.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 10:23:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 V6 AAH manual] Wymiana motorka dawca z automatu?
PostNapisane: 29.kwi.2009 21:55:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
Witam,
mam pytanko, robię obecnie z audiczką 100 C4 2.8 V6 AAH z manualną skrzynią wymianę motora po zatarciu, gość załatwił sobie nowy motor z audiczki w której była automatyczna skrzynia biegów i sprzęgło hydrokinetyczne.

Pytanie dotyczy koła dwumasowego a konkretnie tego czy jest różnica w mocowaniu koła od zwykłego sprzęgła a sprzęgła skrzyni automatycznej.
Wstępnie zauważyłem że w tym silniku z automata w otwór w wale korbowym z tyłu jest wbita jakaś redukcja i nałożony jest dystans podkładka, teraz jak jest wbita ta cała redukcja to otwór w wale jest mniejszy niż bez tej redukcji i nie wiem czy sprzęgło będzie prawidłowo pracowało i czy wogóle będzie się dało założyć normalne sprzęgło... przerabiał ktoś ten temat czy trzeba tą redukcję wybić jakoś czy co?
Mogę do tego przyczepić ściągacz i spróbować to wysunąć ale nie wiem czy to konieczne i czy wogóle sie wysunie...

Proszę o pomoc kogoś kto takie coś przerabiał.

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 18:17:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
musisz wyjąc tę "redukcje" poszukaj trochę na forum pisane było pare razy o tym. pozdro

_________________
Jest Audi A4 B6 1.9 AWX
Było Audi B4 2.6 V6 ABC
Było Audi B3 1.8 SF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 20:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
W wale z silnikiem od ASB jest wmontowana tuleja. W maualu musi być łożysko igiełkowe. To cała różnica.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 21:05:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
dzięki koledzy w takim razie będę walczył... jeszcze nie wiem jak to wyjąć ale pomślę

pozdrawiam

EDIT:
Zrobione, przyspawałem do tej redukcji krążek objąłem go ściągaczem a do środka wsadziłem śrubę która wycyskała tą redukcję z wału korbowego i na szczęście bez większych utrudnień udało się ...

temat zamknięty, teraz tylko założyć koło zamachowe i sprzęgło...

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: