.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 01:37:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AKE 2.5 TDI v6] Trzęsie budą - logi do oceny
PostNapisane: 01.kwi.2009 21:36:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2009 14:38:16
Posty: 9
Lokalizacja: Wrocław
Podejrzenie co prawda padło na koło dwu-masowe. Ale chciałem wykluczyć wszystkie inne możliwe usterki. Mam nadzieję że dobrze robiłem logi…? Jak nie to proszę o uwagi a postaram się poprawić ;)

Silnik to AKE 2,5 TDI V6 180PS

Dynamiczne
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Statyczne BS
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Statyczne normalne
Obrazek Obrazek Obrazek

Z góry dzięki wszystkim dobrym ludziom, którym będzie się chciało zajrzeć do powyższych logów.

Po logowaniu pokazał się błąd – wcześniej go nie było:

1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed

_________________
A6 QUATTRO C5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2009 22:06:54 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
no to ja spróbuję - ale zaznaczam że dopiero się uczę - musisz czekać na potwierdzenie bardziej zaawansowanych ;)
- błąd wyskakuje bo turbo ci przeładowuje
- do poprawy kat wtrysku - musisz go opóźnić
- EGR jest uszkodzony/ brudny/ zaślepiony (nie działa)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2009 23:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy mógłbyś zrobić log grupy 014?
[najlepiej razem z grupą 013]

czy mógłbyś ponadto szerzej opisać efekt trzęsienia / drżenia?
[okoliczności, jak wygląda samo trzęsienie / drżenia - czy pochodzi od silnika, czy skądinąd]


co do oceny reszty, to zgadzam się w pełni z arthurrem.
silnik uspokoi się nieco jeżeli chodzi o twardą pracę z chwilą uruchomienia EGR [lecz drżeń to nie zlikwiduje].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 07:35:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2009 14:38:16
Posty: 9
Lokalizacja: Wrocław
meszrum napisał(a):
czy mógłbyś zrobić log grupy 014?
[najlepiej razem z grupą 013]

Statyczne czy dynamiczne? Zwykłe czy BS? (Sorry za lamerskie pytanie ale jak pisałem to moje pierwsze logi...)

meszrum napisał(a):
czy mógłbyś ponadto szerzej opisać efekt trzęsienia / drżenia?
[okoliczności, jak wygląda samo trzęsienie / drżenia - czy pochodzi od silnika, czy skądinąd]

Na wolnych obrotach całe auto drży. Poza tym wszystko wydaje się być ok. (jedzie normalnie) W czasie jazdy na wyższych obrotach już tego nie czuć. Jedynie ewentualnie gdy się stoi i po dodaniu gazu tak do 3-4 tys w momencie kiedy silnik schodzi z obrotów też słychać takie głuche zwalniające „tutututu” i czuć jednocześnie wibracje. Źródła tych drgań nie znam. Ma ono związek z obrotami silnika bo jest zależne od ich ilości. Pod obciążeniem (w czasie jazdy) wydaje się że znikają. Po wizycie w warsztacie w którym dokonuję przeważnie napraw podejrzenie padło na dwumase ale też chłopaki zastrzegali się że jest to dość dziwny odgłos na kolo zamachowe.

_________________
A6 QUATTRO C5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 08:00:51 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
meszrumie, 013 i 014 są zrobione... dopiero teraz na nie patrzyłem. Są wysokie, szczególnie w drugim, wieczornym logowaniu - 1 cylinder poza normą - dochodzi do 1,7... Wniosków boję sie formułować...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 09:02:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie zauważyłem 014, a zatem nie trzeba już robić żadnych logów.

czy zawieszenie silnika było sprawdzane?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 09:32:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2009 14:38:16
Posty: 9
Lokalizacja: Wrocław
Tak, niedawno przy okazji usuwania wycieków z miski wymieniłem jedną z poduszek reszta była ok
arthurr napisał(a):
meszrumie, 013 i 014 są zrobione... dopiero teraz na nie patrzyłem. Są wysokie, szczególnie w drugim, wieczornym logowaniu - 1 cylinder poza normą - dochodzi do 1,7... Wniosków boję sie formułować...
O co chodzi? Mam się bać?

_________________
A6 QUATTRO C5


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: