.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 22:56:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 14:55:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Simpson napisał(a):
konopek napisał(a):
ok wiec czekam moze ktos napisze jaki reduktor powienien byc oraz jakie wtryski, dziwi mnie tylko dlaczego czasami nie ma zadnych bledow i moge naprawde spore odleglosci robic a czasmi bledy wyskakuja od razu, i dlaczego po pojawieniu sie bledow samochod nadal chodzi normalnie

Prawdopodobna przyczyna zależna jest od wykorzystywaniu potencjału auta.
Im mocniej ciśniesz tym szybciej może wyskoczyć bład spowodowany niewydolnością instalacji gazowej.
Radze Ci się z tym szybko uporać bo dłuższa jazda na ubogiej mieszance = ryzyko spłynięcia tłoków, a to powoduje baaardzo wysokie koszty.


Nie koniecznie, błędy mogą wyskoczyć na biegu jałowym, to zależy od ustawień. Ale co tu gadać nie przy tych gratach.

Masz 230KM, pewnie jeden EuropeGas 200 da sobie z tym radę, albo skorpion GT, czy 2 ST prawda SebastianS :?:

Wtryski widziałem, że na allegro pojawiły się matrixy HD 544 x2.

Magic Jet też powinien dać radę.

No i przede wszystkim poprawność montażu i strojenia.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 10:24:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Dwie najwazniejsze sprawy przy zakładaniu gazy w tym silniku to:

- B. dobrze dobrane graty

- Idealnie wystrojona instalacja

Bez tego ten silnik nie może jeździć dobrze na gazie :/

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 10:28:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
2rafal7 napisał(a):
Dwie najwazniejsze sprawy przy zakładaniu gazy w tym silniku to:

- B. dobrze dobrane graty

- Idealnie wystrojona instalacja

Bez tego ten silnik nie może jeździć dobrze na gazie :/

to sie tyczy wszystkich silnikow ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 20:25:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
witam
powiem tylko ze silnik doladowany moze bys obsluzony przez ,BRC sequent,
centrala sterujaca "fly",zamontowame czujniki map1,map2(podcisnienie wzglednie cisnienie kolektora za tyrbina musi byc mierzona przez te czujniki bo bez tego nie wykonamy mapy wtrysku) nie uzywac programu fast do programowania !!!!!jest prosty ale za ubogi .
robienie mapy wtrsku musi byc zrobione na hamowni lub poprzez dlugotrwala jazde przy roznych obciazeniach (okolo10 godzin jazdy)265 punktow do zapisania.
pozdr.
ps .moge uzyczyc .......... do programowania sequent :peace:

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 21:29:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Jak ktoś wcześniej napisał KME to chyba za słaby do takiego silnika. A jaką średnicę ma miedź zasilająca reduktor :?:

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 21:48:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
uki napisał(a):
Jak ktoś wcześniej napisał KME to chyba za słaby do takiego silnika. A jaką średnicę ma miedź zasilająca reduktor :?:
uki
gdyby byly niedomagania w ukladzie zasilania to centralka przelaczala by mu z gazu na bezyne przy wyzszym obciazeniu silnika!!(czujnik cisnienia w listwie wtryskow gazu)
pozd.

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 07:13:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
masz rację Mariusz, ale na benzynę przełączy w przypadku spadku ciśnienia poniżej pewnej wartości ustawionej w programie. Ciśnienie gazu może być ustawione bardzo wysokie np koło 1,5 bara a próg przełączania na benzynę 0,5 bara i jaki wtedy będzie skład mieszanki :?: Ciśnienie gazu może być wyciągnięte do góry po to aby reduktor dawał sobie radę przy wysokim obciążeniu. Wolne obroty mogą wtedy kuleć i w wyniku tego mogą wypadać zapłony. Wtedy mogą pojawiać się błędy missfire i zły skład mieszanki. Dlatego jeszcze mnie interesuje jak silnik pracuje na wolnych obrotach. Może te wypadania zapłonów są spowodowane przylewaniem na wolnych obrotach. Jakie są wtryski, jakie ciśnienie gazu jest ustawione na tym reduktorze i jaką średnicę ma przewód miedziany pociągnięty z butli do reduktora :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 08:31:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:46:21
Posty: 25
Najlepiej wejdz na stronkę www.lpg.info.pl Sporo sie dowiesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 11:11:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dla mnie ta dyskusja jest bezcelowa... przecież auto jeździ prawidłowo.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 17:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 11:54:21
Posty: 28
Lokalizacja: Włocławek
Auto moze i jezdzi bez zadnych problmow ale "wypalone gniazda zaworów" czy "problem z turbina" nie jest juz zacheta do mojej dalszej eksploatacji tego auta z ta instalacja.
Co do miedzi jutro sprawdze i napewno odpisze, na wolnych obrotach auto chodzi rowniutko , zaowazylem ze bledy pojawiaja sie wlasnie na wolnych obrotach.
Na poczatku gazownicy ustawili tak ze na polowie zbiornika przy duzym obciazeniu przlaczal sie na benzyne, po korekcji przelacza sie kiedy gazu jest jakies 8-10 litrow (przy obciazeniu oczywiscie) Nie kojarze czy przed korekcja tez byly bledy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 15:40:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.cze.2005 22:31:07
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa
Niedawno gazowałem swojego Allroada, przejechałem na instalce 7k km, na razie bezproblemowo.
Zanim zagazowałem znalazłem kilka osób , które to zrobiły wcześniej w swoich autach z tymi silnikami aby zapoznać się z ich opiniami i wszystkie były pozytywne. Niektórzy, z którymi rozmawiałem mieli już przejechane na instalkach po 70k-80k km. Dlatego też opinii typu "gazownie bitubro to grzech", "te silniki źle to znoszą", itp. wystawiane przez osoby, które same tego nie doświadczyły lub podchodzą do sprawy czysto ideologicznie, w ogóle nie brałem pod uwagę.

Instalkę mam następującą: sterownik STAG300-premium, wtryski HANA, 2 x reduktor Magic III, zakładana w zakładzie Nowotczyńskich w Mławie.
Początkowo pojawiały się błędy zbyt ubogiej mieszanki, ale przy pierwszym przeglądzie po 1k km zostało to wyeliminowane i do dzisiaj jest spokój. Też miałem wycinany filtr oparów paliwa, który znajdował się we wnęce koła zapasowego. Generalnie jak na moje wrażenia jest to bardzo profesjonalny zakład, mogę ich polecić.
Moja opinia odnośnie LPG jest taka, jak większości osób, które użytkują LPG - cała sztuka leży w prawidłowym montażu + odpowiednim doborze komponentów, a później mozna się cieszyć jazdą za połowe ceny PB95 :-)

Pozdrawiam,
sulek

_________________
Allroad 2.7T 2004r :-)
80 B4 1.9 tdi AVANT 94r. + wtryski ASV / sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: