.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 23:31:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 allroad] 2.7 biturbo problem po zalozeniu gazu
PostNapisane: 09.mar.2009 00:18:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 11:54:21
Posty: 28
Lokalizacja: Włocławek
Witam wszystkich. Po zalozeniu gazu zaczely sie pojawiac nastepujace bledy
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4Z7 907 551 T
Component and/or Version: 2.7L V6/5VT G 0010
Software Coding: 07755
Work Shop Code: WSC 22162
Additional Info: WA1YD64B15N007551 AUZ7Z0D2635661
7 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-00 - -
16558 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 2
P0174 - 35-00 - -
co moze byc przyczyna?? przed zagazowaniem wszystko bylo w pozadku.
Dodam jeszcze ze bledy pojawiaja sie nie dlugo po odpalaniu samochodu tzn po jakis 5-10 min , zdazalo sie iz przejezdzalem 150 km i nic i po zgaszeniu i ponownym odpaleniu po 5minutach pojawialy sie bledy
POdczas instalowania gazu zostal zdemontowany filtr oparow ktory znajdowal sie pod kolem zapasowym.
Bardzo ladnie prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 00:45:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Jak można gazować silnik doładowany do tego v6 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 01:23:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
widac mozna ... pomimo, ze nie mozna ;)
gdzie zakladales instalacje i jaka ?
wiesz co w ogole masz zalozone ... mowie o wtryskach i takie tam

po tym co TUTAJ przeczytalem delikatnie nabralem przekonania, ze moze jednak mozna zagazowac autko, ale zeby odrazu bi turbo ? cholera chyba bym sie nie odwazyl...

spytaj SebastianS´a moze on cos pomoze... wyglada, ze jakies pojecie ma

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 08:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Każdy wie, że 2.7T nie lubią gazu. Tutaj ewidętnie wina leży po stronie gazu.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 08:50:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mój Boszszsz...
te błędy to ewidentnie źle założony gaz. NIe powiemy Ci co zrobić, bo to sprowadzi się do jednego - wywal gaz.
A jeśli już naprawdę chcesz na nim jeździć, znajdź takiego, który się zna i wie co robi... bo ten co Ci to zakładał niekoniecznie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 09:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Wypadają ci zapłony, mieszanka jest za uboga, mapy benzyny są rozjechane. Adaptacja została przekroczona.

A przyczyna to LPG. Źle ustawione, źle dobrane komponenty.

Więcej w tym temacie powie SebastianS, ale będziesz musiał napisać co masz założone pod maskę.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 10:07:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 11:54:21
Posty: 28
Lokalizacja: Włocławek
zalozony jest stag 300 reduktor KME , wtryski valtek, dysze 2,5
dziekuje za tak liczne zaintersowanie
dodam ze spalanie to jakies 18l/100km srednio, samochod chodzi bez zarzutu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 10:54:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Taniość Panowie.. taniość... :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 10:55:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
konopek napisał(a):
zalozony jest stag 300 reduktor KME , wtryski valtek, dysze 2,5
dziekuje za tak liczne zaintersowanie
dodam ze spalanie to jakies 18l/100km srednio, samochod chodzi bez zarzutu


Nie może chodzić bez zarzutu, błędy przecież o tym mówią.

Jedyna dobra rzecz w tej instalacji to sterownik.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 12:19:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Matko Boska z którego nie bądź Kościoła... :helm:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 12:21:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 11:54:21
Posty: 28
Lokalizacja: Włocławek
samochod naprawde chodzi bez zadnych problemow tzn moc ma taka sama jak na benzynie nawet po ukazaniu sie bledow, silnik pracuje rowniutko tak jak pracowal przed zalozeniem gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 12:31:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, a za chwilę Ci się wypalą gniazda zaworowe, turbina dostanie po dupie, i się skończy babci sranie. to że błędy nie wpływają na pracę na gazie wynika z tego że komp nie może sterować instalacją gazową...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 12:33:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 11:54:21
Posty: 28
Lokalizacja: Włocławek
bledy nie wplywaj arowniez na prace na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 13:31:44 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
pamiętaj tylko o tym że
Co tanie to drogie

wspomnisz....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 13:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 11:54:21
Posty: 28
Lokalizacja: Włocławek
nie pisze tutaj postów żebyście mieli powod do wytykania ze tania kiepska i bog wie jeszcza jak jest ta instalacja, chodzi mi o zniwelowanie tych bledow, czy jest to możliwe poprzez zmiane ustawien gazu , kalibracje lub inny sposob.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 13:49:18 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
konopek napisał(a):
nie pisze tutaj postów żebyście mieli powod do wytykania ze tania kiepska i bog wie jeszcza jak jest ta instalacja, chodzi mi o zniwelowanie tych bledow, czy jest to możliwe poprzez zmiane ustawien gazu , kalibracje lub inny sposob.


więc odpowiem. na tych podzespołach jest to niemozliwe nie napisałeś jaki reduktor KME (czy sliver czy gold) ale to nieistotne - ani jeden ani drugi nie wydoli. wtryski takze nie. Do tego - podejrzewam - cały montaż do wykonania od nowa (to tylko wniosek logiczny - ktos kto nie umie dobrać gratów nie umie też pewnie poprawnie montować...)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 13:49:44 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
niektóre graty musisz wymienić, napiszą Ci które

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 13:53:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 11:54:21
Posty: 28
Lokalizacja: Włocławek
ok wiec czekam moze ktos napisze jaki reduktor powienien byc oraz jakie wtryski, dziwi mnie tylko dlaczego czasami nie ma zadnych bledow i moge naprawde spore odleglosci robic a czasmi bledy wyskakuja od razu, i dlaczego po pojawieniu sie bledow samochod nadal chodzi normalnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 14:17:12 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
przede wszystkim radziłbym zrobić reset kompa benzynowego (odpiąć aku na pół godziny) i powierzyc komuś diagnostykę auta na benzynie. NIech ktoś z pojęciem przyjrzy się turbinom i ogólnej kondycji twojego motorka. Jeśli wszystko będzie ok, pogadaj np. z kolegą SebastianS odnosnie tego co ma wylądować pod maską - może nawet poleci ci jakichś specjalistów w twojej okolicy bo oprócz odpowiednich gratów poprawny montaż to podstawa. Powodzenia.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 14:31:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
konopek napisał(a):
ok wiec czekam moze ktos napisze jaki reduktor powienien byc oraz jakie wtryski, dziwi mnie tylko dlaczego czasami nie ma zadnych bledow i moge naprawde spore odleglosci robic a czasmi bledy wyskakuja od razu, i dlaczego po pojawieniu sie bledow samochod nadal chodzi normalnie

Prawdopodobna przyczyna zależna jest od wykorzystywaniu potencjału auta.
Im mocniej ciśniesz tym szybciej może wyskoczyć bład spowodowany niewydolnością instalacji gazowej.
Radze Ci się z tym szybko uporać bo dłuższa jazda na ubogiej mieszance = ryzyko spłynięcia tłoków, a to powoduje baaardzo wysokie koszty.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: