.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2024 16:25:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6/C4 AEL] Proszę o analizę logów.
PostNapisane: 08.sty.2009 17:20:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Witam. Wreszcie udało mi się zrobić logi mojego AEL. Bez dynamicznych, same styatyczne. Myślę że coś mi koledzy pomożecie lub podpowiecie, bo mam kilka myśle nieprawidłowości w moim silniku.
LOGI:
000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e84 ... f3b8e.html
001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e81 ... ceb01.html
003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/831 ... cba7e.html
004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9c ... e70b2.html
007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3e ... f4278.html
013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c7 ... 603a0.html

BS:
000_BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed7 ... f6704.html
003_BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d3 ... b6ec6.html
004_BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f8 ... 96d4f.html

013_BS nie udało mi się zrobić gdyż nie mogłem wprowadzić po kilku wcześniejszych logach ustawień BasicSetting ( nie wzrosły jnuż obroty na żadnym kanale), ale myślę że coś podpowiecie. Ciężko mi też pali na mrozie, Dawka Startowa ustawiłem 160 ale nic nie pomogło. Myślę że Kąt Wtrysku dużo za wczesny, ale proszę o potwierdzenie moich domysłów. Łapie też błąd 550.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2009 18:54:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dwie rzeczy na początek....
- kuleje termostat
- statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - do obowiazkowej regulacji - stad moga wynikac problemy z paleniem na mrozie
- dawka paliwa - wysoka ;)
EGR - wyglada na zaslepiony

Tyle z mojej strony...
Reszta po dynamicznych.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 12:22:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
przemik napisał(a):
- dawka paliwa - wysoka ;)

A jak ją zmienić i ile powinna wynosić ?
A co powiecie o stanie wtrysków ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 12:54:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
jopper napisał(a):
A jak ją zmienić i ile powinna wynosić ?
Jak silnik rowno chodzi na wolnych - to bym nie ruszal.

A co powiecie o stanie wtrysków ?


Na jednym garku korekcja jest sporo poza normą.
Albo ten wtryskiwacz kuleje albo... podejrzewam zanieczyszczony nastawnik.

pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 15:18:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Dawkę paliwa masz w 001 i nie jest dobrze jak wynosi mniej niż 1.9 mg .Kąt wtrysku nie może być tak wczesny bo to szkodzi silnikowi na wolnych obrotach. Najpierw popraw mechanicznie kąt wtrysku tak aby był na poziomie 60-70.
Następnie dawkę zmień wpisując login 22158 dalej wchodzisz w adaptacje i tam pozycja pierwsza musisz tak operować przedziałem od 140 do 160 aby dawka wyszła w okienku na poziomie 2,0 mg . Dalej w tym samym szukasz pozycji 5 i tam wpisujesz największą wartość jaka może być czyli 160 a wtedy będzie auto lepiej odpalać. Sam dojdziesz co i jak tylko dobrze patrz jak jesteś w ustawieniach silnika to na dole są te rzeczy o których pisze. Co to tej korekcji to nie są wtryski ani kompresja tylko sekcja w pompie siada a dokładnie jedna sprężynka , która ma utrzymywać ciśnienie na rurce wtryskiwacze jest słabsza a gniazdo już wyrobione .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 16:58:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Witam.
Ustawiłem kąt wtrysku pomiędzy 65-70. Dawka 160, ale palenie się nie poprawiło. Wydaje mi się, że jak długo postoi to brakuje mu paliwa i musi nakręcić aż się nazbiera. Podczas rannego kręcenia dopóki nie xzapali nie puszczam żadnego dymka, czyli tak jakby nie miał paliwa. W wężyku co idzie od filtra do pompy na ciepłym silniku pęcherzyków powietrza nie widać, zobaczę rano podczas pierwszego palenia na zimnym. Czytałem o zaworze zwrotnym w pompie, tylko nie wiem dokładnie o który chodzi. Czy to jest ten pod sześciokantnym wystającym imbusem ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 13:09:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Dzisiaj rano podczas palenia w wężyku pojawiły się bąbelki powietrza czyli paliwo zchodzi z pompy paliwowej. A podczas zgaszenia widać było jak powietrze było wyciągane z pompy w stronę filtra. Myślę więc że może to być ten zaworek w pompie. Ale powiedzcie mi za co odpowiedzialny jes zaworek na wężyku za filtrem paliwa na powrocie (przelewie). Czy prze zniego też może wciągać paliwo do pompy ???

Edit 19.02.2009
A co sądzicie o końcówkach z allegro:
http://moto.allegro.pl/item557671169_ko ... 0p502.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: