi że pokrzywiło mi przepustnice przepływomierza i trzeba założyć inna przepływkę. Kupiłem więc na szrocie z identycznym numerem i założyłem do auta i teraz normalnie odpala na benzynie i niby normalnie wszystko jest ok, ale jak dojezdzam na skrzyzowania na luzie to silnik gaśnie tak samo na PB95 jak i na LPG, natomiast jak auto stoi w miejscu to chodzi dobrze i rowno. Drugim mankamentem jest to że jak poruszam sie w korku i na 2 biegu lekko trzymam gaz to auto szarpie. Co to może być. Diagnostyka na komputerze nie wykazała żadnych usterek ani błędów. Proszę o pomoc po denerwuje mnie takie jeżdzenie.[/code]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2008 15:58:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Witam kolego mam taki sam model ACE taki sam problem tylko u mnie było odwrotnie przygasał na wolnych (benzyna i gaz) ale jak stał to ok aż potem strzelił i talerzyk pokrzywiło a teraz na benzynie nie pali ale jak falował to mówili że HALL- czujnik taki ;) sprawę olałem a teraz następny problem mówią że to przez to. I mam pytanko czy po wymianie talerzyka przepustnicy zapalił normalnie na benzynie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2008 16:03:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Jak przygasa to pewnie lewego powietrza dostaje może obudowa filtra pęknięta bardzo prawdopodobne przy strzale Pozdrawiam jeszcze jedno odłącz krokowy jak nieprzygasa to pewnie ten hall


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 21:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Po wymianie przepustnicy normalnie odpala na benzynie. od gazu to wiem który to jest silniczek krokowy, a;le od benzyny nie mam pojęcia. A ten czujnik halla to gdzie sie znajduje, za co jest odpowiedzialny no i ile mniej wiecej kosztuje?

Aha chciałem dodać że auto falowało dojeżdzając do świateł, zanim była założona jeszcze instalacja gazowa, więc obudowa filtra raczej napewno nie ma peknięć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 21:59:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jak chcesz tym jezdzic w miare bezproblemowo na LPG, to jedyny ratunek w Blosie.
Sprawdz stan układu wysokiego napięcia, jak jeszcze tego nie zrobiłes, to od razu wymień swiece i przewody, bo znowu strzeli i drugą przepływke rozwali !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 22:30:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
"Jak chcesz tym jezdzic w miare bezproblemowo na LPG, to jedyny ratunek w Blosie" Kolego co znaczą te słowa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 23:11:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Wpisz do szukajki BLOS isprawa się wyjaśni, tam jest cała kopalnia wiedzy na ten temat.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 06:04:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
RESO napisał(a):
Wpisz do szukajki BLOS isprawa się wyjaśni, tam jest cała kopalnia wiedzy na ten temat.


W przypadku LPG to jest super tabletka która uleczy ból motorku.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 11:26:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Ja miałem problem z przygasającym motorem przy wysprzęgleniu w czasie jazdy tylko na gazie jak odłączyłem krokowy benzynowy to było ok. dodam że wymieniłem wszystko no i okazało się że zle dobrany był mikser podawał za dużo powietrza gazownik założył taki z kulką żeby ograniczyć dopływ pow. auto pracuje dobrze i równo nie przygasa i pali mniej ok10 na trasie i wcale się nie toczy! ale teraz czasami świeci mi się kontrolka oleju czemu!? nie wiem. Najpierw doprowadz auto do st. fabryki a potem kombinuj znajdz dobrego magika od gazu! jak chcesz wiedzieć jaki czyjnik i gdzie podjedz do autoryzowanego serwisu i poprostu zapytaj myślę że nikt ci nie odmówi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 16:19:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Narazie nie mam dostepu do auta bo jestem w trasie, za tydzien w piatek zajrze co i jak. a gdzie mozna kupic taki blos by pasowal do mojego autka?

Ps. Moja audiczka spala na trasie 1000km przy 140km/h na autostradach około 13l na 100km, a w koło "komina" od 13l do 15l czy to dobre wyniki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 19:06:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Pewnie że tak moja to i kiedyś 18-20 piła przy nodze ciężkiej ale teraz mam to za sobą miasto ok.14 co do blosa to wogóle nie znam się na tym ale dużo tego na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 20:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
kolego a jaka Ty masz instalację? Jaki komputer itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 07:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Instalacja jest zwykła bez kompa taka była coś tam było kombinowane ale jest teraz tak jak trzeba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 07:39:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
To Ty masz ten sam model silnika co ja? Masz blosa? Ile Tobie teraz auto pali? Nie mam pojęcia jak sie zabrać do zrobienia zamiennika tej gumy łączącej przepustnice z przepływką, bo ta guma w moim modelu jest bardzodużej średnicy przy przepływce i dość dużej przy przepustnicy (w dodatku owalnego kształtu). a swoją drogą to jaki przełącznik musi być przy blosie żeby chodzilo benzyna/gaz - ja mam obecnie komputer bingoM z centralką


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 09:10:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Sorry jak już pisałem wcześniej nie mam pojęcia na temat Blosa wiem że sporo osób sobie chwali a też są zdania na nie więc temat jest podzielony.W ACE jeszcze blosa nie widziałem najpierw zrób auto na cacy a potem jak masz dużo kasy to kombinuj z blosem Pozdro
ACE jest bardzo wrażliwy na zmianę dolotu więc może zostaw tak jak fabryka karze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 17:46:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Wymieniłem przewody wysokiego napięcia i swiece na NGK (komplet 400zł) i nadal to samo- auto cały czas faluje jak gdzieś się "tocze" np do świateł na biegu jałowym. Jak stanę to praktycznie chodzi dobrze. Po podłączeniu VAGa wyskakują mi 2 sporadyczne błędy:
1.błąd czujnika zapłonu
2.błąd ustawienia biegu jałowego
Co może mieć winę, bo już nie wiem. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2008 09:29:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Dokladne bledy polskiego VAGa sa takie:
514 Czujnik punktu zaplonu- G4, brak sygnalu- BLAD SPORADYCZNY
533 Regulkacja biegu jalowego, przekroczona wartosc adaptacji- BLAD SPORADYCZNY

Czy to znaczy ze moj czujnik jest uszkodzony czy cos nie laczy? gdzie znajde ten czujnik, bo nie mam pojecia.
Czy te usterki z VAGa moga miec wplyw na zachowanie auta takie jak opisalem we wczesniejszych postach?[/list]

czy nikt nie potrafi pomoc w moim problemie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 14:13:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
miałem to samo i wymieniłem silniczek krokowy i jest spokój a poza tym, zrobiłem 110 000km na LPG i nie widze problemu żadnego jeśli chodzi o prace tego silnika na LPG jedyne jak zakłdałem LPG to gość powiedział, że jest słaby sygnał z czujnika położenia przepsutnicy i byłby troche niestabilny na wolnych obrotach ale założył mi taki sterownik, który na podstawie obrotów generuje sobie sygnał ten który idzie niby z tego czujnika przepustnicy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 143 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: