.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 07:18:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] ACE pytanie o stan silnika?
PostNapisane: 21.sty.2009 23:06:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6205
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Posiadam od dwóch lat C4 z silnikiem ACE przejchałem nim 105000km na lpg w sumie auto jeździ na półsyntetyku, spalnie w normie oleju coś tam bierze ale nie są to hektolitry jedyny problem to stukający(-ce) regulatory no i wszystko ładnie pięknie ale ostatnio poszedł mi czujnik temp w chłodnicy i wentylatory cały czas były załączone auti stało u mechanika i potrzebowałek je więc wziąłem zanim czujnik przyszedł ale odłączyli mi wentylatory, że się nie załączały wcale i teraz temp skoczyła troche ponad zero i wpadłem w korek w Toruniu i temp silnika na klimatroniku była 110st a oleju coś ok 130st, ciśnienie oleju 0,5 bara no i jak obroty spadły niekiedy na wolnych poniżej 800 to zapalała się kontrolka od oleju. Własnie chce się dowiedzieć czy to już szrot czy przy tej temp oleju mogło się tak zdarzyć? W sumie myśle nad wymiana silnika 1000zł i można już kupić a remont to nieporozumienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] ACE pytanie o stan silnika?
PostNapisane: 21.sty.2009 23:49:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2008 11:26:07
Posty: 74
Lokalizacja: Kraków
czy dobrze zrozumialem ze wentylatory bylyy wylaczone a Ty w korkach...... ?
no to chyba nie masz sie co dziwic, prawda ?

z dwojga zlego chyba wolalbym niedogrzane auto niz przegrzane (fachowcy - co myslicie ?)

moze powstrzymaj sie od jazdy dokad nie przyjdzie ten czujniczek ? (w koncu faktycznie wymienisz silnik)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 08:28:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
zmierz cisnienie na cylindrach, sprawdzaj olej jak sie kontrolka zapala to cos musi byc, czyba ze czujnik szwankuje.
Uszczelniacze zaworowe zmienic i powinien przstac brac olej, to jeszcze zalezy czy bierze jak spokojnie jezdzisz czy jak mu ostro dajesz. To wtedy jakies sladowe ilosci moze wziasc po takiej jezdzie.
Tak przy okazji ile przejechane :?:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2009 09:33:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6205
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
przejechane? hmmmm :) licznikowe 320000km w chwili obecnej i cofnięty o dobre 100000km bo Ci co ściągneli ją z Włoch zapomnieli kartki od wymiany oleju ściągnąć :P hehe
Faktycznie stałem w korku i wentylatory nie pracowały, oleju nie bierze dużo nawet po tym co temp tak skoczyła stan się nie zmienił, w zeszłym tygodniu przy tej temp do już pewnie woda nie olej :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: