.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 05:34:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AYM FSC] Dziwny dźwięk - Film - Naprawione
PostNapisane: 15.gru.2008 17:37:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Koledzy czy ktoś może spotkał się z czymś takim lub kojarzy, co to może być?
Problem pojawił się nagle. Po puszczeniu pedału gazu słychać wyraźnie dźwięk (zdecydowanie głośniej na zewnątrz) jakby załączenie/przełączenia jakiegoś elektromagnesu czy stycznika. Dźwięk dobiega z przedniej części auta, za deską rozdzielczą (tak słyszę to z kabiny).
Wygląda dokładnie to tak: wciskam gaz i puszczam, i w tym samym momencie po puszczeniu gazu - następuje coś takiego jak "cyk, cyk". Występuje to do prędkości około 30 km/h. Powyżej zdarza się sporadycznie. Tak samo sporadycznie pojawia się podczas wciskania gazu. To coś pstryka najpierw z lewej strony, a potem z prawej w odstępie dziesiątych sekundy (auto z kierownicą po prawej). Nie mam żadnych odczuwalnych objawów podczas przyspieszania czy w czasie jazdy.
Temat ten umieściłem tutaj, ponieważ nie bardzo wiem, co to jest. Możliwe, że to sprawa z elektryką, a nie mechaniką, ale tego nie wiem. Na pewno powiązane jest to z gazem w momencie jego puszczania.
Pozdr.
:)

[EDIT +]
Umieściłem kilka krótkich filmów. Można się wsłuchać - w momencie puszczenia gazu następuje głośne "pstryknięcie". Wydaje mi się, że jest wyraźniejsze z prawej strony (siedząc za kierownicą), natomiast czy z podniesioną maską czy zamkniętą słychać go podobnie. Tak się dzieje do prędkości 40 km/h. Film nakręcny na krótkim odcinku drogi, ale chyba wystarczy. Silnik trochę głośny bo zimy ;)

Linki do filmu - opis powyżej w poście pierwszym:
http://paw1972.wrzuta.pl/film/g3GhF7bJsU/
http://paw1972.wrzuta.pl/film/uQPIz1AN63/
http://paw1972.wrzuta.pl/film/geOv65JKSr/
http://paw1972.wrzuta.pl/film/ywIs4W9Jvq/

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 28.sty.2009 17:29:40 przez Paw1972, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 17:43:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Linki do filmu - opis powyżej w poście pierwszym:
http://paw1972.wrzuta.pl/film/g3GhF7bJsU/
http://paw1972.wrzuta.pl/film/uQPIz1AN63/
http://paw1972.wrzuta.pl/film/geOv65JKSr/
http://paw1972.wrzuta.pl/film/ywIs4W9Jvq/

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 18:33:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Pawle ;) ... .

Moją uwagę najbardziej zwraca to, że silnik podczas ruszania "idzie przodem do góry", zaś charakterystyczny stukot pojawia się kiedy silnik "opada" ..

Moim zdaniem tak być nie powinno... .
Silnik - owszem - może się przechylać prawo/lewo "na poduszkach", ale przed widocznym (jesli dobrze zaobserwowałem ... :): ) na filmach "podskakiwaniem" zabezpiecza go taka gumowa "grucha" - przytwierdzona (poprzez metalowy uchwyt) do silnika dwoma śrubami w okolicach misy olejowej - a osadzona w "miseczce" przytwierdzonej do wzmocnienia czołowego.
Nie wiem czy mam rację ale na filmach wygląda tak, jakby tej "gruchy" wcale nie było albo zwyczajnie sie odkręciła. Poszukam jakichś fotek - może coś znajdę i później wkleję ... .

Jeżeli niechcąco wprowadziłem Cię w błąd lub dawno ustaliłeś, że to nie "grucha" jest winna - serdecznie przepraszam za zamieszanie ... .

Ową "gruchę" - potocznie/zastępczo nazwałbym poprostu przednią poduszką silnika (ale sprawdzę w ETCE jak "oni" to nazwali).

:peace:

EDIT:
Sorry ale nic lepszego nie znalazłem ... .

W czerwonej obwódce umieściłem widok całego "przedniego wspornika", żółtą strzałkę skierowałem na "gumową gruszkę", która być może (?) - w Twoim autku - już "nie istnieje" (albo cały wspornik się odkręcił ?).

Obrazek

Najlepiej jest wjechać na kanał lub podnośnik, zdjąć dolną osłonę silnika i wówczas będzie widać jak na dłoni - zarówno wspornik, "gruszkę" jak i "miseczkę" po stronie wzmocnienia czołowego :-) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 02.sty.2009 19:18:22 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 19:12:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Piotr :) w zasadzie juz po umieszczeniu filmów obejrzalem na goraco i zwrocilem uwage na to "przemieszczanie" sie silnika do przodu.. Ten dzwiek slyszalny jest po raptownym puszczeniu gazu podczas przyspieszania, a wiec wtedy rowniez moze nastepowac to "przemieszczenie" silnika i wydaje mi sie, ze jest wyrazniejszy z tej prawej strony i w zasadzie baz roznicy czy maska jest zamknieta czy otwarta. Nie zdazylem dzisiaj ustalic nic wiecej. Bardzo bede wdzieczny za wszelka pomoc.
pozdr. ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 19:25:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jak widać na fotce - wspornik jest "bardziej po prawej niż po lewej" :) stronie samochodu.

Niestety nie mam zdjecia "miseczki" od strony wzmocnienia czołowego ale przeczytaj mój opis pod wyżej wklejonym zdjęciem (może się przyda).

Gdybyś zdecydował się na ściąganie dolnej osłony silnika - radzę Ci też sprawdzić "przy okazji" śruby trzymające klimakompressor (to jeden z "tropów" pobocznych i "na chybił trafił" ale przecież od 'czegoś" zacząć musimy) ... .

Zresztą ... przy oględzinach ze zdjętą dolną osłoną warto poruszać wszystkim co tylko można ująć w dłonie ... :): .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 20:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
na 100 % cos z tym jest nie tak ten silnik za mocno skacze

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 20:19:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Tak przedstawia to ETKA:

Obrazek

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 23:30:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Bardzo dziękuję za pomoc :peace: . Wygląda na to, że "coś" zgubiłem, lub urwało się ;) . Wiadę na podnośnik i dobiorę się od dołu - zdejmę osłonę i przyjżę się dokładnie wg. Twojego opisu Piotruś ;) . Dziękuję bardzo za fotkę, bardzo ułatwi odszukanie tego miejsca. W połowie tygodnia mam całe dwa dni wolnego :) , a więc zajmę się tym czym prędzej i dam znać. Spróbuję zrobić zdjęcia i załączę.
pozdrawiam i dziękuję za zajęcie się moim problemem :peace:

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 13:25:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Jestem po oględzinach i niestety, ale nic nie znalazłem. Tak wygląda u mnie wspornik:
Obrazek

Obrazek

Zwróciłem jednak uwagę na duży luz pomiędzy gumą a "kielichem", czyli nr. 19 w 16 wg ETKI ;) . Luz wynosi około 4-5 cm. Nie widziałem nigdy jak to wygląda w innym, ale możliwe, że jest to prawidłowe. W każdym razie podniosłem silnik o różnicę w luzie wewnątrz wspornika. Nie znalazłem innych luzów, w "wytrzepałem" chyba wszystko w zasięgu wzroku.
Jedno co zauważyłem to to:

Obrazek

Znajduje się to dokładnie stojąc plecami do wspornika pod miską. To tylko przy okazji, gdyby się mogło okazać, że to ma coś wspólnego. Mimo, że wygląda to na mocno mokre, wycieków widocznych nie ma, i nie wiem z czego to jest. Chyba, że z którejś z poduszek na przykład ;)
pozdr. :peace:

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 10:44:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Paweł ... . Jedyne co przychodzi mi do głowy - to wjazd na kanał (nie podnośnik) i "próba drogowa" w dwie osoby.
Czyli najwygodniej/najlepiej by było, gdyby silnie zaciągnąć ręczny i podjąć próbę wywołania "stuków" próbą ruszenia do tyłu (ale z umiarem - to przecież multi ... ).
Druga osoba w tym czasie musiałaby znajdować się oczywiście pod samochodem i nasłuchiwać - lokalizować miejsce z którego dochodzą szpetne dźwięki.
Gdyby tak się nie udało, to krótkie "jazdy" w przód i w tył - oczywiście również z "obserwatorem" w kanale.
Tak chyba będzie najłatwiej ... (?) .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 12:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Ja pierniczę jak silnik "chodzi". Masakra.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 21:37:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Piotruś napisał(a):
Paweł ... . Jedyne co przychodzi mi do głowy - to wjazd na kanał (nie podnośnik) i "próba drogowa" w dwie osoby.
Czyli najwygodniej/najlepiej by było, gdyby silnie zaciągnąć ręczny i podjąć próbę wywołania "stuków" próbą ruszenia do tyłu (ale z umiarem - to przecież multi ... ).
Druga osoba w tym czasie musiałaby znajdować się oczywiście pod samochodem i nasłuchiwać - lokalizować miejsce z którego dochodzą szpetne dźwięki.
Gdyby tak się nie udało, to krótkie "jazdy" w przód i w tył - oczywiście również z "obserwatorem" w kanale.
Tak chyba będzie najłatwiej ... (?) .
:peace:


Piotruś ;) zauważyłem jedną prawidłowość. Muszę to jeszcze potwierdzić bo potrzebuję trochę pojeździć (zawsze problem z czasem) - dzieje się to wszystko na zimnym i jest to powtarzalne, natomiast po trasie lub długiej jeździe miejskiej, kiedy jest dobrze rozgrzany - cisza. Nie ma tego dźwięku.
Spróbuję wykonać próbę wg. Twojego opisu i dam znać. Natomiast muszę jeszcze potwierdzić co do "zjawiska" i związku z temp. silnika. Martwi mnie to bujanie silnika, ale wierzę, że znajdziemy przyczynę.
Dziękuję serdecznie i pozdrawiam :peace:

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 21:58:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Paw1972 tak jak Ci radzi Piotruś wjazd na kanał, zdjąć wszystkie osłony, obserwacja w 2 osoby wszystkich zamocowań silnika i skrzyni - poduszek, Któraś porostu go nie trzyma. Powodzenia :)

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 15:01:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
kosma_sz co jak chodzi silnik, już toszkę głośniej (Przebieg możliwe nieszczelność uszczelki wylotu) to V6 rozstaw głowic tzw rozwarcie to 90* więc to nie C4 2.5.
Mój zdecydowanie ciszej chodzi, ale ja odchwaściłem silnik za grube €.

Miałem takie pukanie przy zatrzymywaniu z hamowania identyczne raz na 5 hamowan nie tak reularnie, jak mi pas przedni zciągali i stukalo mi tak pojechalem okazalo sie, ze coś tam było poluzowane tzn mrynął okiem i powiedzial, ze juz nie bedzie czyli dał pllamę z czymś przy skladaniu ;)... lecz nie wiem co to wstyd mu bylo chyba powiedzic..

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 18:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Jeśli chodzi o głośność TDI-ka to spox - było minus st. i silnik świeżo odpalony po dłuższym postoju, czyli klekotał na zimno ;)
Doszło niestety kolejne zmartwienie i boję się, że jest to związane z opisanym problemem. Przy odpalaniu na zimnym silniku pojawia się gwizd/świst. Pojawia się dokładnie w momencie kręcenia rozrusznikiem, aż do opadnięcia obrotów po odpaleniu, czyli jakieś 2-3 sec i jest rosnąco/malejąco jak obroty ;) . Dźwięk ten pochodzi zdecydowanie z prawej strony silnika i pochodzi z silnika (strona rozrządu). Nie mogę zrobić teraz filmu, ale postaram się jak będzie to tylko możliwe (camera broke :( ). Na ciepłym odpala normalnie. Gwizd pojawia się tylko i wyłącznie na zimnym. Nie mam pojęcia, ale na pierwszą myśl przyszło mi takie coś jak łożysko napinacza, napinacz, łożysko czegoś ...., turbina ;) ...... Na razie mam burzę w mózgu i zbyt mało wiedzy, aby na słuch trafić, ale wiążę to z tym, co się do tej pory pojawiło i może jest to początek końca czegoś ? (oby nie w rozrządzie - był niedawno robiony).
pozdr. Paweł ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 19:02:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
I "oczywiście" jesteś teraz w UK :/ :?:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 19:03:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
grejf napisał(a):
kosma_sz co jak chodzi silnik, już toszkę głośniej (Przebieg możliwe nieszczelność uszczelki wylotu) ...


Nie chodziło mi o dźwięk, odgłos pracy bo ten jest ekstra. Chodziło mi o ruch silnika podczas dodawania gazu. Nie znam tego samochodu ale na pierwszy rzut oka coś jest nie tak jak trzeba z mocowaniem silnika.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 19:14:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Paweł - po chwili zastanowienia i jak wiadomo - wyłącznie na "chybił-trafił" nie wydaje mi się, żeby problemem był napęd rozrządu, turbina albo jakiś napinacz.
Przecież wszystkie z tych podzespołów "powinny" klamorzyć :): jeszcze conajmniej przez jakiś dłuższy czas (i na pewno ponad 2 - 3 sek.) ... .
Z tego co napisałeś - najbardziej pasuje mi rozrusznik - szczególnie właśnie na mrozie ... . To oczywiście tylko gdybanie i naprawdę byłoby wskazane, żeby ktoś pomógł Ci w osłuchaniu WSZYSTKICH niepokojących dźwięków ... .
Wciąż gdybając - za bardzo nie łączyłbym wcześniej omawianego "stukania" ze świstem podczas rozruchu ... .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 23:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Piotruś napisał(a):
I "oczywiście" jesteś teraz w UK :/ :?:


Niestety, jeszcze tak :/ ;)

Piotruś napisał(a):
Paweł - po chwili zastanowienia i jak wiadomo - wyłącznie na "chybił-trafił" nie wydaje mi się, żeby problemem był napęd rozrządu, turbina albo jakiś napinacz.
Przecież wszystkie z tych podzespołów "powinny" klamorzyć :): jeszcze conajmniej przez jakiś dłuższy czas (i na pewno ponad 2 - 3 sek.) ... .
Z tego co napisałeś - najbardziej pasuje mi rozrusznik - szczególnie właśnie na mrozie ... . To oczywiście tylko gdybanie i naprawdę byłoby wskazane, żeby ktoś pomógł Ci w osłuchaniu WSZYSTKICH niepokojących dźwięków ... .
Wciąż gdybając - za bardzo nie łączyłbym wcześniej omawianego "stukania" ze świstem podczas rozruchu ... .
:peace:


Zaraz po napisaniu postu pojechałem na basen, bo mózg ;) przestał funkcjonować. Pomogło, bo już mi trochę przeszło ;) Bardzo nie lubię jak coś w niuni nie gra, ale najbardziej bezsilność. W innym przypadku natychmiast byłbym w Sserwisie, albo pukał do Twych drzwi Piotrze :peace:
Może trochę spanikowałem, ale dużo serca, czasu i czegoś tam jeszcze ;) wsadziłem, aby było jak w serii, ale nie ma co się oszukiwać - z wiekiem i przebiegiem przy braku fachowca w zasięgu ręki można tylko się złościć i ... myśleć o nowszym CCCO ;) .
Przepraszam za OT.
Natomiast wsłuchałem się w "nowy' dźwięk i zaczyna się on w chwili obrotu rozrusznikiem jeszcze przed zapłonem. Umówię się ponownie z moim mechanikiem od drobnych akcji i podumam. On ma sprzęt i warsztat, a ja poświęcę czas i moje możliwości oraz wiedzę, jaką zdobyłwam dzięki Tobie :peace: i sprawdzę krok po kroku wszystkie elementy zawieszenia i mocowania silnika. Może uda znaleść się kanał - to by było najlepsze. Masz rację, że nie ma co łączyć tych dwóch spraw - po prostu skojarzyłem, bo wystąpiło to w zbliżonym czasie.
Jeżeli nie uda mi się dojść to mam trzy opcje:
1. Serwis Audi
2. Jest zakład, który reklamuje się, min.: "Specjalizacja - Audi, Volkswagen". Prowadzi go Polak wraz z kolegą ze Słowacji. Nic po za tym nie wiem, a więc szanse 50/50.
3. Pod koniec marca jadę do PL i będę miał bardzo dużo czasu i bez rodziny ;) A więc Sserwis (zresztą i tak mam trafić do Pana Jana w sprawie sterownika skrzyni). Tylko, czy do tego czasu jeżdżąc dalej nie pogorszę sprawy. Nie wybieram się w żadną długą podróż, tylko zwykła jazda miejska.
Jest jeszcze czwarte wyjście, ale każdy w złości myśli o sprzedaży :peace:
Dziękuję serdecznie za pomoc i poświęcenie czasu. Dam znać jak znajdę to coś.
pozdr. :peace:

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 23:43:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Pawel jezeli poduszka jest urwana bo tak wyglada na filmie to jazda miejska jest bardziej szkodliwa niz trasa ktora bys wykonal do polski, Masz silnik obudowany, wiec sprawdz czy aby napewno jakas rolka nie ociera o cos na skutek przesuniecia sie silnika, bo taka mozliwosc tez istnieje (nie jestem pewien ile miejsca jest wokol V6 TDI). Nie wykluczam mozliwosci ktora opisal Piotrus, kiedys zdazylo sie mojemu sasiadowi cos podobnego w A4 1.8 ADR ze rozrusznik wydawal taki dziwny dzwiek, az ktoregos dnia po odpaleniu nie odskoczyl i musial zostac wymieniony na skutek uszkodzen powstalych po tym zdazeniu. Rozrzadem bym sie raczej nie martwil, chyba ze skladales z jakiegos badziewia ale znajac ciebie wykluczam to. Pamietej jeszcze ze zawsze moga chalasowac, pompa wspomagania, kolo klimy, alternator wiec nie musisz zaraz myslec o najgorszym.
Daj znac jak wyszedl przeglad u twojego mechanika, niestety fizycznie nie jestem w stanie tobie pomoc bo jeszcze jestem chory i nie czuje sie na silach ale zawsze mozesz zadzwonic, mam jeszcze tydzien chorobowego.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: