.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 21:09:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 15:02:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
Odłączyłem czujnik temperatury, i dalej chodzi kijowo na Pb n pozostaje więc opcja sondy lambda

To nie wyklucza czujnika, wszystko zależy od ecu silnika. Niektóre dobrze odpalają bez czujnika inne bez czujnika nie palą. Musisz sprawdzić rezystancję, bez tego czujnika nie wykluczysz (chyba ze zmienisz na inny na 100% sprawny)

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 19:48:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
Ok, jak tylko będę miał możliwość to od razu sprawdzę rezystancję na czujniku, i dam znać.

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 08:39:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
Wstawiam linki do fotek temperatury na wskaźniku:

1. Temperatura w trakcie jazdy:

http://img4.imageshack.us/my.php?image=zdjcie018as7.jpg

2. Temperatura przy ktorej zalacza sie wiatrak

http://img156.imageshack.us/my.php?imag ... 019ue9.jpg

sorki za kijową jakosc zdjec

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 10:51:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
CZujnik masz walnięty.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 11:18:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Na drugiej fotce praktycznie nie widać wskazówki :/ ale wydaje mi się że jest na 80st, w takim wypadku jak mówi DeS może być czujnik ale moim zdaniem może też być wina wskaźnika. Wskaźnik paliwa działa dobrze? Czasami stabilizator w zegarach pada i oba wskaźniki żyją własnym życiem :peace:

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 12:06:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Potwierdzam co mówi Des - walnięty czujnik.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 12:18:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
Wskaźnik paliwa działa bardzo dobrze, tylko czasem za szybko wskakuje na rezerwę hehe :D Na drugim zdjęciu wskazówka jest troszkę poniżej 80 stopni. Jeszcze muszę go zmierzyć, tak jak pisał Krzycho i będziemy dokładnie wiedzieli co w trawie piszczy.

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 12:54:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
Wrzucam fotki czujników:

http://img4.imageshack.us/my.php?image=czujnikiec0.jpg

Po lewej czujnik temperatury dla ecu, z prawej czujnik dla wskaźnika. Sprawdziłem na alledrogo i powinienem mieć taki w swoim silniku: http://moto.allegro.pl/item542802489_cz ... f_iii.html , ale jest taki jak widać na zdjęciu. Domyślam się, że chyba ktoś rzeźbił wcześniej, albo tak ma być i już.
Może ktoś zna jakiś dobry sklepik internetowy z czujnikami do mojej Babci?

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 13:40:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Powiem Ci tak, nie sugeruj się tym, co piszą na Allegro. Pewnie wiesz czemu.

Powklejam Ci czujniki i ich dane z Etki.

3. Przełącznik termiczny dla podgrzewania rury ssącej 55/65 st. C, 2 styki, biały, M10x1, nr 035 919 369C
6. Czujnik temperatury 0-125 st. C, 1 styk, czarny, M10x1, nr 049 919 501
7. Czujnik temperatury 120 st. C, 2 styki, biały, M10x1, nr 049 919 501 E
(7). Czujnik temperatury, 2 styki, biały, M10x1, nr 026 906 161 - jeżeli masz katalizator bez lambdy

Obrazek

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 13:50:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
To z najnowszej ETKI? Obczaj, że u mnie na zdjęciu są dwa czujniki na górze, i jeden jakiś jest na dole, na tym króćcu, który wychodzi z bloku. Na tym schemacie jest troszkę inaczej - na króćcu są 2 czujniki, no chyba, że mie oczy cosik mylą :d

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 13:56:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Zauważyłem róznicę. W każdym razie sprawdź, jakie mumery są na czujnikach które masz. Będziemy wiedzieć jaki masz nadplanowy. I obstawiam, że symbol 4B jest jak najbardziej poprawny :)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 14:24:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
Tzn. , że mam jakiś czujnik zupełnie niepotrzebnie? Nie mogłem odczytać symboli :/ chyba, że trzeba wykręcić czujuniki. Jedno co zauważyłem, to ten dolny czujnik jest z taką śmieszną zawleczką z drutu stalowego.

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 16:11:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Herr_Pompke napisał(a):
Tzn. , że mam jakiś czujnik zupełnie niepotrzebnie? Nie mogłem odczytać symboli :/ chyba, że trzeba wykręcić czujuniki. Jedno co zauważyłem, to ten dolny czujnik jest z taką śmieszną zawleczką z drutu stalowego.


Nie powiedziałem, ze masz jakiś czujnik niepotrzeby :D Raczej masz coś dodatkowego... Ten dolny czujnik ma prawdopodobnie klasyczną wtyczkę Audi. Tym akurat bym sie nie przejmował.


Co do odczytania numerów - bez wykręcenia raczej się nie obejdzie. A skoro mają gwint M10 to otwór po wykręceniu śmiało zatkasz palcem (lub najlepiej wkręcić coś na czas odczytania numeru).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2009 17:11:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
No to coś szpece z Audi namieszali hehe :D może uda się rozgryźć ten system, tylko muszę czekać na odpowiedni moment, teraz jeżdżę służbowym, a Babcia stoi na parkingu w pracy. Może w tym tygodniu pojedzie na wymianę płynu od wspomagania, i wtedy kumpel wykręci mi przy okazji te czujniki.

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 08:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2009 10:52:04
Posty: 126
Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek
Zmierzyłem opór na czujniku, i dziwne pomiary dostałem. Na zimnym był jakiś odczyt, ale już na rozgrzanym silniku nic. Czy to znaczy, że będzie czujnik kompletnie do niczego??

_________________
Łapy, łapy, cztery łapy - quattro, i wszystko jasne...

100 C3 1,8 B+G 1989 - już ponad rok ze mną, i zostaje w rodzinie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 11:20:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Herr_Pompke napisał(a):
Zmierzyłem opór na czujniku, i dziwne pomiary dostałem. Na zimnym był jakiś odczyt, ale już na rozgrzanym silniku nic. Czy to znaczy, że będzie czujnik kompletnie do niczego??


Chyba, że mierzyłeś tzw włącznik temperaturowy, który łączy przy określonej temperaturze. Jeżeli zmierzyłeś czujnik temp. - Zobacz do jakiej temp. ma zakres pomiarowy, ale raczej obstawiam, że jest padnięty ;). Bo więcej objawów na to wskazuje.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 115 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: