.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 07:00:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5TDI 99 rok] Po odpaleniu kopci strasznie i kuleje
PostNapisane: 25.mar.2009 13:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Mam taki problem że moja audica A6 2.5 Tdi silnik AKN po odpaleniu strasznie kopci siwo czy niebiesko i kuleje trochę silnik, a po rozgrzaniu sie jest trochę lepiej ale lekko kopci dalej. Po za tym przy około 2- 2,5 tyś obrotów jakby się zawieszał silnik i coś go dławiło i nie ciągnie a po kilku sekundach zaczyna znowu ciągną ma jakby takie martwe miejsce że go dławi i nie ma mocy na chwile i ciągle przy tych samych obrotach miej więcej. Na postoju jak go chcę przegegazowac dzije się to samo ma taki martwy punkt jakby go coś dusiło i wtedy kopci a przy schodzeniu z obrotów dziwnie zasysa. Nie mam pojęcia co to może byc. Świece żarowe są wymienione i turbina wygłąda dobrze nie ma luzów i ładnie się kręci, interkuler też ok. Błędów nie wykazuje na VAGu. Pomocy!!!!!!!!! :/ :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2009 13:42:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 14:26:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Witam mozesz zajrzec na te logi cho nie wiem czy dobrze zrobione poniewarz robie to pierwszy raz :P :P

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69f ... 04f61.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c90 ... 0355a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b7 ... 11540.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77a ... 5c486.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/996 ... fdadd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f6 ... 7579b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c4 ... 8987d.html[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 14:50:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
A pozatym zapomniałem dodac jakie błędy odczytał
00575 i 00550
i nie wiem jak się robi logi > basic settings :P :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 17:35:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym, czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
550 regulacja konta wyprzedzenia wtrysku , kontrola startu wtrysku.

Z tego co orientuję po log 04 wygląda na to że przeskoczył pasek rozrządu, ale myślę że lepsi ode mnie się wypowiedzą.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 17:38:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Dzięki za zainteresowanie i pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 17:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Apropo a ta rura rozgałęźna gdzie siedzi i ten czujnik bo się nie oriętuje wcale :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 17:54:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Chodzi ogólnie o układ doładowana , myślę że kolega ma namyśli rurę ssąca łącząca kolektory dolotowe obydwu głowic.

Z tym że nie szukaj problemu w aluminiowej rurze czy czujniku. Kłopot polega raczej na połączeniach elastycznych lub samej sprężarce czy jej sterowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 18:34:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Panowie zamiast gadać na temat błędów a zwłaszcza 550 zobaczcie i oceńcie log04

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 20:53:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kąt wtrysku fatalnie źle ustawiony, co skutkuje 00550 - lecz to zauważył już maxvilander.

teraz czekamy na BS oraz dynamiczne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 09:38:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Witam wstawiam logi z grupy normalnej i dynamiczne bo na BS nie mogę wejśc w moim programie VAG , kupiłem go z kablem i to chyba jest jakieś demo i jak chcę wejśc w BS to wyskakuje że trzeba zarejestrowac program mała porażka ale muszę coś wymyślec. Pozdrawiam wszystkich! :peace:

Dynamiczne na 3 biegu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ff ... 4f35f.html

Dynamiczny na 3 biegu ale trafiła się mała górka
:D
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c30 ... 863cc.html

Dynamiczny na 4 biegu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8e ... 10f3c.html

Grupy normalnie zrobiłem jeszcze raz

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b75 ... 7ee8f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb3 ... 29f55.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/688 ... 77902.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a29 ... 38edb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7de ... 821f7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad2 ... 103a0.html

Pozdrawiam Mustasj :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 10:11:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
w/g mnie padnięta przepływka (z dużym prawdopodobieństwem wpływa na dymienie i brak mocy) i źle ustawiony kąt wtrysku. Zaloguj jeszcze raz 004 normalny i koniecznie 004 BS wtedy wiele się wyjaśni. Jak możesz to loguj pojedynczo.
Widać że auto ma problemy od 1700 obr do 4200 w 17s wydaje się bardzo długo.
I jeszcze jedno dymi ci od początku czy zaczął nagle.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 10:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Jak go kupiłem to następnego dnia rano kopcił po odpaleniu ale mial walnięte wszystkie świece a po wymianie było trochę lepiej a potem po wymianie rozrządu zaczął trochę kopcic a teraz jak jest zimny to wali strasznie na niebiesko i dziwnie zasysa jak schodzi z obrotów np. jak zmieniasz bieg ale na postoju to samo jak przegazujesz to dziwnie zasysa jakby coś go dusiło. Turbo wygłąda dobrze nie ma luzów i kręci sie ładnie to nie wiem i jeszcze chcę zobaczyc odme. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 10:34:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Jak są walnięte świece to owszem może kopcić, ale tylko przy odpaleniu jeszcze chwilkę potem powinno być normalnie.
Rozbieżność w logu 004 pokazuje że, albo rozrząd był wymieniany na "mazak" lub co gorsza przeskoczył, dla tego prosiłem o 004 BS - można ocenić ustawienie kąta wtrysku.
003 dyn - ewidentnie źle mierzy przepływka - dymienie i brak mocy
i jeszcze jedno wydaje mi się że turbo też nie pompuje prawidłowo - ale niech się też co do turbo inni wypowiedzą.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 10:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Nie no jak się rozgrzeje trochę to mniej kopci, lekko daje ale nie tak jak po odpaleniu bo wtedy to świata nie widac z tyłu. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 10:44:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
A i tak jak pisałem wcześniej mam problem z tym BS bo program mi nie pozwala i muszę coś wymyślec z tym piekielnym programem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 10:49:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Napisz na PW swojego maila to Ci pomogę z programem i nie pisz posta pod postem bo dostaniesz ostrzeżenie.

Sprawdź maila pomoc już nadeszła.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 12:13:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Dzięki wielkie maxvilander
:peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 20:55:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2009 15:30:49
Posty: 30
Witam. Wstawiam logi do oceny :)

To jest log Normalny ale na zimnym silniku żebyście mogli zobaczyc jak kuleje silnik jak jest zimny.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/067 ... 2792c.html

Drugi to normalny 004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78a ... 41549.html

A to logi BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/099 ... c55c9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36e ... 8d230.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e69 ... 5e6c8.html

Miłej lektury i dzięki z góry :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 21:51:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Dalej twierdzę że rozjechał się rozrząd.
- ustawić rozrząd log 004 (3 i 4 kolumna powinne być tożsame)
- kąt wtrysku 004BS ( powinno być na late 0*- 4* idealnie 2* i tak aż
do momentu przejścis na Early (u Ciebie pod koniec Late jest 0)
- wyczyścić przepływkę (jak nie pomoże to wymienić)
i zobaczymy co się będzie działo.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: