danielus napisał(a):
według mnie,aczkolwiek jestem początkujący w czytaniu tych tabelek wiec nie bijcie:)
turbo ok
przepływomierz niedomaga,egr,zaślepiony,albo brudny
Nie zgodze się z Tobą kolego.
Turbina ma przeładowanie rzędu 0,1 do 0,15 bara i sztanga nie potrafi ustabilizować ciśnienia. Jeżeli to były logi po kilkukrotnym butowaniu to po pewnym czasie jak pojeździsz spokojnie może pojawić się overbost i tryb awaryjny. Proponuje wymienić wężyki podciśnienia i sprawdzić szczelność tego układu. Bo z tego co ja wiem nie ciekawie wygląda sytuacja gdy przy zadanym ciśnieniu 1907 masz 2060 (przeładowanie 0.15 bara) a wysterowanie sztangi wynosi 94,4 (za dużo).
Co do przepływki to nie do końca wiem skąd ten wniosek skoro to jest grupa 003 od EGR tak więc nie wiesz jakich wartości wymaga komputer (to jest w grupie 008) aczkolwiek można domniemywać że coś z przepływką nie tak bo powyżej 4000 zaczyna spadać wartość mierzona.
A czy egr zaślepiony to poprosimy zrobić BS grupy 003.
Zrób dokładne logi dynamiczne grup 000, 003, 008, 010. 011, 013 i 015.
Zrób statyczne BS grup 000, 003, 011.
Po tych logach coś więcej powiemy.
Jeżeli sam czyściłeś turbo to czy wyczyściłeś dokładnie i czy wszystko ładnie odtłuściłeś?? Czy bardzo dymi Ci z rury przy butowaniu bo może wtryski leją i masz nadmiar sadzy która zapycha kierownice (chociaż 3 tygodnie to bardzo szybko), Masz katalizator?? jak tak to proponuje go wywalić.
Pozdrawiam