.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 19:58:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDi] problem z przyspieszaniem
PostNapisane: 22.lut.2009 10:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Witam prosze o analize logow bo autko niechce jezdzic (znowu) bylo juz u wielu "fachowcow" ale kazdy tylko cos wymienia a nic sie nie dzieje. Logi wykonane przez zone ale mam nadzieje ze poprawne :)


Oto logi:

STatyczne:

Grupa 000,001,003
Obrazek

Grupa 004,007,013
Obrazek

Grupa 014,018
Obrazek

Statyczne BS

Grupa 000
Obrazek

Grupa 003
Obrazek

Grupa 004
Obrazek

Grupa 011
Obrazek


Próba Dynamiczna
Grupa 000
Obrazek

Grupa 001
Obrazek

Grupa 003
Obrazek

Grupa 004
Obrazek

Grupa 008
Obrazek

Grupa 010
Obrazek

Grupa 011
Obrazek

Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 11:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Wartość powietrza zassanego jest niska , różnica pomiędzy RGR off /on niewielka.

Czy rura powietrzna między przepływomierzem a turbo sprężarka nie jest uszkodzona. Przerywając się najczęściej na opasce przy turbo sprężarce. Przy okazji warto zerknąć na filtr powietrza w jakim jest stanie i jaki jest.

Jak już to będziesz miał za sobą trzeba uwzględnić drożność katalizatorów bo czas pompowania turbo sprężarki masz wydłużony sporo moim zdaniem ale to dopiero jak sprawdzisz układ ssący. Tylko nie sprawdzaj katalizatorów przebijając je tak jak nie którzy :)

Słabo też wypadają cylindry 4- 6 czyli lewa strona, Wszystko jest w minusie więc może być słabo z otwarciem zaworów czyli trzeba sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 11:55:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Lotus napisał(a):
Słabo też wypadają cylindry 4- 6 czyli lewa strona, Wszystko jest w minusie więc może być słabo z otwarciem zaworów czyli trzeba sprawdzić.

tzw korekcje sa bardzo dobre i mieszcza sie w normie (wypisanej w naglowku logu +-1.5) "w cuglach"
Jezeli nie ma ma "dziury w dolocie" to obstawiam, ze przeplywomierz masz prawd martwy i klopoty ze sterowaniem turbo
Auto tarez pewnie ma wiecej niz 150 ale napewno mniej niz mogloby byc - po wymianie przeplywomierza iles koni przybedzie (ile nie wiadomo bo padniety przeplywomierz "obcina" dawki paliwa)
Na przyszlosc pisz jaki masz silnik (obstawiam AFB z okolicy 98r.) bo jest n odmian 2,5
Jezeli turbo okaze sie padajace (moze tak byc) nie wiazalbym tego wprost z chipem bo nie jest on jakis hardcore (po ladowaniu "zadanym" sadze) ale napewno przyspiesza jej pad (normalka: co sie kreci szyciej to kreci sie krocej)

Jezeli Twoja zona robi takie logi to zaraz swoja gonie do studiowania watku Meszruma o diagnostyce:)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 26.lut.2009 10:56:27 przez przemekk74, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 15:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
co do nieszczelnosci w gumowej rurze zostala ona usunieta ktos wbił w nia srubokret :/ autko jezdzi lepiej aczkolwiek nie tak jak kiedys. Moim zdaniem o ile dobrze pamietam turbo zaczynalo pompowac przy okolo 1400 obr/min teraz jest to odczuwalne przy ok 2tys obry/min skad ta zmiana? a moze poprostu turbo do czyszczenie/wymiany ?

jeszcze jedno czy powtarzac teraz caly rpces logowania wszystkich grup czy tylko wybranych jesli wybranych to ktorych ??

Dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 16:41:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
silnik to AFB - wynika to z wersji sterownika silnika.
program sterujący poddany jest modyfikacji, która wygląda bardzo porządnie.
brakuje logu statycznego 001.


co do oceny logów:

1. katastrofalnie źle ustawiony statyczny kąt wtrysku, co jest widoczne w 004BS, 004sN oraz 000BS - ma być w 004BS 2*ATDC na Late , a jest 3.2*BTDC [czyli po drugiej stronie]. czy ten samochód, na mrozie, uruchamia normalnie, czy może kręci?
kąt ustawisz w ten sposób: http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf .

2. przepływomierz nadaje się do czyszczenia/wymiany. zanim wymienisz, należy go wyczyścić wg poradnika: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084 . po czyszczeniu logujesz 008 i 010 dynamicznie i pokazujesz nam. lmm odpowiada za brak mocy silnika.
kiedy był wymieniany filtr powietrza?

3. korekcje wg mnie są bardzo OK. w zasadzie powiedziałbym, że niemal idealne.

4. układ wtryskowy nie jest zapowietrzony - OK.

5. T jest OK. nic nie ruszaj.

6. EGR - OK.



generalnie silnik jest bardzo OK. za brak mocy odpowiada wyłącznie fatalnie źle mierzące lmm. masz teraz ok. 150 PS [co bardzo łatwo można obliczyć].
skoro wiesz co robić, to czekamy na logi po czyszczeniu lmm.
jeżeli Twój mechanik nie wymienił lmm, to jest zwykłym pedałem*.

razem z 001sN możesz dołączyć fotkę żony.




*nowomowa - nie odnosi się do mężczyzny o skłonnościach homoseksualnych, lecz do osoby wykonującej niefachowo to, co się podejmuje wykonać fachowo za wynagrodzeniem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 22.lut.2009 17:54:36 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 17:11:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Korekta wtrysku mimo iż mieści się w tolerancji jest podejrzana o tyle że że cylindry 4 , 5 i 6 są w minusie. Może to wskazywać na zużycie wałków lub hydrauliki.


Pytanie do Meszruma , jak w tym programie opisany jest przed OT a jak po OT ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 17:43:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Lotus,


korekcje w 013/014 w tych silnikach, po modyfikacji programu sterującego, są zazwyczaj minusowe. taką zaobserwowaliśmy prawidłowość na bazie kilkudziesięciu sztuk [niezależnie od stanu wałków/hydrauliki].
poza tym, uważam, iż są na tyle niskie... że bardzo chciałbym takie mieć w swoim AFB.
z ciekawości zapytam - czy masz jakieś doświadczenia z niskimi ujemnymi korekcjami w 13/14 i jednocześnie niesprawną hydrauliką?


co do Twojego pytania, to gdybyś je mógł nieco bardziej sprecyzować, to ułatwiłoby mi ewentualną odpowiedź, gdyż obawiam się, że nie uchwyciłem sedna.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 22.lut.2009 18:07:33 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 17:58:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
czy znacie jakis zamiennik izopropanolu bo kupic w norge takie cos graniczy z cudem. swoja droga co do korekcji wtrysku 200km temu byl wymieniany kompletny rozrzad w serwisie nie moge pojac dlaczego kat jest zly :(

macie jakas sugestie?? dodam ze niestety skasowalem blad ale sporadycznie wyskakuje mi blad zwiazany z nastawnikiem pompy ale nie powiem wam jaki mial numer :(

Co do odpalania to nie wiem ale po 3 dniach stania w okolicy 0 stopni i odpala na dotyk :) Dodam ze przed wymiana rozrzadu silnik chodzil glosno i (teraz to stwierdzam) klekotal nieraz przysluchiwalem sie innym v6 i chodzily tak rowno mruczaly :) teraz to moj silnik tak chodzi wiec nie wiem czy to wina kata wtrysku czy innych rzeczy ale pali naprawde dobrze.

Co do fotki zony stanowczo mowi nie :P ale postaram sie ja przekonac :) Dla AKP zawsze:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 18:16:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
maly1987 napisał(a):
czy znacie jakis zamiennik izopropanolu bo kupic w norge takie cos graniczy z cudem.


jezeli chcesz wyczyscic przepływkę to równie dobrze nadaje sie środek w sprayu do czyszczenia klocków hamulcowych firmy MOTIP
Obrazek

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 18:35:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
co do tego bledu mysle ze byl to blad 00550


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 19:06:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
maly1987 napisał(a):
co do tego bledu mysle ze byl to blad 00550


to jest błąd oznaczający, najczęściej, problem z kątem wtrysku...
ale o tym już wiesz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 19:28:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Korekcja wtrysku to ilość paliwa na poszczególny wtryskiwacz w stosunku do wtryskiwacza z czujnikiem położenia iglicy. Tak więc nie bardzo widzę związek z tuningiem.

Gdy odczyt wskazuje wartość minusową w teorii oznacza to że sterownik zmniejsza ilość paliwa względem cylindra diagnostycznego. Jeśli jednak wszystkie cylindry jednego rzędu pracują w minusie może to świadczyć że coś dzieje się z rozrządem czyli doprowadzeniem powierza lub odprowadzeniem spalin. Obydwie te rzeczy mają znaczenie dla siły poszczególnych cylindrów.

Moim zdaniem prócz tego żeby wartości mieściły się +/- 1.5 powinny być także różne w górę i w dół. Tak przynajmniej działa to w prawidłowo synchronizujących się silnikach.


Nie dam może uciąć głowy że w tym przypadku jest słabo z wałkami ,ale wiele na to wskazuje. Nie wiemy też jakie są wskazania po ustabilizowaniu obrotów. W moim przekonaniu test 13 + 14 powinno wykonać się przez kilka a nawet kilkanaście minut. Być może gdyby silnik pracował dłużej oakzało by się że wartości wychodzą poza 1.5 minus.


Co do mojego poprzedniego pytania. Chodziło mi o kanał 004 bloku nastaw podsawowych. Ten VAG jest w języku angielskim , a ja nie znam skrótu który wskazuje na wtrsyk przed górnym punktem czy za.


Co do problemu zapalania. Auta zapalają lub nie zapalają zależnie jak bardzo uda się rzemieślnikowi pomieszać w rozrządzie. Najczęściej gdy rozrząd jest przestawiony na prawym kole zapala dość dobrze. Jeżeli przestawiony jest na lewym czyli tam gdzie pompa , rozruch na zimnym może trwać 10 minut nawet. :) Często pompa jest ok ustawiona , czas wtrysku też a silnik pracuje
pracuje zbyt twardo lub zbyt miękko.

Czas wtrysku to tak samo ustawienie pompy jak i naprężenie paska. Uważam że kolega powinien wybrać się do kogoś kto ma pojęcie i ma też czym sprawdzić fazy rozrządu + czas wtrysku a przy okazji zobaczyć ile dźwigienek leży na boku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 19:45:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
powiem tak z ostatniej wypowiedzi nie wiele zrozumialem czy mam sie martwic czy tez nie. Jak juz wspominalem rozrzad byl wymieniany 200km temu wiec jest swiezy i byl wymieniany w serwisie VW tutaj. Mieli wszystkie blokady i sciagacze akurat bylem przy tym jak je zakladali wiec jest dobry ten silnik czy zly ?? bo powiem ze szczeze mam pomalu go dosc srednio co miesiac pakuje po tysiaczu lub wiecej w niego i juz pomalu mnie to denerwuje nie dlatego ze dokladam ale ze nie widze rezultatow a to chyba najgorsze w tym wszystkim. Wymiana rozrzadu w norge to koszt rzedu 10tys zł bez czesci wiec jak cos zepsuli to chcialbym wiedziec co zeby im to dokladnie wytlumaczyc.

Wiec prosze pomozcie sie uporac z tym.
Dziekuje

Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 21:19:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Lotus,


ATDC [After Top Dead Center] = Nach O.T. = za GZP [czyli np.: -2 wg VAGa 1551]
BTDC [Before Top Dead Center] = Vor O.T. = przed GZP

z tego z czym zapoznałem się w erWin'ie i jemu podobnych, korekcje 013 i 014 działają na zasadzie porównań poszczególnych wtryskiwaczy [cylindrów] do 2giego. minus oznacza, że dany wtryskiwacz [cylinder] jest mocniejszy od 2giego o daną korekcję. w oparciu o takie porównanie, osoba cierpliwa może sobie rozpisać, który wtryskiwacz [cylinder] jest najmocniejszy, a który najsłabszy.
analogicznie - plus oznacza, że dany wtryskiwacz [cylinder] jest słabszy od 2giego.

tuning oznacza niemalże zawsze większą dawkę paliwa. najprawdopodobniej skutkiem tego są późniejsze [nie od razu] korekcje minusowe.



Mały,

napisałem, co masz źle:
- lmm do czyszczenia/wymiany [tylko kup dedykowany do AFB: 059 906 461 E/EX;
- statyczny kąt wtrysku do ustawienia [10 minut] - masz wszystko napisane w topiku o diagnostyce - jak ustawić i ile powienien wynosić.

reszta, moim zdaniem, bardzo OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 21:59:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Niestety tylko teoretycznie , ponieważ ilość dawki jest zależna od sprawności wtryskiwacza jak stopnia sprężania lub sprawności rozrządu . Obserwacja na zasadzie który silniejszy lub słabszy może być tak samo błędna jak i trafna.

W tym konkretnym przypadku cały lewy rząd jest w minusie , czyli wychodzi na to że cylindry 4 5 6 mają zdejmowaną dawkę w stosunku do cylindra 2.

Natomiast cylinder 1 i 3 w stosunku do 2 są w plusie.

Takie różnice wskazują na to że coś się dzieje i wcale nie jest tak różowo.


Jeśli chodzi o 004 to takiej właśnie odpowiedzi oczekiwalem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 22:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
meszrum napisał(a):
tuning oznacza niemalże zawsze większą dawkę paliwa. najprawdopodobniej skutkiem tego są późniejsze [nie od razu] korekcje minusowe.

- korekcje mierzone sa na wolnych obrotach... czip normalnie nie zmienia absolutnie nic w pracy silnika na wolnych obrotach wiec i korekcje sa bez zmiany (pomijam potencjalnie dlugofalowy wplyw czy jakies sprzezenia typu: robie logi statyczne po spalowaniu auta wiec costam)


- te korekcje sa naprawde b.ladne (podnosza srednia na AKP)
- klopoty z turbo moga ustac gdy nowa przeplywka pozwoli podac wiecej koksu (do spr.)

EDIT:
===========>>>>>
Wykasowalem fragment moich uwag bo zalozenie bylo zle a mianowicie:
punktem odniesienia do ustalenia "oczekiwanego ladowania" i "oczekiwanego kata wtrysku" jest zyczenie a nie faktyczna (potencjalnie przycieta) dawka paliwa
Przynajmniej tak wychodzi z tych logow AFB z mega padnieta przeplywka
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=logi+afb
008 http://img157.imageshack.us/img157/8629/008cr5.jpg
Dawki (ciete przez MAF) na poziomie 30 (przy 2,5tys) do poziomu 19 (od 4tys)!!!
011 http://img65.imageshack.us/my.php?image=011sk2.jpg

Ponizej fragment mapy turbo dla seryjnego AFB (kolumny paliwo, wiersze obroty)

koks: 0020 0025 0030 0035 0040

2500: 1780 1920 2030 2030 2030
3000: 1850 1935 2060 2060 2060
3500: 1900 1950 2100 2130 2130
4000: 1900 1950 2100 2130 2130
4250: 1900 1950 2100 2120 2120
4500: 1900 1950 2100 2120 2120

Gdyby odnosic sie do faktycznej dawki to oczekiwane ladowanie powinno nie przekraczac 1950 a bylo "normalne"
<================


Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 26.lut.2009 10:51:44 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 22:51:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Przemku,


ten kąt jest do dupala.
spójrz na 000.2BS - 91 :): [porównaj ze swoim w 000.2BS - powinno być w przedziale 50-70]. następnie spójrz na 004.2 i 004.3 - oczekiwany kąt: 2*ATDC, a rzeczywisty 2.6*BTDC...
...no i błąd 00550.

na potwierdzenie powyższego:
Obrazek
spójrz na wysterowanie nastawnika: 2.6*BTDC przy żądanym 2*ATDC - w dodatku jest na 100% [czyli opiera się].



co do mapy ładowania,
a czy nie jest tak, że ładowanie zależy od obrotów i życzenia kierowcy [a nie faktycznej dawki wyliczonej przez odczyt lmm]?
czyli np.: mamy 2500rpm + pełne życzenie kierowcy = maksymalne doładowanie.
gdyby było zależne od dawki wyliczonej przez lmm [ograniczenie dymienia], to wówczas każdy paździerz na EDC15 cierpiałby na niedoładowanie przy popsutym lmm. moje lmm kiedyś mierzyło na poziomie 500mg, a doładowanie było 2121.2mbar...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 23:04:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Panowie jako iz przeplywka ma okolo 6 miesiecy mam gdzies fakture kupna ale ona jest w PL a ja jestem niestety w NO ale na wszystko znajdzie sie wyjscie jutro najpozniej we wtorek bede mial nowa przeplywke jednakze podkusilo mnie zeby zrobic jeszcze raz logi po uszczelnieniu tej dziurki i oto one:

Logi statyczne:

Grupa 000, 001 003
Obrazek

Grupa 004 007 014
Obrazek

Grupa 014 018
Obrazek

Logi statyczne BS:
Grupa 000
Obrazek

Grupa 003
Obrazek

Grupa 004
Obrazek

Grupa 011
Obrazek



Logi dynamiczne:

Grupa 000
Obrazek

Grupa 001

Obrazek

Grupa 003
Obrazek

Grupa 004
Obrazek

Grupa 008
Obrazek

Grupa 010
Obrazek

Grupa 011
Obrazek

Mam nadzieje ze nie jest to zasmiecanie forum, dziekuje Wam za cenna pomoc ale dalej nie wiem co z tymi dawkami czy mam sie martwic moja hydraulika czy nie.

Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 23:09:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
na dobranoc,


na nowych nic się nie zmienia:
- lmm;
- kąt tragicznie źle ustawiony.


co do korekcji,
Przemek i ja byśmy jeździli. Lotus ma wątpliwości.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 23:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Dziekuje wodzu :) lmm mam nadzieje ze jutro nowy
kat wtrysku zobaczymy moze tez jutro :) dam znac jak tylko cos bede wiedzial.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: