.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 02:47:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8 2.8 AAH] problem z silnikiem
PostNapisane: 25.sty.2009 18:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 18:24:05
Posty: 7
Po wymianie pompy paliwa, auto jedzie normalnie. Po przejechaniu dystansu 13 kilometrow silnik zaczyna sie dusic i gasnie. po odpieciu akumulatora na jakis czas pomga i znow silnik pracuje normalnie ale znow 13 kilometrow i sie dusi i gasnie. Czy ktos wie o co tutaj chodzi?? bo ja jestem juz z tego zielony.

jeszcze dzis podepne interfejs diagnostyczny i podam numer bledu, moze to cos da.

_________________
A8 2,8 AAH 174HP (128KW) '95r. butelkowa zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2009 19:48:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
właśnie od tego zacznij wygląda na to że komp uczy się jakiś bzdur i dusi motor.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2009 19:32:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 18:24:05
Posty: 7
a wiec komputer pokazuje bledy:

17509(P1101) Bank-1 Sensor1 O2 Voltage too low/Air Leak
17514(P1106) Bank-1 Sensor2 O2 Voltage too low/Air Leak

jakies pomysly ??

_________________
A8 2,8 AAH 174HP (128KW) '95r. butelkowa zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2009 22:39:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
17509 P1101 Obwód czujnika O2 (B1-S1) – napięcie za niskie / przeciek powietrza D
17514 P1106 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – napięcie za niskie – przeciek powietrza A

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17509.html
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17514.html

+ tłumacz Googla bo po holendersku ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 02:31:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 18:24:05
Posty: 7
tez przetlumaczylem sobie to na polski.

I rozumiem ze to sondy lambda padly tak? dwie za jednym szlagiem ?

czy zwyczajnie gdzies jakies zlacza zaruscialy ?

_________________
A8 2,8 AAH 174HP (128KW) '95r. butelkowa zieleń


Ostatnio edytowano 27.sty.2009 02:38:27 przez brodi-22, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 08:16:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
To mało prawdopodobne, żeby akurat po wymianie pompy paliwa padły obie lambdy. One po prostu wskazują, że w pewnym momencie mieszanka jest za uboga. Może to być spowodowane nieszczelnością dolotu, ale w Twoim przypadku obstawiałbym problem z zasilaniem paliwem. Nowa pompa może być niewydolna, może uszkodził się gdzieś przewód paliwowy, albo powstał problem z odpowietrzeniem baku (spróbuj przejechać większy dystans z odkręconym lub poluzowanym korkiem wlewu paliwa). Wypadałoby jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa po uruchomieniu i po przejechaniu paru kilometrów (ale przed zgaśnięciem).

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 10:30:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Sprawdź sondy analizatorem najlepiej to będziesz wiedziec jak kulają. Błeędy te mogą być spowodowane nie tylko przez sonde czy nieszczelny dolot. Sprawdź vakuometrem regulator ciśnienia na listwie no i jak kolega wcześniej pisał wydajność pompy.Masz LPG?

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 11:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
a może kupiłeś tanie podróby ?
dużo takich na rynku

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2009 16:56:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 18:24:05
Posty: 7
Kupilem pompe zamiennik VDO wedlug katalogu w sklepie dalem za nia 220zl.

Moze po krotce opowiem mala historie z autem.

Pewnego pieknego dnia puscil oring z wtryskiwacza, paliwo sie lalo po silniku az sie silnik zapalil. Udalo mi sie go szybko ugasic i nawet niema sladu ze byl pozar, no poza proszkiem gasniczym na silniku a w miedzy czasie wyla pompa i potem ucichla i auto nie palilo. Wymienilem oringi wtryskiwaczy wszystkich 6-ciu, nie byle jakie bo oryginalne VDO i nie byly tanie jak na takie male oringi. Oddalem auto do mechanika. Meczyl go tydzien az wkoncu wymienil ta pompe. Auto odpalilo i jechalem nim normalnie do domu, jak wyzej napisalem 13km i koniec. mam pol baku paliwa takze o jego braku niema mowy.

wlasnie sie zbieram i ide przeczyscic wszystkie wtyczki pod maska Cleanerem
Moze ten proszek jakos wplywa na polaczenia kablowe, poza tym ostatnio bylo bardzo wilgotno i moze jakos to z tym proszkiem sie przyczynia do tego ze auto umiera :)

niemam LPG

wlasnie podpiolem akumulator ktory wypiolem na cala noc. o dziw auto zaskakuje jak zimny malacz rano w zimie. przez kilka sekund sie szarpie i gasnie i chyba juz nie zapali na dobre. Poczekam z tym czyszczeniem do jutra bo juz jest ciemno i za wiele nie widac

Używamy opcji EDYTUJ !!! Jest to wyraźnie zaznaczone w regulaminie, z którym proszę się zapoznać...
Heveliusz

_________________
A8 2,8 AAH 174HP (128KW) '95r. butelkowa zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2009 00:21:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2534
Auto: b8q caeb '09
opcja "edytuj" - polecam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2009 03:08:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Ewidentnie po przejechaniu 13 km zostaje przekroczony limit adaptacji - stawiam na źle dobrany zamiennik (błedy zdarzają się nierzadko). Myslę, że jaki pisał ktoś wczesniej - pompa podaje za mało paliwa, lub też - pod za małym ciśnieniem, w skutek czego jego dawka jest za mała do ilości pobieranego powietrza. Sterownik zakłada, że permanentny sygnał z sond lambda dający informację o ubogiej mieszance, nie jest związany z za małą dawką paliwa, a raczej z lewym, nie zmierzonym przez LMM powietrzem - stąd komunikat o "przecieku" powietrza.
Ale winna jest na bank pompa lub jej osprzęt. Albo ciągnie powietrze znad lustra paliwa, albo tłoczy za mało/pod za małym ciśnieniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2009 21:34:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 18:24:05
Posty: 7
czyli ogolnie istnieje mozliwosc ze mechanior zle poskladal koszyk, albo poprostu pompa jest nieodpowiednia. W poniedzialek maszyna idzie do serwisu audi i tam sie wszystkiego dowiem. Ale mysle ze kolego masz racje z ta pompa, zobaczymy. Jak bede cos wiedzial to napisze.

_________________
A8 2,8 AAH 174HP (128KW) '95r. butelkowa zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2009 15:19:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 18:24:05
Posty: 7
dzisiaj z czystej ciekawosci wlalem do baku 5 litrow paliwa. I wiecie co? Silnik odpalil normalnie i wszystko bylo w porzadku. Po godzinie pracy znow sie dusi. Obserwowalem wszystkie elementy widoczne ktore dostarczaja paliwo do silnika, zadnego wycieku wszystko gra. Mechanior musial cos zj....... jak skladal koszyk z pompa. W poniedzialek pojade do niego i powiem co o nim mysle i niestety bedzie mial antyreklame w miescie. Mimo wszystko oddam do serwisu Audi zeby zrobili to do porzadku.

_________________
A8 2,8 AAH 174HP (128KW) '95r. butelkowa zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2009 16:29:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
mechanik zrąbał to niech naprawia a do serwisu jak dasz to myślisz ze będzie lepiej ? czasami jest odwrotnie z tym że chyba jakąś gwarancja dają ? "taką lepszą" :P

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2009 18:15:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
he he ja mam podobnie w ósemce u mnie jak poziom paliwa spadnie ponizej polowy to lipa... tez mam cos z tym koszykiem pewnie... :(

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 19:26:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2009 18:24:05
Posty: 7
wiec sytuacja przedstawia sie nastepujaco. Mniej niz polowa baku, paliwo nie jest dostarczane do silnikia, jak kolega napisal wyzej :) Autko trafilo dzis do serwisu i mechanior powiedzial ze jest mozliwe ze jak to wyjmowal moj byly mechanior mogl pourywac przewody dzieki ktorym paliwo jest przelewane pomiedzy komorami w baku. A ze bak jest nie rozbieralny no to moze zajsc koniecznosc zakupienia nowego zbiornika wraz z osprzetem. Podejrzewam ze nie bedzie to tanie ale sie tym nie przejmuje bo rachunek dostanie moj mechanior ktory mi to zje... Musle ze w kilka dni sie dowiem co dokladnie sie stalo i opisze wam wszystko pieknie :) Narazie dziekuje wam chlopaki za probe pomocy :)

_________________
A8 2,8 AAH 174HP (128KW) '95r. butelkowa zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 22:05:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie daj sie zrobić na nowy zbiornik! dojście jest jak najbardziej troche cierpliwości i umiejętności w rękach i wstrzymywaniu oddechu :d finalnie trzeba też uważać na przewody przy zakręcaniu kosza na siedzisko.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: