.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 16:41:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 10:34:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:27:37
Posty: 1
MAM a6 2.5 tdi 11.2001 z silniiem AYM.
Jak rozumiem nie mam pompki w baku ale ... MAM IDENTYCZNE OBJAWY.
Sprawzdzone wszystko zarówno elektornicznie jak i oględziny- pompa, przewody, filtr paliwa zmieniany na kilka różnych , ... - po kilku godzinach postoju paliwo się cofa i trzeba kręcić 5-7 sekund aż zaciągnie z baku. Po jeździe pali na dotyk. Byłem w kilku serwisach i nic. Założenie zaworu zwrotnego pomiędzy pompą a filtrem paliwa nic nie pomogło.

Jakieś sugestie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 17:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Masz silnik V6 i prawdopodobnie pompkę paliwa oraz czujnik G210 w zbiorniku też. (nie jestem mechanikiem i specem od V6, nie wiem na pewno, w V6 AFB na pewno jest) Jeśli cofa się paliwo i pojawiają się bąble powietrza to trzeba szukać miejsca skąd się zasysają.
Wklejam ci kawałek mego posta z innego wątku:
W tym wątku kolega carlnova wkleił przepis kolegi danek3miast na szukanie przyczyn zapowietrzania. Jest tam też widoczna pompka i gdzie się znajduję.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013
tutaj masz moje zmagania z przypadkiem pompki i zapowietrzania.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=73901. Powodzenia w walce z powietrzem :-)
Prośba do kolegów: jeśli już coś zwalczycie to opiszcie, pomoże to innym, po to jest Forum AKP.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 21:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
krypto jak możesz to bardzo proszę napisz czy powietrze było widoczne również w wężyku między filtrem a pompą.
zależy mi na tej odpowiedzi ponieważ mam identyczny objaw jak Ty, wymieniłem już filtr, przelewy, uszczelniłem wszystko co się da, kąt wtrysku ok i dalej mam identyczny problem jak u Ciebie. :(

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 13:26:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
miałem podobny problem najpierw sprawdzalem zaworek zwrotny w pompie ale trzymał ale okazało się że nowe wężyki były jednak nieszczelne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: