.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 16:56:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9 TDI] Autko mi nie odpala
PostNapisane: 02.sty.2008 15:30:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
CZYTALAM JUZ WSZYSTKIE PODOBNE PROBLEMY I MAZ ZAUWAZYL ZE OD KAD WYMIENIL FILTR PALIWA TO NIE CHCE PALIC!!!!!!!CZYTALAM O BIALYM OGRANICZNIKU KTORY JEST W SRODKU ,NIEWIEM JAKI MAMY FILTR ALE,CZY TO MOZE MIEC ZNACZENIE?? NO I O KACIE WTRYSKU TEZ CZYTALAM;/ CZY MA KTOS LINK JAKI KAT MA BYC W B4 80TDI 92? DZIEKUJE):

EDIT by KORU Pisanie duzymi literami oznacza w internecie krzyk, prosze wiecej tego nie robic. ;) Tematy nazywamy podobnie jak wiekszosc pozostalych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 15:57:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wartosc kąta wtrysku w B4 TDi pownnna oscylowac miedzy 49 - 51 w odczycie na VAG u w grupie 000 w bloku 2 Basic Settings.

Rozumiem ze przed wymiana filtra było OK - moze z jakis dziwnych powodów sie zapowietrzył..

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 16:09:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
Ja juz wczesniej opisalam cala sytuacje ale pogrzebalam cos i wszystko zniklo:( napisze od nowa:) Nie mozemy odpalic tylko rano!! Potem jest wszystko ok. Dopiero po kilku razach meczenia zalapie i odpala.Wszystko jest nowe ,wszystkie weze odprowadzajace paliwo wymienione! Niewiem juz co moze byc? Jezdzimy bardzo duzo wiec nie mozemy sobie pozwolic na zadne awarie,takze jak tylko cos stuka czy puka od razu jest wymieniane ,a teraz cos czego niewiemy :(brat wspomina o pierscieniach cos?? Moze to tylko jakas pierdola mam nadzieje ,bo obecnie przebywamy w Irlandi i zjazd nie jest mozliwy a tutejsi mechanicy okropnie kasuja:( auto ma 310.000km jest to B4 92 ,1.9TDI :giveup:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 16:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
A ten kat wtrysku mozna samemu ustawic czy mechanik nas czeka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 17:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Mozna samemu. Nalezy poluzowac sruby trzymajace pompe wtryskowa ale tak zeby sie trzymala i nie latala na boki. Nie wiem jak tam jest ale pewnie 3 trzymaja. Pompe dasz w strone silnika to przyspieszysz kat i bedzie twardo pracowal a jak oddalisz to opoznisz. Mozesz to tak na oko ustawic jak nie masz VAG interface. Dawke rozruchu tez mozesz podniesc masz post na temat nierownych obrotow w AEL . Tyle ze do wszystkiego potrzeba VAG. Swiece sprawdz miernikiem albo na zaroweczke.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 20:31:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
Swiece dobre bo maz sprawdza prawie codzien,wlasnie wrocilismy od mechanika :) kompetencja jego dala nam wiele do myslenia:)cofa sie nam paliwo z pompy do filtra paliwa,a jak sie odpala to idzie z malymi pecherzykami powietrza.Juz sami niewiemy co jest skoro sam pan mechanik nie wiedzial!! Podejrzewamy ten filter bo od kad go wymienilismy to tak sie dzieje. A co z tym paliwem czemu sie ono cofa :545:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 20:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Powinien byc taki zaworek plastikowy na przewodzie do filtra i on ma powstrzymywac cofanie sie paliwa , trzeba go wyczyscic albo wymienic ale to nie jest wina , ze auto nie odpala. Nalezy podniesc dawke rozruchu lub przyspieszyc moment wtrysku .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 09:41:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
A filtr dedykowany do 1Z załozyliscie .... ???

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 14:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
Witam serdecznie,filtr zmienilismy pare tyg.temu,bedac w sklepie tu w IRL. pan popatrzyl do swej ksiegi zobaczyl jaki model rok itd i dal mi filter.Maz zalozyl i tyle ,mysle ze to ten sam ,a co to znaczy czy zalozylismy do 1Z az tak sie nie znam:) mozna o rozszerzenie tego znaczenia? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 14:18:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
skoro problem wystapil bezposrednio po wymianie filtra to obstawiam nieszczelnosc przy filtrze, pompa zasysa powietrze zamiast paliwa.
nalezy dokladnie dokrecic filtr paliwa.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1.9 TDI] Autko mi nie odpala!!!!!!!!POMOCY!!!!!!!!!!
PostNapisane: 03.sty.2008 15:20:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
rybkaskowron napisał(a):
OD KAD WYMIENIL FILTR PALIWA

Przyczyna zawarta jest w twojej wypowiedzi.
Bardzo często podczas wymiany filtra dochodzi do uszkodzenia wężyków paliwowych.
Nie bez znaczenia jest fachowość z jaką przeprowadzono operacje wymiany filtra.
Kolejna sprawa - jakiej firmy jest filtr , który założyliście ?
Powietrze w przewodach paliwowych jest niedopuszczalne !

Poza tym należy skontrolować statyczny kat wtrysku (początek tłoczenia)
Wszytko jest opisane na forum.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 17:44:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
Z tego co mi wiadomo to filtr firmy MANN z Hiszpani kupiony tu w Irl. Dzis wymienilismy zaslepke i paliwo juz sie nie cofa :),sprobujemy podokrecaac dzis jeszcze raz dokladnie ten caly filtr i zobaczymy jutro rano jak zapali :/ PS.odpowietrzany byl kilka razy juz ;/ pozdrawiam

Oj nie zaslepke tylko zaworek wymienilismy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 00:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
NO i przy odpalaniu rano najpierw sie pojawia z tylu ogromna chmura siwego dymu a potem czarnego!!!!!!!!!po chwili jest normalnie:( maz chce go zzucic ze skal!!!!!!!!!!!!! pomozcie panowie :545:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 01:22:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kąt wtrysku do poprawy silnik pewnie pracuje za twardo, problemy przyszły wraz z ujemnymi temperaturami ;)

spróbuj ze dwa razy pod rzad podgrzać świece, sprawdź na jak długo przygasa światełko od oświetlenia wnętrza jak przekręcasz kluczyk na faze grzania świec.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 21:03:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2008 21:30:39
Posty: 17
Mauzer dzieki za 10 przykazan wyslane kilka dni temu napewno sie przydadza:) swietelko wewnatrz tylko przygasa leciutko jak zawsze na chwilke , tu nie bylo jeszcze minusowych temperatur do tej pory, takze swiece grzaly sie moze ze dwa razy:( juz tak robie wlaczam zaplon ,gasze i znow wlaczam dopiero wtedy odpalam , jakos po meczarni odpala ,ale to nie tak powinno odpalac tylko tak jak wczesniej!!!! A NIE JAKIES KOMBINOWANIE ABY TYLKO ODPALIL:((( no i te kopcenie przy odpaleniu??? Wiekszosc z Was pisze o tym kacie wtrysku ale czy moglby sie sam przestawic skoro wszystko dotad bylo ok?? POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 23:49:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2005 14:08:24
Posty: 42
Lokalizacja: Zgierz
Miałem podobnie.U mnie wyglądało to tak ze kręciłem i kręciłem rozrusznikiem i bum i chodzi.Problem był w pompie wtryskowej,Zapowietrzała się w środku sama.Wycieku nie było widać ani inych śladów.Spaała moc aż w koncu zaczeło z niej ciec paliwo.Po usczelnieniu pompy znikły wszystkie problemy z rozruchem Silnika

_________________
B4 1,9 TDI AVANT 94
VW SHARAN AFN
VW GOLF 3 1,8 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 07:16:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2008 12:54:20
Posty: 17
Lokalizacja: Lubartów
Witka,

a czy możesz napisać w którym miejscu pompa się zapowietrzała ? czy robiłeś całą pompę czy tylko jakąś uszczelkę czy oring ...?

MDx

_________________
MDx A3 1.9TDI AHF 1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 15:43:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
rybkaskowron napisał(a):
,a co to znaczy czy zalozylismy do 1Z az tak sie nie znam:) mozna o rozszerzenie tego znaczenia? :)


1Z- to oznaczenie danego silnika np twój ma pojemność 1.9 tdi
TDI - T-Turbo D-Diesel I- injector czy jakoś tak czyli bezpośredni wtrysk paliwa a nie np gaźnik czyli "S"

ja np mam ABC czyli silnik 2.6
AEL- 2.5 TDI
..........................

tu tez jest ciekawie opisane
http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Direct_Injection

wpisz swój kod silnika 1Z tutaj i trochę sie dowiesz
http://www.audiklub.org/silniki.html

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 16:08:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
:) sorki za OT ale spóźn iliście się z radą co najmiej o....rok.Pozdrawiam.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 22:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2008 12:54:20
Posty: 17
Lokalizacja: Lubartów
czy możesz napisać co było przyczoną problemów po wymianie fitra - czy był to filtr ?

_________________
MDx A3 1.9TDI AHF 1999


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: